Γιατί; διότι «από εκεί πέρασε ένας άλλος λαός που γέμισε πληγές το χώμα. Βρήκε εκκλησιές και τις χάλασε. Βρήκε λιακωτά και τα κούρσεψε. Βρήκε τα βήματα ενός πολιτισμού και θέλει να τα παραγράψει. Και χαλά. Γιατί δεν μπορεί να κτίσει. Και ιεροσυλεί. Γιατί δεν μπορεί να σεβαστεί. Και καταστρέφει. Γιατί δεν μπορεί να δημιουργήσει». («Απ’ εδώ πέρασαν εκείνοι», Άνθος Λυκαύγης. Κυπριακό Ανθολόγιο Ε-Στ’, Λευκωσία 1994, σελ. 195).
Με αυτόν τον τρόπο μιλούν και γράφουν όσοι αγαπούν την πατρίδα και δεν ξεχνούν (άλλο πράγμα αν συγχωρούν) τις αδικίες, τις λεηλασίες, τις σφαγές στις οποίες μας καταδίκασε η συμβίωση με το εξ ανατολών θηρίο. Αλλά τώρα που καταντήσαμε «ανεμοδούρες, μηχανές διαφταρμένες», ως θα έλεγε ο τίμιος Μακρυγιάννης, έχουμε την Τουρκιά στα σπίτια μας, στις σάλες μας. Καθημερινοί μουσαφιραίοι, φίλοι καρδιακοί, οι γλυκανάλατες, σαχλές τουρκοσαπουνόπερες. Οι Γενοκτόνοι του λαού μας, οι εγκληματίες, οι δολοφόνοι του Ισαάκ, του Σολωμού, του Ηλιάκη, των τριών ηρώων των Υμίων, οι χειροκροτητές του αιμοσταγή Ερντογάν, δόξη και τιμή, μπήκαν στα σπίτια μας. Χάθηκε η αγάπη στην πατρίδα. Φτώχυνε το κράτος, το καταλήστευσαν οι κοπροπολιτικάντηδες, αλλά η αηδία, η απόρριψη επεκτείνεται. Δεν περιορίζεται στους Γραικύλους της σήμερον, αλλά «επιπολαίως» απλώνεται στο χθες, σ’ αυτούς που ες αεί τους χρωστάμε στους νεκρούς. («Ελλάδα είσαι γεννημένη από τους πεθαμένους», κανοναρχεί ο ποιητής Τάσος Λειβαδίτης). Οι ανίκανοι της σήμερον, δεν είναι η πατρίδα. Αυτοί είναι το όνειδός της. «Στώμεν καλώς». Η πατρίδα πέφτει, αλλά ποτέ δεν ξεπέφτει, δεν χάνεται στα τάρταρα της οικονομικής φρίκης, μονάχα ξαποσταίνει. Διασώζει ο Γιάννης Βλαχογιάννης στα «Διηγήματά» του ένα φωτεινό συμβάν στο οποίο πρωταγωνιστεί εκείνος ο «μεταξένιος» άνθρωπος, ο ήρωας Κωνσταντής Κανάρης.
Μετά την αποτυχία να πυρπολήσει στην Αλεξάνδρεια τον αιγυπτιακό στόλο (Ωραία η ιστορία. Τούρκοι, Μπραϊμηδες της Λιβύης , Ερντογάνηδες και λοιπά Μεμέτια, τα ταγκαλάκια, ξανασμίγουν σήμερα, για να πνίξουν τον Ελληνισμό. Μόνο που τώρα λείπουν οι Κολοκοτρωναίοι, που, κατά τον Ελύτη, ήταν ικανοί να αποβάλουν την «τόσων αιώνων δουλεία, με σκέτο σαπουνόνερο»), επιστρέφει, λοιπόν, με τους ναύτες του, όλοι τους σε κακή κατάσταση, δίχως ψωμί και νερό. Εμφανίζεται τότε, ένα αυστριακό εμπορικό πλοίο. Σαλτάρουν οι Έλληνες στο καράβι, πιάνει ο Κανάρης τον πλοίαρχο. «Τι θέλετε;» ρωτάει έντρομος ο καπετάνιος. «Ψωμί, νερό και ό,τι άλλο έχει το καράβι, γιατί πεθαίνουμε από την πείνα», απαντάει ο Κανάρης. Ο αυστριακός προστάζει και κατεβαίνουν οι ζαϊρέδες στην βάρκα του μπουρλοτιέρη. Του λέει ο Κανάρης: «Δεν έχω χρήματα να σε πληρώσω τώρα. Γράψε σ’ ένα χαρτί πόσο αξίζουν και φέρε το να το υπογράψω». «Δεν κάνουν τίποτα» αποκρίνεται ο ξένος.
«Φέρε το χαρτί και γράψε δύο χιλιάδες γρόσια», είπε τσατισμένος ο Κανάρης. Και αφού υπόγραψε: «Αλλά εσείς δεν έχετε έθνος», απαντά ο καντιποτένιος, το κοπέλι της “Ιεράς Συμμαχίας”. Καπνίζουν τα μάτια του, αστράφτει και βροντά ο Κανάρης. «Αν δεν έχουμε έθνος, θα κάνουμε». (Τον βρήκε και τον πλήρωσε όταν γίναμε κράτος και ο ίδιος υπουργός και πρωθυπουργός). Έθνος υπήρχε, η έννοια της πατρίδος, ως μνήμη ζωήρρυτος και αειθαλής ζούσε – «εμάς ο αυτοκράτοράς μας, ο Παλαιολόγος, εσκοτώθη εις τα τείχη για να την παραδώσει την Πόλη» έλεγε ο Κολοκοτρώνης στον καπετάν Άμιλτον – κράτος δεν υπήρχε. Και όταν έγινε, έγινε, αφού «έφαγαν» τον μεγάλο Κυβερνήτη, το ψευτορωμαϊκο, αυτό που σήμερα μας υποτάσσει στην ακάθαρτη φράγκικη καλύπτραν. («Και λευτερωθήκαμεν από τους Τούρκους και σκλαβωθήκαμε εις ανθρώπους κακορίζικους όπου ήταν η ακαθαρσία της Ευρώπης», λέει ο στρατηγός). Εκείνοι οι άνθρωποι, οι ηρωϊκοί ραγιάδες, που τους «τηγάνιζε» καθημερινά ο αντίχριστος Τούρκος, είχαν την πατρίδα φυλαχτό σαν το Τίμιο Ξύλο.
Έμεινε ο Μακρυγιάννης από χρήματα κάποτε. Του λέει «ο φίλος του» (έτσι τον ονομάζει) Γρόπιος, πρόξενος της Αούστριας. «Είναι ένας Άγγλος, ο Γκόρδον, βάνει τα μέσα του πολέμου, όσα χρήματα χρειαστούν. Του παραχωρείς την θέση σου;». Στοχεύει στη ρίζα, ο Γρόπιος, στην έμφυτη φιλοπρωτία και φιλαρχία του Έλληνα της εποχής, και, πολύ περισσότερο, στους αδούλωτους, απροσκύνητους, λεύτερους καπεταναίους του ’21.
Ο Μακρυγιάννης όμως, σαν τον δίκαιο Αριστείδη λίγο πριν από την ναυμαχία της Σαλαμίνας, λέει τούτα τα αθάνατα λόγια, που τα βρίσκω απ’ τα ομορφότερα και συγκινητικότερα, που ακούστηκαν από Ρωμηούς, του Γένους οι επιφανείς. «Σύρε πες του, όποιος είναι αυτός οπού θα βάλη τα χρήματα, όχι αρχηγόν τον κάνω καμπούλι (=δέχομαι), διά την αγάπη της πατρίδος μου, αλλά όπου κατουράγει να μου δίνει να πίνω εγώ το κάτρο• το κάνω αυτό και του το δίνω ενγράφως». «Διά την αγάπη της πατρίδος» πίνει και το «κάτουρον» του Φράγκου ο στρατηγός, διά την αγάπη της πατρίδος άφησε ο Παύλος Μελάς την σύγχρονη Βαβυλώνα της ηδονοθηρίας, της πλουτοκρατίας και της ασωτίας και ανέβηκε «εις Μακεδονίαν» για να βρει γαλήνη αβασίλευτη, γιατί «εκείνο που μετρά είναι πως όταν οι άνθρωποι αυτοί λεν Ελλάδα εννοούν τάφο. Λόγος εθνικός γι’ αυτούς είναι να μιλάς μέσα από το μνήμα». Απ’ τα μνήματα, απ’ τα λευκασμένα κόκκαλα, εξ άλλου, βγαίνει η λευτεριά.
Είναι η πατρίδα, θυσία και «έντιμος πενία» (Λέει ο Παπαδιαμάντης. Πενία, όχι φτώχεια. Πενία σημαίνει εγκράτεια και ολιγοδεϊα, βίος ορθόδοξος). Και …«φίλει την πατρίδα καν άδικος η» (Πλάτων) την αγαπάς και αν είναι άδικη, δηλαδή, αν έγινε και πάλι «Ψωροκώσταινα».
Την μάνα μας την αγαπάμε, την σεβόμαστε και της κλείνουμε τα μάτια, δεν την φτύνουμε, όταν χάσει την δύναμή της. Αυτή είναι η πατρίδα. Χαμένα κορμιά και λακέδες που άρπαξαν το βιός και ποδοπάτησαν την υπόληψή της, το ψευτοκράτος ας χαθεί, μαζί και οι μετριότητες που την απομυζούν. Αλλά και όσοι την επιβουλεύονται, οι προαιώνιοι βρικόλακες, η Τουρκιά, μακριά, μακριά από τα σπίτια μας. Να μην ακούν τα παιδιά μας, οι μαθητές μας τα βαρβαρόηχα λόγια. Κάποτε στην ίδια γλώσσα ακούγονταν διαταγές ξεκληρίσματος. Μην ξεχνάμε….Αν χάσουμε τη μνήμη μας, θα χαθούμε.
«Η Έλενα, συμμαθήτριά μου χρόνια, έγραφε πάντα στο επάγγελμα πατρός μία λέξη που ποτέ δεν καταλάβαινα. Αγνοούμενος» έγραφε ένα Ελληνάκι της Κύπρου λίγο μετά την «ειρηνική» απόβαση του Αττίλα, ως θα έλεγε και ο κάθε τουρκοτζουτζές. Πώς να το κάνουμε; Δεν του πάει Τούρκος τούτος ο τόπος… Και τι θα ‘λεγε ο ποιητής, αν άκουγε κουβέντες αγαρηνές, λόγια μαγαρισμένα στα σπίτια τα (ψευτο)ρωμαίικα;
«Ο τε γαρ τους πολεμίους ευεργετών, προδότης»
Μέγας Φώτιος.
Αυτός που ευεργετεί τους εχθρούς, είναι προδότης. Αυτό κανείς δεν το αμφισβητεί."
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ.
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ, Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ Η ΚΡΟΝΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ.
Ο πρόεδρος της Τουρκίας όπως έχω αποκαλύψει εδώ και μερικά χρόνια, ανήκει σε μια κλειστή μωαμεθανική-παγανιστική σέχτα.
Οι Χαριζίτες ( Haridji Meszep) είναι αδελφότητα παγανιστών. Κατά την επίσημη επίσκεψη του Τούρκου προέδρου Ρ. Ερντογάν στην Αθήνα τον Δεκέμβριο του 2017, στο παλαιό Φάληρο έστησαν προς τιμήν του, το γλυπτό το οποίο ονόμασαν “φύλακα-άγγελο”. Το γλυπτό τοποθέτησε ο Δήμαρχος. Αυτό το άγαλμα συμβολίζει τον φύλακα-'Θεό" του Τουρκικού κράτους, ο οποίος ιεραρχικά είναι υψιστάμενος του "θεού" Κρόνου. Ο ασημένιος κύλινδρος συμβολίζει την σελήνη που λατρεύουν οι Τούρκοι, την οποία έχουν και στην σημαία τους, ως ημισέληνο. Ο κόκκινος “άγγελος” είναι το χρώμα των Τούρκων, του πιο δολοφονικού κράτους της οικουμένης, το οποίο δεν έχει ιστορία παρά μόνον ποινικό μητρώο, σύμφωνα με τον δάσκαλο από τον Κιλκίς τον Δημήτρη Νατσιό.
Το γλυπτό είχε τοποθετηθεί στις 5 Δεκεμβρίου 2017, την ημέρα που εορτάζει ο Άγιος Σάββας. Savas στα Τούρκικα σημαίνει πόλεμος. Αυτό το ειδικό άγαλμα καλωσόριζε τον Χαριζίτι Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα. Ο δαίμονας που δυστυχώς ο Δήμαρχος τον αποκάλεσε “κόκκινο άγγελο” έχει τις εξής ονομασίες : Al – Oujah, Αλούτζα και Σαβάζιος. Οι Τούρκοι ιθύνοντες στην Ελλάδα επιθυμούσαν να τιμήσουν και να καλωσορίσουν με αυτόν τον τρόπο τον ερχομό του μεγάλου Χαριζίτι Ρ. Ερντογάν, με την τοποθέτηση του γλυπτού σε μια περιοχή που ασφυκτιά από το Τουρκικό στοιχείο, όπως η περιοχή του Παλαιού Φαλήρου, του Αλίμου και της Καλλιθέας. Εκεί δραστηριοποιείται Χαριζίτικος πυρήνας που βρίσκεται στο μέσον μιας περιοχής που εκτίνεται από την Καλλιθέα έως την Βουλιαγμένη. Έκτος από την υποδοχή του Ερντογάν στην πόλη των Αθηνών, η ύψωση του σατανικού γλυπτού και η προβολή της σειράς Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής από την τηλεόραση, ήταν ταυτόχρονα και ένα μυστικό σύνθημα προς τα \κλιμάκια του Ελλαδικού χώρου, ότι ξεκινά η τελική αντεπίθεση, για την ειρηνική κατάκτηση της Ελλάδας και ότι οι παγανιστικοί-χαριζίτικοι πυρήνες στην Κωνσταντινούπολη, στο Νέο Βουτζά, την Καλλιθέα Αττικής, στην Ουτζά της Μυτιλήνης και αλλού, να ξεκινήσουν τις δραστηριότητες τους. Στα πλαίσια παρόμοιων σκοπών ο Ερντογάν έκανε τζαμί την Αγία Σοφία.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο πού όλους τους μετανάστες, τους πήγαν σε αυτήν την περιοχή της Λέσβου, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή γενικότερα. Η συγκεκριμένη περιοχή στην Μυτιλήνη έχει από πολύ παλιά το όνομα Al – Oujah (Ουτζά) στα Τουρκικά, που είναι ο πιο σημαντικός θεός-δαίμονας, για τους Τούρκους- Παγανιστές. Επίσης είναι πολύ γνωστό ότι τα πανάρχαια χρόνια η Λέσβος ήταν το πιο σημαντικό νησί, σχετικά με την λατρεία του Κρόνου. Σε όλη την διάρκεια της Οθωμανικής κατοχής γινόταν κρυφές τελετές από τους Τούρκους Χαριζίτες, στην ευρύτερη περιοχή Ουτζά της Μυτιλήνης. Επί 450 χρόνια στις τελετές για την λατρεία του Al oujah, συμμετείχαν πολλοί σημαντικοί χαριζίτες παράγοντες της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Συνεπώς το νησί της Λέσβου έχει τεράστια θρησκευτική σημασία, καθώς είναι ο ιερότερος τόπος λατρείας, για τους Τούρκους χαριζίτες. Παρά την απελευθέρωση του νησιού, η λατρεία του Τούρκου δαίμονα δεν σταμάτησε ποτέ.
Ο πρόεδρος της Τουρκίας θεωρεί την Λέσβο το πιο ξεχωριστό νησί, καθώς η περιοχή έξω από την Μυτιλήνη, φέρει το όνομα του πιο σημαντικού Τουρκικού του Τουρκικού παγανισμού.
Ο Μέγας Αριστοκλής. Το Απολλώνιο και το Διονυσιακό πνεύμα. Η αιώνια διαμάχη των δύο παγκόσμιων πολιτισμών.Το ανθελληνικό-Φοινικικό μαντείο των Δελφών.
Για αυτό έχουν ενταχθεί σε διάφορες δωδεκαθειστικές ομάδες, και φορείς στην Ελλάδα. Μέσα από αυτές τις ομάδες παρακινούν τα μέλη τους ενάντια στην Ορθοδοξία και τον Ελληνισμό με διάφορους τρόπους.
Μέσω των παραποιημένων ιστορικών άρθρων-σχολίων και των αναφορών τους, επιχειρούν να στηρίξουν τις θέσεις τους, προκαλώντας πνευματική και ηθική σύγχυση, με στόχο να αποκτήσουν υποστηρικτές. Όσοι γνωρίζουμε, την Ελληνική ιστορία, απορούμε από το μίσος, και από το μέγεθος της πλαστογραφήσεως. Στα βιβλία, τα περιοδικά, τις ιστοσελίδες τους, στο διαδίκτυο, διαπιστώνουμε το τρομερό μίσος τους, ενάντια στον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία. Οι δωδεκαθειστές, θεωρούν, ότι έχουν το “δικαίωμα” να πάρουν εκδίκηση κατά των “σφαγών και εγκλημάτων”, τα οποία “έγιναν” εναντίον των προγόνων τους”.
Ότι δήθεν το αίμα των “άδικα δολοφονημένων Ελλήνων”, ζητά εκδίκηση από τους σημερινούς λάτρεις των κοινών Ολύμπιων “θεών”. Φυσικά δεν αναφέρουν ποιοι είναι οι πραγματικοί τους πρόγονοι, οι οποίοι δεν ήταν Έλληνες. Το υβρεολόγιο τους ξεπερνά τα όρια της αξιοπρέπειας, της ηθικής και του Ελληνικού πολιτισμού, Οι ύβρεις τους εναντίον των Αγίων, του Χριστού, και της Υπεραγίας Θεοτόκου, είναι πρωτόγνωρες.
Οι απειλές τους, εδώ και πολλά χρόνια, ξεπερνούν τα όρια της νομιμότητας. Σε κάποιες περιπτώσεις κάνουν γνωστές, χωρίς κανένα απολύτως ενδοιασμό, τις προθέσεις τους, σε περίπτωση που κυριαρχήσουν, να αναβιώσουν τους διωγμούς των πρωτοχριστιανικών χρόνων. Μεταξύ άλλων απαιτούν εδώ και τώρα την παράδοση κάθε αρχής και εξουσίας του κράτους σε εκείνους, διότι, κατ’ αυτούς, μόνο οι λάτρεις των αρχαίων “θεών” είναι οι γνήσιοι Έλληνες και οι νόμιμοι κάτοικοι της Ελλάδος.
Ο νεοπαγανισμός συνεχίζει τον πανάρχαιο και παραδοσιακό ρόλο του, καθώς δημιουργήθηκε για να λειτουργήσει, ως ανθελληνικός μηχανισμός, διχόνοιας, μίσους και έριδας ανάμεσα, στους Ορθόδοξους Έλληνες και όχι μόνον. Ένα διχασμένο Ελληνικό έθνος, με διχασμένο κοινωνικό ιστό, σε θρησκευτικό-πνευματικό επίπεδο, χάνει τις αντιστάσεις της, δεν αντιδρά στις εξωτερικές προκλήσεις. δέχεται ευκολότερα τα υποβαλλόμενα ανθελληνικά σχέδια. Το φαινόμενο του δωδεκαθέου, είναι πολύ επικίνδυνο, για την πνευματική, κοινωνική και εθνική μας επιβίωση-συνοχή. Αποτελεί πρόκληση για την πνευματική ισορροπία των πιστών, την κοινωνική και εθνική μας συνοχή, την οποία υπηρετεί εδώ και αιώνες η αρχαία Ελληνική παιδεία, και η Ορθοδοξία. Στοχεύουν και επιθυμούν, αρχικά την πνευματική άλωση της Ελλάδος. Επίσης αναφέρουν πως στα Ρωμαϊκά-“Βυζαντινά” χρόνια, οι Χριστιανοί κατέλαβαν δια των όπλων την υπόδουλη στους Ρωμαίους Ελλάδα και επικράτησαν όταν “έσφαξαν” τους Έλληνες, χωρίς όμως να αποδείξουν ιστορικά, από πού ήρθαν οι “άγριοι δολοφόνοι” Χριστιανοί και ποιας εθνικότητας ήταν τελικά.
Διαδίδουν με πολύ μεγάλο μίσος, τον φαιδρό και ανιστόρητο ισχυρισμό, ότι η Ορθοδοξία αποτελεί τον Δούρειο Ίππο, για την υλοποίηση, ενός αρχαίου σχεδίου των Ιουδαίων, σχετικά με την δήθεν εξαφάνιση του Ελληνισμού.
Ο φανατισμός-φασισμός των παγανιστών στις ημέρες μας, έχει φτάσει στο απόγειο του, και είναι ένα πολύ επικίνδυνο φαινόμενο, καθώς βγήκαν και ζητούν δημοσίως στο Ελληνικό διαδίκτυο, την φυσική μας εξόντωση.
ΤΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΟΠΛΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
O Ελληνικός πολιτισμός αποτελεί διαχρονικά το μεγαλύτερο και ισχυρότερο αμυντικό όπλο της Ελλάδας, ενάντια στους εκάστοτε κατακτητές.
Με βάσεις την Ελληνορθόδοξη παιδεία, θα κυριαρχίσουμε στο παγκόσμιο στερέωμα, όπως έκαναν οι ένδοξοι πρόγονοι μας, την εποχή της Ελληνικής-Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.
Ο παγκόσμιος χαρακτήρας της Ελληνορωμαϊκής αυτοκρατορίας εδραιώνεται σταθερά μέσα από την οικουμενική χριστιανική πίστη. Ο στόχος των Τριών Ιεραρχών, ήταν η ενοποίηση του Ρωμαϊκού κράτους μέσω της χριστιανικής πίστεως. Η Ορθοδοξία ήταν το βασικό στοιχείο συνοχής, για να αντιμετωπίσει το Ελληνικό-Ρωμαϊκό έθνος, τον μόνιμο εσωτερικό κίνδυνο λόγω των διαφορετικών λαών. Οι Άγιοι πατέρες, θεμελίωσαν την πολιτική ιδεολογία της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, επάνω στο αξίωμα της Χριστιανικής οικουμενικότητας και των Ρωμαϊκών πολιτικών αξιωμάτων.
Η βασική αρχή της πολιτικής Ρωμαϊκής θεωρίας, ήταν η Pax Romana, η παγκόσμια Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ένωσε όλη την οικουμένη. Αυτό έφερε την υποταγή των λαών, κατάργησε τα σύνορα των εθνών και σχημάτισε την πατρίδα που γεννήθηκε ο Χριστός. Το Ρωμαϊκό κράτος συνέχισε να υπάρχει εξαιτίας του Χριστού, του Αγίου Κωνσταντίνου, της Αγίας Ελένης των τριών Ιεραρχών, και του Ηράκλειου.
Χωρίς την ένωση του Χριστιανισμού και του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού, ήταν αδύνατον να γίνει το έθνος μας, παγκόσμια αυτοκρατορία και να φτάσει στην κορυφή του κόσμου. Ο Ελληνικός πολιτισμός και ο Χριστιανισμός θα ενωθούν, ώστε να γίνει για μία και μοναδική φορά η Ελλάδα παγκόσμιο κρατικό μόρφωμα. Ο Χριστός και ο Πλάτωνας υπήρξαν τα θεμέλια της αυτοκρατορίας. Από εκεί ο Ελληνισμός θα πάρει αστείρευτες δυνάμεις για να μεγαλουργήσει και να επιβιώσει.
Η εθνική μας ισχύ, μέσα από τον Ελληνικό πολιτισμό, επί των άλλων κρατών, είναι το μόνο όπλο που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν οι προαιώνιοι εχθροί μας.
Για αυτό επί αιώνες οι Γερμανοί και οι Τούρκοι καταστρέφουν τα πολιτιστικά μας μνημεία.
Ενδεικτικές είναι οι ενέργειες του Χαριζίτι Ρετζέπ-Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος ισοπεδώνει τα πάντα με τον στρατό του, στην μαρτυρική Κύπρο, στην αιματοβαμμένη Συρία, το Ιράκ, όπου υπάρχουν Ελληνικά-πολιτιστικά μνημεία.
Η ΑΙΩΝΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
Εξαιτίας των χρηστών ηθών, του χριστιανισμού και της αρχαιοελληνικής παιδείας, οι πρόγονοι μας οι Έλληνες του μεσαίωνα από σκλάβοι του Ρωμαϊκού κράτους, έγιναν διοικητές του, χωρίς να χρειαστεί να πολεμήσουν ούτε ένα δευτερόλεπτο. Όλα αυτά διότι είχαν θρησκεία τον Χριστιανισμό (στην πράξη) και πολιτισμό τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους, σοφιστές, ρήτορες, κλπ.
Ο συνδυασμός αυτών των δύο έφερε τα χρηστά ήθη ζωής, χωρίς καθόλου σεξουαλική διαφθoρά. Η αμοιβή ήταν η ελευθερία της Ελλάδος τον μεσαίωνα, χωρίς να γίνει κανένας απολύτως πόλεμος. Ο αυτοκράτορας Ηράκλειος ξεπέρασε με την βοήθεια του Χριστού, σε πολλούς τομείς τον Μέγα Αλέξανδρο.
Εάν δεν υπήρχε ο Ηράκλειος, παρά τα χρηστά ήθη των προγόνων μας η Ελλάδα θα είχε σκλαβωθεί στους Πέρσες. Η αρχαία Περσική αυτοκρατορία των Αχαιμενιδών, είχε αναστηθεί από την νέα δυναστεία των Σασσανιδών. Η Περσία βρισκόταν ξανά στο απόγειο της δύναμης της, και ήταν ανώτερη από την αυτοκρατορία των Αχαιμενιδών. Όλα αυτά ακριβώς την ώρα που καθόταν ο πρώτος Έλληνας, στον Αυτοκρατορικό Ρωμαϊκό θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως. Την χρονική στιγμή που η Σασσανιδική-Περσική αυτοκρατορία βρίσκεται στο απόγειο της δυνάμεως της, από την ημέρα που δημιουργήθηκε, αντίστοιχα το Ελληνικό-Ρωμαϊκό κράτος βρισκόταν στο απόγειο της αδυναμίας του, εξαιτίας της μεγαλύτερης χρεοκοπίας στην ιστορία του έθνους μας. Ο εκ Καππαδοκίας βασιλιάς χωρίς καθόλου κρατικά έσοδα, με ένα χρεοκοπημένο κράτος, χωρίς στρατό, απελπισμένος είχε πάρει με πολύ βαριά καρδιά την απόφαση να μεταφέρει την πρωτεύουσα του Ελληνικού-Ρωμαϊκού κράτους, και να την πάει στην Καρχηδόνα, παραδίδοντας με αυτόν τον τρόπο το 80% του κράτους αμαχητί, χωρίς πόλεμο, χωρίς καμία αντίσταση.
Ενδεικτικό ήταν ότι όταν άνοιξε τους στρατιωτικούς καταλόγους, διαπίστωσε ότι από τις πολλές χιλιάδες στρατού, που είχαν αναγορεύσει αυτοκράτορα, τον συντοπίτη του από την Αγιοτόκο Καππαδοκία, τον Μαυρίκιο, είχαν απομείνει μόνον δύο εν ενεργεία στρατιώτες. Οι ελάχιστοι στρατιώτες που υπήρχαν ήταν απλήρωτοι και σε άθλια κατάσταση.
Πολύ σημαντικότατο ρόλο σε αυτήν την οικονομική καταστροφή έπαιξαν, οι άσκοποι-επεκτατικοί πόλεμοι του Ιουστινιανού του Α.
Ακόμη και ο Μ. Αλέξανδρος με πολύ έμπειρους και περισσότερους στρατιώτες, με ένα πανίσχυρο Ελληνικό Μακεδονικό βασίλειο πολιτικά-οικονομικά, και στρατιωτικά έκανε περισσότερο χρονικό διάστημα να κατακτήσει την Περσική αυτοκρατορία, σε σχέση με τον Ηράκλειο. Την εποχή του Μ. Αλέξανδρου δεν ήταν κατακτημένη η Ελλάδα και το Μακεδονικό βασίλειο.
Στον αντίποδα κατά την βασιλεία του Ηράκλειου επικρατούσε χάος και όλεθρος. Την εποχή του Ιουστινιανού του Α, όπως και στην εποχή του Θεοδόσιου, του Αρκάδιου, του Θεοδόσιου του Β, του Ιουστίνου του Α, του Ιουστίνου του Β, είχαμε μόνον συνοριακούς πολέμους, και περιόδους ειρήνης με τους Πέρσες. Μόνον όταν ανέβηκε στον θρόνο, ο πρώτος Έλληνας Χριστιανός βασιλιάς, ο Ηράκλειος από την Καππαδοκία έκαναν οι Πέρσες όλα αυτά τα τρομερά πράγματα εις βάρος των Ελλήνων, τα οποία, δεν είχαν ξαναγίνει ποτέ από μέρος των Μηδων.
TΟ ΑΠΟΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Το απόγειον της Ελληνορθοδοξίας, ήταν όταν ο Έλληνας Αυτοκράτορας Ηράκλειος πήρε πίσω από τους Πέρσες τον Τίμιο Σταυρό, τον οποίο πήγε ο ίδιος πίσω στα Ιεροσόλυμα. Ο θρίαμβος των Ελλήνων ήταν ολοκληρωτικός.
Δεκατέσσερα χρόνια πριν, το 614 μ.Χ., το Ελληνικό-Ρωμαϊκό κράτος, είχε βρέθει κατακτημένο κατά το ήμισυ από τους Πέρσες, ενώ παράλληλα ήταν και για πρώτη φορά στην ιστορία του σκόπιμα χρεοκοπημένο, εξαιτίας των αλλοδαπών βασιλέων-αυτοκρατόρων.
Ήταν η εποχή που έδωσαν οι Πέρσες τελεσίγραφο στους προγόνους μας, ότι ή θα εγκαταλείψουν όλοι τον Ιησού Χριστό, η δεν θα ξαναδούν ποτέ τον ήλιο.
Τελικά ο αλαζόνας Χοσρόης ο οποίος αποκαλούσε τον Ηράκλειο, δούλο του, έχασε την ζωή του, και ο γιος του έκανε κηδεμόνα-δούλο, το παιδί του στον Έλληνα αυτοκράτορα Ηράκλειο. Αυτό ειναι το απόγειο της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού. Ο Χριστός και η Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία είχαν κερδίσει κατά κράτος τον παγανισμό και την αυτοκρατορία του. Η Περσική αυτοκρατορία επί 1228 χρόνια προσπαθούσε να αφανίσει δια παντός τον Ελληνισμό. Εξαιτίας της γενναιότητας, του ήθους, της πίστης, των χρηστών ηθών, και της βοήθειας του Ιησού Χριστού, οι πρόγονοι μας κατέβαλαν δια παντός τον προαιώνιο εχθρό του Ελληνικού έθνους.
To Eλληνικό έθνος έφτασε στο στρατιωτικό απόγειο του με τις δύο κατακτήσεις της Περσικής αυτοκρατορίας (Μ. Αλέξανδρος, Μ. Ηράκλειος). Αυτά εiναι τα δυο μεγαλύτερα στρατιωτικά επιτεύγματα όλων των εποχών.
Η ελευθερία πίστεως είναι θεόδοτη. Ο ίδιος ο Θεός έδωσε το δικαίωμα στους ανθρώπους, να πιστεύουν, όπου επιθυμούν. Προσωπικά είμαι υπέρ της συνυπάρξεως των λαών και των διαφορετικών θρησκευτικών, πεποιθήσεων, για αυτό στηρίζω, τον μεγάλο Σύριο ηγέτη Ασσάντ, ο οποίος επέτυχε να συνυπάρχουν ειρηνικά, Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι. Οι Σύριοι του Ασσάντ αποδέχονται τους Ορθοδόξους Χριστιανούς. Ο Ερντογάν είναι ο δεύτερος πιο επιτυχημένος πολιτικός του αιώνα μας, μετά από τον Πούτιν. Είναι Τούρκος πατριώτης, και πολύ φιλόδοξος. Ευλογία θα ήταν να έχει και το Ελληνικό έθνος έναν αντίστοιχο Έλληνα "Ερντογάν". Σχετικά με την ειρηνική κατάκτηση της Ελλάδος από την Τουρκία έχει αναφερθεί μεταξύ άλλων και ο Θεόδωρος Κατσανέβας.
0 comments: