ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.


Βαρύτατη Εθνική προσβολή από την Ρωσική ακαδημία επιστημών. 

 

Η Ρωσική ακαδημία επιστημών κάνει αναφορά για πόλεμο και διαμάχη μεταξύ των Ελλήνων στρατιωτικών και των αλλοδαπών-πολιτικών αξιωματούχων, σχετικά με το ποια παράταξη θα έχει ως δουλοπάροικους τους Έλληνες στρατιώτες κατά την περίοδο της Βασιλείας του Ρωμανού Διογένη. 

Αυτή είναι και η αιτία σύμφωνα με τους Ρώσους ιστορικούς για την εθνική καταστροφή στο Μαντζικέρτ. Η παρατήρηση αυτή αποτελεί Εθνική προσβολή από τους Ρώσους και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.  

Οι Έλληνες του μεσαίωνα πολεμούσαν για του Χριστού την πίστη, την Αγία, τους ιερούς προγόνους, για την ελευθερία του έθνους, για το δικαίωμα να έχουν την διοίκηση του Ρωμαϊκού κράτους και για την υπεράσπιση του άμαχου πληθυσμού.

Η Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ως εικόνα και ομοίωση, της Ουρανίου Βασιλείας, δεν έκανε ποτέ επεκτατικούς πολέμους, καθώς βρισκόταν μονίμως, όλους εκείνους τους αιώνες σε νόμιμη άμυνα, με βάση αυτά που δίδαξαν οι Πατέρες της Ορθοδοξίας. 

Οι εχθροί δεν σταματούσαν ποτέ τους πολέμους εκείνους τους αιώνες. Για αυτό κάθε χρόνο εισέβαλαν στην Ελληνική-Ρωμαϊκή επικράτεια και προκαλούσαν τρομερές καταστροφές. 

Δεν ήταν λίγες οι φορές που έφταναν έξω από την Κωνσταντινούπολη, είτε πλησίαζαν αρκετά κοντά στην Ελληνική-Ρωμαϊκή πρωτεύουσα. 

Όλα αυτά που επισημαίνουν από την Ρωσική ακαδημία επιστημών ότι οι Έλληνες στρατιωτικοί της Μικράς Ασίας είχαν διαμάχη με τους αλλοδαπούς-πολιτικούς αξιωματούχους τις Βασιλεύουσας μόνον για τον πλούτο και για το ποιος θα έχει τους Έλληνες στρατιώτες δουλοπάροικους στα κτήματα του, είναι εντελώς λανθασμένα. 

Είναι απαράδεκτο και προσβλητικό να αναφέρονται αυτά τα αυθαίρετα ιστορικά συμπεράσματα για τους ένδοξους προγόνους μας, που πολέμησαν πιο γενναία από όλους με στόχο να παραμείνει η Ελλάδα ελεύθερη και στην κορυφή του μεσαιωνικού κόσμου, ως Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία για να διαδώσει την Ορθόδοξη πίστη.

Είναι ιστορικά αποδεδειγμένο ότι η διαμάχη των Ελλήνων στρατιωτικών με τους αλλοεθνείς πολιτικούς ξεκίνησε τους προηγούμενους αιώνες. 

Εάν είχαν οι Ελληνικές-στρατιωτικές οικογένειες της Μικράς Ασίας τους απλούς Έλληνες στρατιώτες ως δουλοπάροικους στα κτήματα τους, σε όλους αυτούς τους πολέμους των προηγούμενων δεκαετιών-αιώνων, θα πολεμούσε το Ρωμαϊκό κράτος με μισθοφόρους διαφόρων εθνικοτήτων.  

Τα στρατεύματα θα τα αποτελούσαν σε ποσοστό περισσότερο από 90% αλλοεθνείς μισθοφόροι. Αυτό όμως δεν συνέβη ποτέ σε καμία εποχή μέχρι και την άλωση της αυτοκρατορίας το 1204 μ.Χ. 

Εάν οι ιστορικές παρατηρήσεις ήταν σωστές, η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία θα είχε υποστεί βαρύτατες ήττες στα πεδία των μαχών και σε πολιτικό-διπλωματικό επίπεδο. Θα είχε διαλυθεί και θα βρισκόταν αρκετές δεκαετίες νωρίτερα σε περίοδο παρακμής, είτε θα είχε κατακτηθεί το Ρωμαϊκό κράτος. Δεν θα έφτανε στο απόγειο της ακμής του σε πολιτικό, στρατιωτικό, ηθικό, οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο το 1025 μ.Χ. επί Βουλγαροκτόνου. 

Επίσης εάν βρισκόταν οι Έλληνες στρατηγοί και οι πολιτικοί της εποχής σε διαμάχη και σε πτωτική κατάσταση οι Έλληνες στρατιώτες,  δεν θα πραγματοποιούσε την Ρωμαϊκή εποποιία από το 1029 εώς το 1042 μ.Χ ο μεγάλος στρατηγός Γεώργιος Μανιάκης. 

Ο καλός Χριστιανός Γεώργιος παραλαμβάνει την άγνωστη επιστολή του Σωτήρα και Λυτρωτή Ιησού Χριστού.

Είναι διαχρονικά-ιστορικά αποδεδειγμένο ότι τα κράτη και οι αυτοκρατορίες που βρίσκονται σε καθεστώς εμφυλίου, δεν είναι σε θέση να φτάσουν στο απόγειον της δυνάμεως τους είτε να επιτύχουν μεγάλες νίκες στα πεδία των μαχών όπως έκανε ο Γεώργιος Μανιάκης.  .     

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ. 

Οι ήρωες Έλληνες στρατιωτικοί της Μικράς Ασίας, μαζί με τους εξωτερικούς, εχθρούς, όλους εκείνους τους αιώνες αντιμετώπιζαν και τους εσωτερικούς εχθρούς.

Αυτοί ήταν οι Αλλοδαποί αξιωματούχοι της πολιτικής “αριστοκρατίας” της Κωνσταντινουπόλεως. Εκείνοι χωρίς να πολεμούν ήθελαν να ασκούν την ανώτατη εξουσία, για να διαλύσουν την Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Ήθελαν οι αλλοδαποί πολιτικοί ευνούχο, να δίνουν διαταγές από τα παλάτια, την ώρα που οι Έλληνες στρατιωτικοί μάτωναν, έχαναν της ζωές τους, έμεναν ανάπηροι και έπεφταν αιχμάλωτοι στα πεδία των μαχών για την Ελλάδα. 

Οι Ήρωες στρατιωτικοί της Μικράς Ασίας σε καμία περίπτωση δεν δεχόταν να θυσιάζονται επί τόσους αιώνες για την Ελλάδα και να τους κυβερνούν ανθέλληνες- αλλοδαποί θηλυπρεπείς προδότες. 

Οι ευνούχοι πολιτικοί από την Βασιλεύουσα το μόνον που έκαναν όλους εκείνους τους αιώνες ήταν να καταστρέφουν το Ελληνικό έθνος, μαζί με την αυτοκρατορία του. 

Ενδεικτικά αναφέρω την δημιουργία της Εικονομαχίας από τον Σαραντάπηχο, τον πολιτικό αυτοκρατορικό αξιωματούχο επί βασιλείας του Λέοντα Γ.

Μετά τον θάνατο του Βασίλειου του Β, οι αλλοδαποί πολιτικοί κατέστρεψαν την αυτοκρατορία. Παράλληλα οι πολιτικοί αριστοκράτες, εδραίωσαν δια παντός την εξουσία τους. 

Έκτοτε δεν επέτυχε να τους εκτοπίσει η Ελληνική στρατιωτική αριστοκρατία της Μικράς Ασίας. Δεν υπάρχει ιστορικό προηγούμενο καθώς η παγκόσμια Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, με βάσεις τον Αριστοκλή και τον Χριστό άρχισε να εμφανίζει έντονα σημάδια αποσύνθεσης μέσα σε 42 χρόνια. Αριθμός ρεκόρ.  

Το πιο καθοριστικό γεγονός για την επικράτηση των αλλοδαπών-πολιτικών αξιωματούχων στην Ρωμαϊκή εξουσία και την άλωση της αυτοκρατορίας το 1204 μ.Χ. ήταν ο θάνατος του Βουλγαροκτόνου. 

Ενδεικτικό γεγονός είναι ότι 42 χρόνια πριν από τον θάνατο του Βασίλειου Β, το Ρωμαϊκό κράτος είχε φτάσει στο απόγειον της δυνάμεως του, σε ηθικό, πολιτικό, κοινωνικό, οικονομικό και στρατιωτικό επίπεδο, από την ημέρα που είχε δημιουργηθεί το έθνος των Ελλήνων. Όμως δυστυχώς εκείνα τα χρόνια η πολιτική “αριστοκρατία” είχε διαλύσει ολοσχερώς τον Ελληνικό θεματικό στρατό. Είχαν αφαιρέσει την ανωτάτη πολιτική-στρατιωτική εξουσία από της Ελληνικές στρατιωτικές οικογένειες της Μ. Ασίας. Κατέστρεψαν όλες της υποδομές του στρατού και του κράτους. 
 
Έφτασαν μέχρι να βάλουν στον αυτοκρατορικό θρόνο έναν δικό τους, τον Κωνσταντίνο Δούκα. Όταν ανέλαβε εκ νέου αυτοκράτορας ένας εκ των Ελληνικών στρατιωτικών οικογενειών της Μ. Ασίας, ο Ρωμανός ο Δ Διογένης βρήκε εντελώς διαλυμένο τον Ελληνικό στρατό. Οι στρατιώτες χωρίς ασπίδες, σπαθιά, και άλογα, ήταν απλήρωτοι, με σκισμένες σημαίες, με κουρελιασμένες στολές. Έκτοτε είχαν εδραιωθεί οριστικά και αμετάκλητα, οι αλλοδαποί πολιτικοί στην διοίκηση του Ελληνικού-Ρωμαϊκού αυτοκρατορικού κράτους. Συνδιοικούν πλέον μαζί με τους Έλληνες στρατιωτικούς. 

Η συνδιοίκηση της αυτοκρατορίας μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών, επισφραγίστηκε με τον γάμο, ανάμεσα σε ένα πολύ επιφανές μέλος της Ελληνικής στρατιωτικής αριστοκρατίας τον Ρωμανό Διογένη, και την χήρα του Κωνσταντίνου Δούκα, την Αυγούστα Ευδοκία την Μακρεμβολίτισσα. Πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά, έχουμε έναν τέτοιο γάμο, ανάμεσα στις δύο πλευρές, Όλους τους προηγούμενους αιώνες, οι Ήρωες, Έλληνες στρατηγοί, αγιωματικοί παντρευόταν μόνον με μέλη της στρατιωτικής αριστοκρατίας. 

Όμως ήταν τόσο κρίσιμη η κατάσταση του Ρωμαϊκού κράτους, ώστε οι πρόγονοί μας να μην έχουν το χρονικό περιθώριο, να εκτοπίσουν τους πολιτικούς-προδότες από την εξουσία. 

Η οριστική επισφράγιση, της συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών έγινε μερικά χρόνια αργότερα με τον γάμο του Αλέξιου Κομνηνού (Ελληνική ηρωική-στρατιωτική αριστοκρατία της Μικράς Ασίας και της Ειρήνης Δούκα (πολιτική-Σημιτική αριστοκρατία). 

Χωρίς αυτούς τους δύο γάμους δεν θα μπορούσαν να επιστρέψουν, οι Έλληνες στρατιωτικοί στην διοίκηση του Ρωμαϊκού κράτους. στο σημείο αυτό να περάσουμε να δούμε το κορυφαίο μέλος, της ισχυρότερης Ελληνικής στρατιωτικής οικογένειας του Ρωμαϊκού κράτους. 

Την εποχή του Βασιλιά Ρωμανού σύμφωνα με την Σημιτική-πολιτική αριστοκρατία, αυτό το οποίο έκαναν στην πραγματικότητα, οι Έλληνες στρατιωτικοί, ήταν να διαιωνίζουν “άσκοπους” πολέμους. Κατά την γνώμη των πολιτικών αλλοδαπών αξιωματούχων, οι Τούρκοι αποτελούσαν, εκείνη την εποχή, μία μακρινή απειλή. Ακόμα και με την πιο απαισιόδοξη πρόβλεψη, θα χρειαζόταν πολλά χρόνια για να φτάσουν να απειλήσουν την Μικρά Ασία. Μόνον οι στρατιωτικοί, μέσα στα “άρρωστα”-πατριωτικά μυαλά τους, προσηλωμένα μονίμως στους αμυντικούς πολέμους, τις σφαγές των αντιπάλων, και την “αρχομανία” τους, ισχυρίζονταν ότι έρχεται η εθνική καταστροφή, για την Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. 

Οι μοναδικοί υπεύθυνοι για την ήττα στο Μανζτικέρτ και για την πτώση της αυτοκρατορίας, ήταν οι αλλοδαποί αξιωματούχοι. 

Κλείνοντας ενδεικτικό της μεροληψίας της Ρωσικής ακαδημίας επιστημών, είναι ότι δεν κάνει αναφορά για την εσχάτη προδοσία των Δουκών και του Ψελλού. 

ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΗΔΕΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ. 

Οι Έλληνες του μεσαίωνα έφτασαν το έθνος στο απόγειο του, με την ανάληψη της διοικήσεως του παγκόσμιου Ρωμαϊκού κράτους. Με το που αναλαμβάνουν την εξουσία της Ρωμαίκής αυτοκρατορίας, έχουν πλήρη συνείδηση της πολιτιστικής και θρησκευτικής ανωτερότητας τους.

Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι εξαιτίας του Χριστού και του Αριστοκλή απελευθερώθηκαν χωρίς να πολεμήσουν. Ουδέποτε στα παγκόσμια χρονικά κέρδισε κάποιο έθνος την ελευθερία του, χωρίς να αγωνιστεί στα πεδία των μαχών.  Οι πρόγονοι μας έγιναν διοικητές στο κράτος που προηγουμένως ήταν σκλάβοι για μερικούς αιώνες. Τώρα πλέον οι Έλληνες είναι Ρωμαίοι αυτοκράτορες υπήκοοι, διοικούν την παγκόσμια Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Οι τίτλοι Ρωμαίος αυτοκράτορας, στρατηγός, αξιωματούχος, ήταν αρχικά διοικητικοί τίτλοι για τους Έλληνες του μεσαίωνα.

Τους πρώτους αιώνες η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία δεν ήταν Ελληνικό κράτος, καθώς το διοικούσαν οι Ρωμαίοι μέχρι που ο μεγαλύτερος Εθνικός μας ευεργέτης ο Μέγας-Άγιος Κωνσταντίνος παρέδωσε την διοίκησή της Pax Romana στους Έλληνες του μεσαίωνα. Σε περίπτωση που οι ιεροί και άγιοι προγονοί μας άλλαζαν την ονομασία από Ρωμαϊκή, σε Ελληνική αυτοκρατορία αμέσως θα χάναμε την εξουσία στα περισσότερα εδάφη της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Οι τίτλοι αυτοί ήτανε πολιτικοί, στρατιωτικοί για να ασκούν οι Έλληνες την εξουσία στην παγκόσμια Ρωμαϊκή αυτοκρατορία.

Παράλληλα ήταν οι ανώτατοι τίτλοι τιμής -πολιτιστικής ανωτερότητας για το έθνος μας. 

Η ανάσταση Ελληνικού έθνους, έγινε με τον ερχομό του Χριστού και τις διδασκαλίες των αποστόλων .

Ο χριστιανισμός μαζί με τον σωτήρα Ιησού Χριστό διαμόρφωσαν ηθικά και πνευματικά, ολόκληρο το Ελληνικό έθνος, διότι εξαρχής ο χριστιανισμός ταυτίστηκε με τον Ελληνισμό. Με αυτά τα δεδομένα οι προγονοί μας, θα ασκήσουν τεράστια επιρροή σε όλους τους λαούς που κατοικούσαν εντός και εκτός της Ελληνορωμαϊκής αυτοκρατορίας. Ο παγκόσμιος χαρακτήρας της Ελληνορωμαϊκού κρατικού μορφώματος, εδραιώνεται σταθερά μέσα από την οικουμενική χριστιανική ιδέα. Ο βασικός σκοπός του Ρωμαϊκού κράτους, ήταν η ενοποίηση του πληθυσμού της αυτοκρατορίας αλλά και των υπολοίπων λαών μέσω της χριστιανικής πίστης.

Ο παγκόσμιος χαρακτήρας της Ελληνορωμαϊκής αυτοκρατορίας εδραιώνεται σταθερά μέσα από την οικουμενική χριστιανική ιδέα. Οι τρεις Ιεράρχες επέτυχαν την ενοποίηση, του Ρωμαϊκού κράτους σε πολιτικό, στρατιωτικό, κοινωνικό, οικονομικό και πνευματικό επίπεδο μέσω της Χριστιανικής πίστεως και του Ελληνικού πολιτισμού.

Η Ορθοδοξία και ο πολιτισμός των αρχαίων σοφών ήταν τα βασικά στοιχεία συνοχής, για να αντιμετωπίσει το Ελληνικό-Ρωμαϊκό έθνος τον μόνιμο κίνδυνο λόγω των διαφορετικών λαών. Οι Άγιοι πατέρες θεμελίωσαν την πολιτική ιδεολογία της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, επάνω στο αξίωμα της Χριστιανικής και πολιτιστικής οικουμενικότητας και των Ρωμαϊκών πολιτικών αξιωμάτων. Η βασική αρχή της πολιτικής Ρωμαϊκής θεωρίας ήταν η Pax Romana, η παγκόσμια Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ένωσε όλη την οικουμένη. 


 ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ

ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ

Πάγια αρχή μου είναι ότι όλοι οι λαοί, όλοι οι άνθρωποι, έχουν δικαίωμα να πιστεύουν οπού θέλουν. Όλα αυτά με την απαραίτητη προυπόθεση να μην επιβάλλουν τα πιστεύω τους σε τρίτους, είτε δια της βίας, είτε με πλάγιους τρόπους.  

Από όλους τους προαναφερόμενους εξαιρείται, ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών-μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν.

Η ελευθερία πίστεως είναι θεόδοτη. Ο ίδιος ο Θεός έδωσε το δικαίωμα στους ανθρώπους, να πιστεύουν, όπου επιθυμούν. Προσωπικά είμαι υπέρ της συνυπάρξεως των λαών και των διαφορετικών θρησκευτικών, πεποιθήσεων, για αυτό στηρίζω, τον μεγάλο Σύριο ηγέτη Ασσάντ, ο οποίος επέτυχε να συνυπάρχουν ειρηνικά, Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι.

0 comments: