Αποκλειστικό σε πρώτη πανελλήνια δημοσίευση : Γνωστή Ορθόδοξη-Χριστιανική ομάδα στο Facebook προωθεί χωρίς ενδοιασμούς την διαδικτυακή πορνεία (Όλα τα στοιχεία).


Τραγικό. Γνωστή Χριστιανική ομάδα στο Facebook με 46.900 μέλη προωθεί χωρίς να τηρεί ούτε τα προσχήματα, την διαδικτυακή πορνεία-Διονυσιακό πολιτισμό. Οι συγκεκριμένες αναρτήσεις αποτελούν βαρύτατη προσβολή θρησκευτικού συναισθήματος και παράλληλα απειλούν την πνευματική υγεία των πιστών. Στην σημερινή εργασία γεωστρατηγικής θα δούμε ποιοι είναι πίσω από την  συγκεκριμένη ομάδα. Δείτε όλα τα ατράνταχτα στοιχεία στην παραπομπή ένα. (1)


Γράφει ο Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος Γεωστρατηγικός και Γεωπολιτικός αναλυτής (Contact : survivorellas@gmail.com-6945294197).

Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο σε Χριστιανική ομάδα στο Facebook στην Ελλάδα. Η συγκεκριμένη ομάδα υπάρχει εδώ και χρόνια. Σκοπίμως και οργανωμένα προωθούν τα Διονυσιακά αξιώματα, για να καταστήσουν έρμαιο τους Έλληνες στα ανθελληνικά σχέδια αφανισμού του έθνους.

Διαχρονικά ο Εωσφόρος και ο Savazios ήταν και είναι οι βασικοί εκπρόσωποι της ανομίας, της αταξίας και της καταστροφής του Ελληνικού έθνους, καθώς επιβουλεύονται τον Ελληνισμό-Αριστόκλειο πολιτισμό, με σκοπό να εμποδίσουν την εθνική και ηθική-πνευματική σωτηρία, και την ανύψωση των ανθρώπων.

Ο Διόνυσος έχει έρθει από την Ανατολή για να εδραιώσει στον τόπο αυτό την λατρεία του, η οποία έχει παραγκωνιστεί εξαιτίας της αρχαίας Ελληνικής-Φιλοσοφικής σκέψης. Σε περιόδους έντονης ανησυχίας-δυστυχίας και πολέμων οι άνθρωποι βιώνουν καταστάσεις τις οποίες δεν μπορούν να διαχειριστούν με το πνεύμα και την ηθική. Φοβούνται-αρνούνται να σκεφτούν και να ερευνήσουν. Για αυτό στρέφονται προς το κακό, και την ερωτική ελευθεριότητα. Ο Φρυγικός “θεός” Διόνυσος με στόχο την ολοκληρωτική καταστροφή του Ελληνικού έθνους και την κατάργηση του Αριστόκλειου πολιτισμού, προσφέρει απλόχερα την σεξουαλική “ελευθερία” από τα "δεσμά" του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και του Χριστιανισμού, σε όλους όσους τον πιστεύουν. Το Διονυσιακό-Φοινικικό πνεύμα οδηγεί τους Έλληνες σε καταστροφικές πράξεις και συμπεριφορές οριακές, οι οποίες διαχρονικά θέτουν τον Ελληνισμό σε θανάσιμους κινδύνους. 

Όπως είναι γνωστό και ιστορικά αποδεδειγμένο, ο αρχαίος Ελληνικός κόσμος κατέρρευσε και κατακτήθηκε κατ ουσίαν αμαχητί, από τους αρχαίους Ρωμαίους, εξαιτίας της σεξουαλικής διαφθοράς που επέβαλε η αρχαία θρησκεία. Στον Διονυσιακό πολιτισμό η αμαρτία, η διαφθορά και η κάθε ηθική εκτροπή, ήταν συνυφασμένη με την ειδωλολατρική θρησκευτική πίστη. Σε όλα τα ειδωλολατρικά θρησκεύματα υπήρχαν "θεοί"–δαίμονες ως προστάτες των ανθρωπίνων παθών, με βασικότερο όλων την σεξουαλική διαφθορά. 

Για αυτό οι θεϊκές δυνάμεις των Ολύμπιων και των ανθρώπων, αποτελούσαν έναν συνδυασμό καλού και κακού. Οι θεοί της Αιγυπτιακής-Φοινικικής θρησκείας, είναι ικανοί να επιδείξουν οίκτο και παράλληλα καταστροφική συμπεριφορά. Επίσης επιδεικνύουν υπερβολική ζήλια προς τους ανθρώπους. Στον παγανισμό η αμαρτία και η κάθε ηθική εκτροπή, ήταν ταυτισμένες με την ειδωλολατρική θρησκευτική πίστη. Σε όλα τα ειδωλολατρικά θρησκεύματα υπήρχαν θεοί-δαίμονες, ως προστάτες των ανθρωπίνων παθών, με βασικότερο όλων, την σεξουαλική διαφθορά. 

Οι δύο παγκόσμιοι πολιτισμοί εκπροσωπούν δύο διαφορετικά φιλοσοφικά αξιώματα για την ζωή. Ανά τους αιώνες οι αντίθετοι εκ διαμέτρου πολιτισμοί, προσπαθούν να επικρατήσουν στην πολιτική, στον στρατό, την οικονομία, στις επιστήμες, στις τέχνες, στους θεσμούς, την ηθική την κοινωνία και τα έθνη. 

Ειδικότερα το Ελληνικό έθνος στο πέρασμα των αιώνων, είναι δημιούργημα τόσο του Ελληνικού φιλοσοφικού πνεύματος, όσο και του Διονυσιακού (Φοίνικες-παγανισμός). Τον Ελληνικό πολιτισμό αποτελούν η ορθή παιδεία-Φιλοσοφία, η απλότητα, η λογική, ο στοχασμός, η εγκράτεια και η γαλήνη. Αντίθετα το Διονυσιακό-Φοινικικό πνεύμα το χαρακτηρίζει η μανία, το μένος, το πάθος, το συναίσθημα, οι σεξουαλικές ανωμαλίες, οι ψυχικές εκρήξεις, οι παρορμήσεις, τα πιο βρώμικα-αισχρά ένστικτα του ανθρώπου και η εύθυμη πλευρά της ζωής.

Η Ελληνική-Αριστόκλεια αγωγή ορίζεται από το μέτρον άριστον και το μηδέν άγαν, την μεσότητα και την αποφυγή των υπερβολών και των άσκοπων-καταστροφικών ενεργειών. Αντίθετα το Διονυσιακό-Φοινικικό πνεύμα δεν τα δέχεται όλα αυτά και οδηγεί τους Έλληνες σε καταστροφικές πράξεις και συμπεριφορές οριακές, οι οποίες διαχρονικά θέτουν τον Ελληνισμό σε θανάσιμους κινδύνους. Τα ίδια τα καθεστώτα προωθούσαν τα πρόστυχα θεάματα, τις πρόστυχες μουσικές-διασκεδάσεις και τα όργια για να μπορούν να εξουσιάζουν, με ευκολία τις μάζες. Οι Έλληνες φιλόσοφοι-σοφοί, δεν συμμετείχαν ποτέ, και καταδίκαζαν δημόσια, κάθε πνευματική, ηθική, μουσική και σεξουαλική παρεκτροπή. 

ΤΟ "ΜΗΝΥΜΑ" ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ 

Επικρατέειν η Απόλλυσθαι : Η Ταντρική γιόγκα ως παγκόσμια θρηκσκεία και το Μεγάλο Θηρίο.


Διαβάζοντας τους αρχαίους συγγραφείς Εκαταίο Μιλήσιο (Στράβων 7, 321), Θουκυδίδη (Α, 3 – 9), Ηρόδοτο (Ιστορία Α 54 - 58), Ισοκράτη (Παναθηναϊκός, Ελένης εγκώμιον 68 – 69, Πανηγυρικός κ.α.), Διόδωρο (1, 23-24 και 28-29,  Μ, Απόσπασμα 3),και τον Μέγα Αριστοκλή, τον Ύπατο των φιλοσόφων (Μενέξενος 245c-d), διαπιστώνουμε ότι πριν από τους Τρωικούς πολέμους και συγκεκριμένα το 1500 π.Χ.  ξεσπούν στην Αίγυπτο λοιμώδης ασθένειες (οι 7 πληγές, σύμφωνα με την Αγία Γραφή) και οι ντόπιοι τις αποδίδουν στους ασεβείς αλλόφυλους. Για να αποφύγουν την οργή των ντόπιων  οι  μετανάστες που ζούσαν στην Αίγυπτο συσπειρώνονται και φεύγουν σε άλλα μέρη. Ένα μέρος των Ισραηλιτών με αρχηγό τον Μωυσή κατευθύνονται δια ξηράς στην Ιουδαία

Με αρχηγό τον Κάδμο οι Φοίνικες πέρασαν σε πολλά Ελληνικά νησιά στο Αιγαίο, καθώς και στην Βοιωτία όπου έκτισαν την Καδμεία ή Θήβα της Ελλάδας. Η πόλη αυτή ονομάστηκε Καδμεία από το όνομα του Κάδμου και Θήβα λόγω της πατρίδας του Κάδμου, τις Θήβες της Αιγύπτου. Oι Θηβαίοι τιμούσαν ως γενάρχη τους τον Κάδμο γιο του βασιλιά της Φοινίκης Αγήνορα, που ήλθε στην Ελλάδα από την Παλαιστίνη, εγκαταστάθηκε στην Θήβα και συνέβαλε στη γένεση των λεγόμενων Σπαρτών από τα δόντια του δράκοντα. Σύμφωνα και με τον Ευριπίδη (Φοίνισσες 247), «κοινόν αίμα» ενώνει τους Θηβαίους με τους Φοίνικες. Ο Μέγας Αρχιερέας Κάδμος ήταν εκείνος που έφερε πρώτος την Ολύμπια Θρησκεία στην Ελλάδα, την οποία επέβαλε μέσα από γενοκτονίες και πολέμους 

Οι Δαναοί με πλοία και αρχηγό τον Δαναό μέσω Ρόδου κατευθύνονται στο Άργος της Πελοποννήσου. Όταν έφτασαν εκεί ήρθαν σε σύγκρουση με τους κατοίκους του Άργους, που ήσαν Αχαιοί. Ωστόσο επειδή ο βασιλιάς των Αργείων που ονομάζονταν Γελάνωρ δεν είχε διάδοχο και από την άλλη δεν είχε στρατιωτικές ικανότητες για να νικήσει. Για αυτό οι Αργείοι κάλεσαν τον Δαναό για συνθηκολόγηση και αφετέρου να γίνει κοινός βασιλιάς. Αυτός είναι και ο λόγος που μετά τα Τρωικά οι Αργείοι ονομάζονταν και Αχαιοί-Δαναοί και Αργείοι και από αυτούς κατ’ επέκτασιν και όλοι οι Έλληνες. 

Σύμφωνα με το Πάριο χρονικό κάτι που διαβεβαιώνουν οι μεγάλοι σοφοί Αριστοκλής-Πλάτωνας, Ηρόδοτος, Ισοκράτης, Θουκυδίδης και άλλοι, οι Δαναοί έφτασαν στην Πελοπόννησο το έτος 1511 π.Χ. και ο Κάδμος στην Βοιωτία το έτος 1519 π.Χ. Οι Δαναοί έλαβαν μέρος στον Τρωικό πόλεμο (έγινε το έτος 1218 - 1209 π.Χ). Αντίθετα οι Καδμείοι ή Θηβαίοι δεν έλαβαν  μέρος στον Τρωικό πόλεμο και κατά τα Περσικά μήδισαν, επειδή ήσαν Φοινικικής-βαρβαρικής καταγωγής  (Ηρόδοτος). (2) Ο Εκαταίος-Μιλήσιος αναφέρει ότι η Πελοπόννησος πριν από τους Έλληνες την κατοίκησαν βάρβαροι. Εξάλλου, ολόκληρη σχεδόν η Ελλάδα κατοικία βαρβάρων υπήρξε, στους παλιούς καιρούς, έτσι λογάριαζαν όσοι μνημονεύουν αυτά τα πράγματα, γιατί ο Πέλοπας έφερε ένα λαό από τη Φρυγία στην χώρα που απ' αυτόν ονομάστηκε Πελοπόννησος, και ο Δαναός από την Αίγυπτο, και οι Δρύοπες, οι Καύκωνες κι οι Πελασγοί κι οι Λέλεγες και άλλοι τέτοιοι λαοί μοίρασαν τους τόπους πάνω και κάτω από τον ισθμό. 

Την Αττική κατέλαβαν Θράκες προκαλώντας φοβερή γενοκτονία με τον θεουργό Εύμολπο, την Δαυλίδα της Φωκίδας ο Τηρεύς, Οι Φοίνικες σύμφωνα με τον Ηρόδοτο (Α -2)  κατάγονταν από την Ερυθρά θάλασσα, πήγαν με αρχηγό τον Αγήνορα στην Φοινίκη της Ασίας, την χώρα απέναντι από την Κύπρο και όπου οι πόλεις Τύρος, Σιδών, εξ ου και η ονομασία Φοίνικες. Χαναάν σημαίνει «χώρα της πορφύρας, το όνομα δηλαδή προέρχεται από το ερυθρό χρώμα που εξάγεται από την επεξεργασία της πορφύρας. Στις επιστολές της Αμάρνα του 14ου αιώνα π. Χ. οι κάτοικοι της Χαναάν αποκαλούνται «Kinanuh» ή «kinahhu», δηλαδή Χαναναίοι, «Πορφυροί». Το όνομα Φοίνικες-πορφυροί δόθηκε στους Χαναναίους από τους Μυκηναίους (Φιλισταίους), οι οποίοι είχαν συνάψει εμπορικές σχέσεις με τους λαούς της παράκτιας ζώνης της Παλαιστίνης και είχαν μόνιμα εγκατασταθεί εκεί.  

Επίσης ο μεγάλος ιστορικός αναφέρει ότι οι Φοίνικες είχαν αφετηρία την Ερυθρά θάλασσα : «Οι λόγιοι των Περσών βρίσκουν του Φοίνικες αίτιους της έχθρας μεταξύ Ελλήνων και βαρβάρων. Λένε δηλαδή πως αυτοί, φτασμένοι από την θάλασσα που ονομάζεται Ερυθρά σε τούτη εδώ τη θάλασσα, αφού κατοίκησαν το χώρο που και τώρα κατοικούν, άρχισαν αμέσως μακρινά ταξίδια, μεταφέροντας εμπορεύματα αιγυπτιακά και ασσυριακά, να πιάνουν και σε άλλα λιμάνια και προπαντός στο Άργος» (Ηρόδοτος Α, 2). O πατέρας της Ελληνικής και της παγκόσμιας ιστορίας (Β, 49-50 και Β, 91) αναφέρει ότι οι Χεμμίτες (οι  κάτοικοι της μεγαλούπολης  Χεμμις που βρισκόταν στο Θηβαϊκό νομό της Αιγύπτου) του είχαν αναφέρει ότι ο γιος της Δανάης Περσέας είχε επισκεφτεί τηv χώρα τους, γιατί ο Δαναός και ο Λυγκέας που πήγαν στην Ελλάδα ήταν από τη πόλη τους, καθώς και ότι είδε να οργανώνουν γυμνικούς αγώνες και να έχουν μόνο μια γυναίκα όπως και οι Έλληνες

Στην νήσο Λέσβο τον ιερότερο τόπο θρησκευτική λατρείας του Χαριζίτι Ερντογάν έφτασε ως κατακτητής ο Φοινικικής-Ιουδαϊκής καταγωγής Μάκαρας. Ενδεικτικά αναφέρω ότι ο Γκρούπε και ο Βιλαμόβιτς επιβεβαιώνουν τον Ύπατο των Φιλοσόφων Αριοστοκλή, τον πατέρα της Ιστορίας Ηρόδοτο, και τον Μεγάλο Ισοκράτη, καθώς ομιλούν περί μεταναστευτικών ορδών από την Ιουδαϊκή-Φοινικική Βοιωτία προς την Λέσβο. Αρχηγός των Ιουδαίων-Φοινίκων εισβολέων ήταν ο Μάκαρας. 

Σύμφωνα με την "μυθολογία" την οποία δικαίως αποκαλούν οι σύγχρονοι-παγανιστές ιστορία, ο πρώτος βασιλεύς και γενάρχης της Λέσβου ήταν ο Μακαρέας. Ο Μακαρέας καταγόταν από την Αίγυπτο και έφθασε από την Ρόδο, είτε από την Φοινικική Βοιωτία στην Λέσβο, στην περιοχή δυτικά από την είσοδο του κόλπου Καλλονής, εκεί όπου διατηρείται ο εικονιζόμενος "Καλόχτιστος", με την πανάρχαια Λεσβία δομή του. Στην Ρόδο στάθηκε προσωρινά και ο Δαναός, πριν ξεκινήσει για το Άργος. Ο Μάκαρας ήταν δισέγγονος της Ρέας και του Κρόνου, αδελφού του Δία, εγγονός του Ποσειδώνα και της Αλίας, και γιος του Ήλιου και της Ρόδου, η οποία είχε αδέλφια τούς Τελχίνες από την Κρήτη, που ανέθρεψαν τον Ποσειδώνα. 

Ο πρώτος Λέσβιος ηγεμόνας είχε μία αδελφή και έξι αδελφούς, που από το όνομα του πατέρα τους ονομάστηκαν Ηλιάδες, και οι οποίοι αγαπώντας την παιδεία και την αστρονομία, χώρισαν την ημέρα σε ώρες. Ο Μάκαρας ήλθε στην Λέσβο με τις έξι κόρες του την Ίσσα, την Άντισσα, την  Αρίσβη, την Μήθυμνα, την Μυτιλήνη και την Μεγακλώ και τους τέσσερις γιους του τον Έρεσο, τον Κερδόλαο, τον Νέανδρο και τον Λεύκιππο, όπου αποκτώντας μεγάλη δύναμη από τον πλούτο της Λέσβου, μεγάλωσε το βασίλειό του, φτιάχνοντας αποικίες με αρχηγούς τους γιους του στα νησιά Χίο, Σάμο, Κω και Ρόδο, που μαζί με την Λέσβο τα έλεγαν: «Μακάρων νήσοι», από το όνομά του. Οι έξ από τις πόλεις της Λέσβου, Ίσσα, Άντισσα, Αρίσβη, Μήθυμνα, Μυτιλήνη και Ερεσός, ονομάστηκαν από τις πρώτες πέντε κόρες και έναν από τους γιους του. Ο Μάκαρας ήταν αρχιερέας του Φρυγικού δαίμονα Σαβάζιου και οι κόρες του ιέρειες.

Ο Μάκαρας και οι συγγενείς του έφεραν στην Λέσβο και την Κρόνια-Διονυσικακή λατρεία. Ο Μάκαρας ακολούθησε την ίδια διαδρομή, από την Άιγυπτο όπως και οι άλλοι Φοίνικες Κάδμος, Δαναός, Λυγκέας, Αίγυπτος και ήρθε στην αρχαία Ελλάδα (Ηρόδοτος Β βιβλίο "Ευτέρπη", Ισοκράτης Ελένης εγκώμιον τελευταία παράγραφος). Με γνώμονα τις ιστορικές πηγές από την Αρχαϊκή εποχή και ίσως παλαιότερα γινόταν στην Λέσβο η λατρεία των Αιγύπτιων θεοτήτων του παγανισμού στην Βρίσα και την Άντισσα. Στην Άντισσα βρισκόταν ο τάφος του Ορφέα. Η λατρεία του Φρυγικού Σαβάζιου συνδέεται με διάφορες αναφορές- παραδόσεις. Ο Αθηναίος πολιτικός-ιστορικός Ανδροτίωνας (4ος αιώνας π.Χ.), ο Ρωμαίος σοφιστής Αιλιανός (2ος αιώνας μ.Χ. αναφέρουν τον Μάκαρα ως τον ιδρυτή της Λέσβου και ως τον πρώτο αρχιερέα του Διονύσου στην νήσον. 

Ο Μακαρεύς φθάνοντας στο νησί ως αρχηγός των Βοιωτών αποίκων εισήγαγε μεταξύ άλλων την λατρεία του θεού Διονύσου του Βρισαίου.  Ένας άλλος τόπος λατρείας του θεού Διονύσου στην Λέσβο, χρονολογείται την ίδια περίπου εποχή με την προαναφερόεμνη, με βάση την διήγηση του Ρωμαίου σοφιστή Αιλιανού, ο οποίος έζησε τον δεύτερο αιώνα μετά την γέννηση του Χριστού, μετά από την ανεύρεση της κεφαλής του Ορφέα, που είχε φονευθεί από τους κατοίκους της Λέσβου και την τοποθέτησή της στο «Βακχείον», το οποίο βρισκόταν στη περιοχή της Αντίσσης και σύμφωνα με άλλους ιστορικούς στην Βρίσα. Αναφορές για την λατρεία του Φρυγικού δαίμονα έχουμε και από τον Μυρσίλο. Υπάρχουν ιστορικές πληροφορίες και για άλλες περιοχές της νήσου. Στην περιοχή της Μηθύμνας επίσης λατρευόταν ο θεός Διόνυσος "Φαλλήν". Ο περιηγητής του 2ου αιώνα μ.Χ. Παυσανίας, αναφέρει ότι κάποιοι αλιείς από τη Λέσβο βρήκαν στα δίχτυα τους ένα προσωπείο από ξύλο ελιάς, του οποίου τα χαρακτηριστικά ήταν μεν εμφανώς θεϊκά, αλλά όμως δεν ομοίαζαν με τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων θεών. 

Προκειμένου να μάθουν λοιπόν σε ποιον θεό ή ήρωα ανήκε το ως άνω ξύλινο προσωπείο, οι Μηθύμνιοι συμβουλεύθηκαν το μαντείο των Δελφών. Η ιέρεια του Δελφικού μαντείου απάντησε με τον εξής χρησμό: «Αλλά κε Μυθύμνης ναέταις πολύ λώϊον έσται. Φαλληνόν τιμώσι Διονύσοιο κάρηνον». Οι κάτοικοι της Μηθύμνης ευχαρίστησαν το μαντείο του Απόλλωνα, έστειλαν ένα χάλκινο αντίγραφό του στο μαντείο και άρχισαν από τότε να τιμούν με θυσίες και προσευχές τον Διόνυσο τον «Φαλληνόν». Από διάφορες επιγραφές που έχουν ανακαλυφθεί, του 3ου και του 2ου αιώνα π.Χ., στη Μήθυμνα και στην Ερεσό, συμπεραίνουμε ότι εορτάζονταν τα Διονύσια με μεγάλη λαμπρότητα και συγκεκριμένα με δραματικούς αγώνες, με περιφορές ενός πολύ σημαντικού αγάλματος του Διονύσου, με δημόσιες τελετουργίες και οργιαστικές τελετές. 

Εκτός όμως από τα Διονύσια, στην Λέσβο γινόταν και άλλη μια εορτή προς τιμήν του Διονύσου και των Νυμφών, η οποία τελείτο με λαμπρότητα. Η θρησκευτική τελετή ονομαζόταν  «Θεοδαίσια». Η λατρεία του Διονύσου ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της θρησκευτικότητας των κατοίκων της Λέσβου και μάλιστα στην περιοχή της Μήθυμνας φαίνεται ότι ήταν η σημαντικότερη. Την Ρωμαϊκή περίοδο η λατρεία του Φρυγικού Σαβάζιου ήταν ανώτερη ακόμη και από του Απόλλωνα, με βάση τις αναφορές, τις επιγραφές, και διάφορα άλλα ευρήματα. 

Δεν αποτελεί σύμπτωση ότι και κατά την σύγχρονη εποχή, οι επικεφαλείς του πιο αιμοποπτικού κράτους του πλανήτη, έχουν ως "θεό" τον εκ Φρυγίας καταστροφέα Savazio. Oι Τούρκοι λατρεύουν την σελήνη, την οποία έχουν και στην σημαία τους, ως ημισέληνο. Ο κόκκινος “άγγελος” είναι το χρώμα των Τούρκων, του πιο δολοφονικού κράτους της οικουμένης, το οποίο δεν έχει ιστορία παρά μόνον ποινικό μητρώο σύμφωνα με τον δάσκαλο από το Κιλκίς τον Δημήτρη Νατσιό. Μην ξεχνάμε ότι το δαιμονικό γλυπτό στο Παλαιό Φάληρο είχε τοποθετηθεί στις 5 Δεκεμβρίου 2017, την ημέρα που εορτάζει ο Άγιος Σάββας. Savas στα Τούρκικα σημαίνει πόλεμος. Η ονομασία στην Τουρκική γλώσσα λέξη πόλεμος, δόθηκε προς τιμήν του κορυφαίου δαίμονα των καταστροφών και της κραιπάλης (Savazios). Αυτό το ειδικής φιλοσοφίας άγαλμα καλωσόριζε τον Χαριζίτι Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα. Ο δαίμονας που ονόμασαν “κόκκινο άγγελο” έχει τις εξής ονομασίες : Al – Oujah και Savazios. O Φρυγικός δαίμονας Savazios είναι ο "θεός" των αχαλίνωτων ερωτικών οργίων-σεξουαλική μαγεία και των καταστροφών. Για αυτό μοιραζόταν και την διοίκηση του Φοινικικού μαντείου των Δελφών με τον έτερο δαίμονα των καταστροφών, τον Ιουδαϊκής καταγωγής "θεό" Απόλλων. 

Στην μυθολογία-ιστορία αναφέρονται πολλοί χρησμοί του Φοινικικού μαντείου, για χιλιάδες-φοβερές θυσίες στους «θεούς»-δαίμονες της αρχαίας θρησκείας. Αμέτρητα ήταν τα αθώα θύματα, κυρίως αγνοί νέοι. Τα άτυχα παιδιά, θυσιάστηκαν από τους αιμοσταγείς-αλλοδαπούς ιερείς του παγανισμού, με εντολή του Δελφικού ιερού. Οι πόλεμοι των Ελλήνων κατά των βαρβάρων και οι φονικοί εμφύλιοι ήταν ο βασικός στόχος των σατανιστών ιερέων. Από κάθε πόλεμο απαιτούσαν ως θέληση των Ιουδαίων δαιμόνων Απόλλωνα και του Φρυγικού Διόνυσου την δεκάτη από τα αιματοβαμμένα λάφυρα. Χαρακτηριστικό ήταν ότι είχαν την αναίδεια και την ανεντιμότητα να ζητούν από τις πόλεις ποσοστά ακόμη και από τους Περσικούς πολέμους, κατά τους οποίους το Δελφικό ιερό, ήταν με την πλευρά των ηττημένων και ομόθρησκων Περσών, καθώς έδινε αποτρεπτικούς χρησμούς, για να μην πολεμήσουν οι Έλληνες. Επίσης οι Φοίνικες ιερείς έδιναν χρησμούς παγίδες. 

Οι Έλληνες που επισκεπτόταν το Φοινικικό μαντείο, έβλεπαν κάθε φορά τα αιματοβαμμένα λάφυρα των εμφυλίων πολέμων. Το αποτέλεσμα ήταν φρικτό-οδυνηρό και δυσβάσταχτο, καθώς ενθυμούμενοι τι έγινε στο πρόσφατο παρελθόν, οδηγήθηκαν σε νέους εμφύλιες διαμάχες. Αρκετούς χρησμούς για τους Ελληνικούς εμφυλίους πολέμους τους είχε δώσει ο Φρυγικός "θεός" Savazios μαζί με τον Ιουδαικής καταγωγής Απόλλων. Στον δαίμονα από την Φρυγία πιστεύουν από τα πανάρχαια χρόνια και οι Ιουδαίοι. Στην Ελληνική μυθολογία-ιστορία με το όνομα Σαβάζιος είναι γνωστή μία αρχαία θεότητα. Ετυμολογικά το δεύτερο συνθετικό του ονόματος (-ζιος) προέρχεται από την ρίζα Dyeus. Aπό εκεί βγαίνουν και οι λέξεις Δίας και θεός, (Λατινικά deus). Στην κλασική Ελλάδα τον ονόμασαν Διόνυσο. Ο "θεός" Σαβάζιος είναι ο Διόνυσος (Λεξικό Σούδα). Ο Σαβάζιος αποτελεί τον βασικότερο και σημαντικότερο "θεό" του Ιουδαϊκού έθνους.

Ο βιογράφος, φιλόσοφος, ιστορικός, θεουργός και αρχιερέας του μαντείου των Δελφών Πλούταρχος γράφει στα Συμποσιακά του (ΙV 6) ,ότι οι Εβραίοι λάτρευαν τον Διόνυσο, και ότι η ημέρα των Σαββάτων ήταν εορτή του Σαβαζίου !!! Ένας μύστης- ομόθρησκος των Ιουδαίων αναφέρει την πραγματική θρησκεία των Ισραηλιτών. Διαβάστε σχετικά το αρχαίο κείμενο των Συμποσιακών (1) Η ημέρα Σάββατο και η Τουρκική λέξη Savas που σημαίνει πόλεμος, πήραν την ονομασία τους από τον Savvazio. Ο πρόεδρος της Τουρκίας πιστεύει στον Φρυγικό Δαίμονα, Σημιτικής καταγωγής Savazio-Διόνυσο, τον οποίο τιμούν κάθε χρόνο με ειδικές παγανιστικές τελετές στις 5 Δεκεμβρίου, την ημέρα εορτής του Αγίου Σάββα. 

Για αυτό οι Τούρκοι πράκτορες της ΜΙΤ στην Ελλάδα που είναι των ίδιων θρησκευτικών πεποιθήσεων επιθυμούσαν να τιμήσουν και να καλωσορίσουν με αυτόν τον τρόπο τον ερχομό του μεγάλου παγανιστή Ρ. Ερντογάν, με την τοποθέτηση του γλυπτού σε μια περιοχή που υπάρχει πολύ έντονο το Τουρκικό-παγανιστικό στοιχείο, όπως η περιοχή του Παλαιού Φαλήρου, του Αλίμου και της Καλλιθέας. Εκεί δραστηριοποιείται Χαριζίτικος πυρήνας που βρίσκεται στο μέσον μιας περιοχής που εκτείνεται από την Καλλιθέα έως την Βουλιαγμένη. 

Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί σε άτομα που προέρχονται από τα Μικρασιατικά Παράλια και τα οποία συνδέονται με την απόκρυφη θρησκευτική πίστη της σέχτας των Χαριζιτών. 

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι οι "Έλληνες" από τις ομάδες Χαριζιτών της Λέσβου και της Κω, όπως οι Θ.Κ., Σ. Κ., Ε.Κ. και ο Σ.Τ. είχαν σταλεί στο Παλαιό Φάληρο, στον Άλιμο και στην Καλλιθέα  για να έρθουν σε επαφές με τους εκεί πυρήνες, για να καθορίσουν της δραστηριότητες τους. Έκτος από την υποδοχή του Ερντογάν στην πόλη των Αθηνών, η ύψωση του σατανικού γλυπτού και η προβολή της σειράς Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής από την τηλεόραση, ήταν ταυτόχρονα και ένα μυστικό σύνθημα προς τα κλιμάκια του Ελλαδικού χώρου ότι ξεκινά η τελική αντεπίθεση για την "ειρηνική" κατάκτηση της Ελλάδας υβριδικό πόλεμο και ότι οι παγανιστικοί-χαριζίτικοι πυρήνες στην Κωνσταντινούπολη, στο Νέο Βουτζά, την Καλλιθέα  Αττικής, στην Ουτζά της Μυτιλήνης και αλλού να ξεκινήσουν τις δραστηριότητες τους. Στα πλαίσια παρόμοιων σκοπών ο Ερντογάν έκανε τζαμί την Αγία Σοφία. 

Δεν είναι καθόλου τυχαίο πού όλους τους μετανάστες, τους πήγαν σε αυτήν την περιοχή της Λέσβου, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή, γενικότερα. Η συγκεκριμένη περιοχή στην Μυτιλήνη έχει από πολύ παλιά, το όνομα Al – Oujah, Αλούτζα (Ουτζά) στα Τουρκικά, που είναι ο πιο σημαντικός θεός-δαίμονας για τους Τούρκους-παγανιστές. Ο πρόεδρος Ερντογάν θεωρεί την Λέσβο το πιο ξεχωριστό νησί, καθώς η περιοχή έξω από την Μυτιλήνη φέρει το όνομα του πιο σημαντικού δαίμονα του Τουρκικού παγανισμού. Επίσης είναι πολύ γνωστό ότι τα πανάρχαια χρόνια η Λέσβος ήταν το πιο σημαντικό νησί, σχετικά με την λατρεία του Savaziou. Σε όλη την διάρκεια της Οθωμανικής κατοχής γινόταν κρυφές τελετές από τους Τούρκους Χαριζίτες, στην ευρύτερη περιοχή Ουτζά της Μυτιλήνης. Επί 450 χρόνια στις τελετές για την λατρεία των Al oujah-Savaziou, συμμετείχαν πολλοί σημαντικοί χαριζίτες παράγοντες της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Συνεπώς το νησί της Λέσβου έχει τεράστια θρησκευτική σημασία, καθώς είναι ο ιερότερος τόπος λατρείας για τους Τούρκους χαριζίτες. 

Παρά την απελευθέρωση του νησιού, η λατρεία του Τούρκου δαίμονα δεν σταμάτησε ποτέ. Από τις σχετικές αναφορές μου εδώ και μια δεκαετία ανησύχησαν οι διαμένοντες εν Ελλάδι Τούρκοι παράγοντες-στελέχοι των Τουρκικών μυστικών υπηρεσιών, διότι είναι η απ΄ ευθείας συνέχεια των πρώτων Χαριζίτων Σουλτάνων Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή και του Σελίμ Β. Ο Σελίμ ήταν γιος του Σουλεϊμαν του μεγαλοπρεπή. Για όσους δεν γνωρίζουν από τα πανάρχαια χρόνια το σπουδαιότερο κέντρο λατρείας του Κρόνου στα νησιά βρίσκεται στην Λέσβο. Για αυτό επιδεικνύουν τεράστιο ενδιαφέρον όλα τα ανθελληνικά νεοταξικά κέντρα. Δεν ήταν καθόλου τυχαία η επίσκεψη του πάπα, του Βαρθολομαίου, της Σάραντον, της Τζολί και της Ράνιας στο νησί, καθώς στόχος του Ερντογάν είναι να μετατρέψει την Λέσβο σε παγκόσμιο θρησκευτικό προσκύνημα. Οι Τουρκικές μυστικές υπηρεσίες σε συνεργασία με τους Κεμαλιστές-νεοθωμανούς, έχουν ξεκινήσει υβριδικό πόλεμο για την κατάρρευση του κατεκτημένου Ελληνικού έθνους. 

Η ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. 

Ο Ερντογάν μεγαλώνει την Τουρκία και δεν κρύβει τα επεκτατικά σχέδια του. Οι νεότουρκοι σκοπεύουν να δημιουργήσουν ένα ομοσπονδιακό κράτος σύμφωνα με το μοντέλο της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Με παράδειγμα την Ρωσία ο Τούρκος πρόεδρος δημιουργεί ένα ομοσπονδιακό κράτος το οποίο θα περιλαμβάνει την Βόρεια Συρία, την Βόρεια Κύπρο και τμήματα εδαφών από  το Ιρακινό Κουρδιστάν, την Αρμενία και το Αζερμπαϊτζάν. Η Τουρκία του Ερντογάν επέτυχε να αλλάξει τις δημογραφικές στατιστικές και την οικονομική επιρροή στις συσκεκριμένες περιοχές. Η ανασύσταση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας έχει ήδη αρχίσει. Βόρεια Συρία, Βόρεια Κύπρος, Αρμενία, Αζερμπαιτζάν, Δυτική Θράκη, Κρήτη, Δωδεκάνησα, και όλα τα ελληνικά νησιά μέχρι την μέση του Αιγαίου θα προσαρτηθούν στην νέα αυτοκρατορία του Ερντογάν. Αυτή είναι η πρώτη φάση επέκτασης των Τούρκων. Η σύγχρονη Τουρκία είναι ο διάδοχος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, η οποία κυβέρνησε τεράστιες περιοχές της Μέσης Ανατολής για αιώνες. Τώρα ξανά η Άγκυρα με την βοήθεια του στρατού, θέλει να ελέγξει εδάφη και θαλάσσιες περιοχές με πλούσια ενεργειακά κοιτάσματα σε Α. Μεσόγειο. 

Η Β. Συρία, το Αζερμπαϊτζάν, η Κύπρος, ακόμη και η Ελλάδα παραχωρήθηκαν με την σύμφωνη γνώμη της Αμερικής και της Γερμανίας και με την υποστήριξη του Κατάρ στην Τουρκία. Η Αμερική έχασε τον μικρότερης κλίμακας παγκόσμιο πόλεμο που διεξάγεται στην Συρία. Για να μην διασύρονται άλλο από την Ρωσία, οι ηττημένοι Αμερικάνοι αποφάσισαν την ανασύσταση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας και παράλληλα ανέθεσαν την διεξαγωγή όλων των πολέμων για λογαριασμό των ΗΠΑ, στον Ερντογάν. Ήδη η Τουρκία έχει κατακτήσει την Βόρεια Συρία, την Λιβύη, το Ναγκόρνο Καραμπάχ και αντικαθιστά την Αμερική στο Αφγανιστάν και όπου κριθεί απαραίτητο. Στην προσπάθεια τους από την Ουάσιγκτον να ανασχέσουν την Κινέζική προέλαση, ο Ερντογάν θα φτάσει μέχρι και την Ινδία, εάν και εφόσον χρειαστεί. Η Αμερική με αυτόν τον τρόπο κρατά αλώβητο το γόητρο της, καθώς δεν κινδυνεύει να χρεωθεί νέες ήττες, στα πεδία των μαχών, από την Ρωσία του Πούτιν και παράλληλα δεν έχει απώλειες σε οικονομικό, πολιτικό, γεωστρατηγικό επίπεδο. Ταυτόχρονα δεν έχει απώλειες σε στρατιωτικό δυναμικό και σε εξοπλισμό. 

Η Ανατολική Μεσόγειος φλέγεται από την τεράστια πολεμική σύγκρουση, καθώς έχουμε έναν κανονικό παγκόσμιο πόλεμο, σε μικρότερη μορφή στην Συρία. 

Εξαιτίας της αναβίωσης, της Οθωμανικής αυτοκρατορίας από την Τουρκία του Ρ. Τ. Ερντογάν, είναι απόλυτη ανάγκη να δούμε προσεκτικά τις συμμαχίες που θα συγκροτηθούν, σε Γεωπολιτκό-Γεωστρατηγικό επίπεδο για την μοιρασιά των ενεργειακών κοιτασμάτων και τις αλλαγές των συνόρων. Η σύγκρουση των πολιτισμών ανάμεσα σε Χριστιανισμό-Ισλάμ που επιδιώκουν οι νεοταξίτες, είναι ένα αναπόφευκτο και τραγικό γεγονός. Ήδη βιώνουμε την δόμηση των αιτίων της κατάκτησης, με την μαζική εισβολή του Ισλάμ στην Ελλάδα και την αποχριστιανοποίησή της. Ο θρησκευτικός υβριδικός πόλεμος είναι ο μεγαλύτερος όλων των εποχών. Εδώ και χρόνια έχουμε την Μωαμεθανική εισβολή στον πολιτισμό, την πολιτική, τον αθλητισμό και την πορνεία. 

Σε παλαιότερες εργασίες Γεωστρατηγικής είχα αναφερθεί στις προσπάθειες Τούρκων παραγόντων, να αγοράσουν μεγάλες ποδοσφαιρικές και καλαθοσφαιρικές ομάδες. Τις αγορές μεγάλων αθλητικών σωματείων, επιθυμούσε διακαώς ο ίδιος  ο Ρετζέπ-Ταγίπ Ερντογάν, καθώς όποιος είναι ιδιοκτήτης μεγάλων αθλητικών σωματείων ελέγχει την Ελλάδα. Η Τουρκική εξωτερική πολιτική ασκείται μέσα από τον αθλητισμό και ειδικά από το άθλημα της καλαθοσφαίρισης και την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση την Ευρωλίγκα. Συνεπώς η εμπλοκή των Τουρκικών αερογραμμών στην Eυρωλίγκα ήταν μεθοδευμένη και στοχευμένη από τον Ερντογάν και το επιτελείο του.  Μην ξεχνάτε ότι για πρώτη φορά κατέκτησε την Ευρωλίγκα μια Τουρκική ομάδα (Φενέρ Μπαχτσέ).  

Στα πλαίσια του υβριδικού πολέμου ανάμεσα σε Ευρώπη και Ισλάμ, οι Μωαμεθανοί προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς στην κατάκτηση της Ελλάδας και της Γηραιάς Αλιβιώνας. Η Αγγλία έχει γίνει Ισλαμικός παράδεισος και πολύ σημαντικό γεωπολιτικό-γεωστρατηγικό όπλο για Σαουδάραβες, Καταριανούς οικονομικούς μεγιστάνες, οι οποίοι έγιναν ιδοκτήτες Βρετανικών ποδοσφαιρικών σωματείων. Η Μάντσεστερ Σίτυ από μια μέτρια ομάδα, άλλαξε επίπεδο όταν την αγόρασε ο πολυεκατομμυριούχος Άραβας σεΐχης Μανσούρ μπιν Ζαγιέντ Αλ Ναχιάν!  

Προσφάτως είχαμε την εξαγορά του 80% των μετοχών της Νιουκάστλ από τον πρίγκιπα της Σαουδικής Αραβίας Μοχάμεντ μπιν Σαλμάν. Αναμένεται σύντομα αυτή η Αγγλική ομάδα, από την αφάνεια που βρίσκεται να μεταμορφωθεί σε μια ποδοσφαιρική υπερδύναμη! Οι Άραβες επενδύουν μέσω χορηγιών αεροπορικών βιομηχανιών σε ποδοσφαιρικούς Αγγλικούς συλλόγους, όπως έγινε την Emirates Airlines και την Άρσεναλ. Όμως αυτή η επιχειρηματική-βιομηχανική εισβολή των Μωαμεθανικών κρατών, έχει μετατρέψει την Αγγλία σε ευρωπαϊκή βόμβα για την Χριστιανική Ευρώπη και ειδικά για την Ελλάδα. Παρόμοια αθλητική-Μουσουλμανική εισβολή επιχειρούν οι Τούρκοι υποστηρικτές του Ερντογάν στην Ελλάδα. Δεν έχουν όρια οι φιλοδοξίες του Τούρκου προέδρου. Δυστυχώς αυτό είναι κάτι πολύ επικίνδυνο σε εθνικό και κοινωνικό επίπεδο.

Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ).   

Οι Τουρκικές σειρές εδώ και πολλά χρόνια έχουν κατακλύσει την Ελληνική τηλεόραση-επικράτεια. Αναμφίβολα τα τηλεoπτικά σήριαλ και η εμπλοκή των Τούρκων στην Ευρωλίγκα αποτελούν μέρος της Τουρκικής εξωτερικής πολιτικής. Όλες αυτές οι Τουρκικές σειρές και οι αθλητικές δραστηριότητες υποστηρίζονται από την κυβέρνηση Ερντογάν, καθώς εξυπηρετούν πολιτικές και εθνικιστικές σκοπιμότητες. Ο υπουργός Πολιτισμού Arici αναφέρει πως μέσω των τηλεοπτικών σειρών, η εξάπλωση και η διάδοση του Τουρκικού πολιτισμού είναι εφικτή. Ο Οργανισμός Διεθνούς Στρατηγικής Έρευνας της Τουρκίας, θεωρεί τις τηλεοπτικές σειρές και τον αθλητισμό ως αναπόσπαστα τμήματα της εξωτερικής Τουρκικής πολιτικής. Ενδεικτικό είναι ότι το Τουρκικό υπουργείο Πολιτισμού, στήριξε οικονομικά την προώθηση των σειρών στο εξωτερικό. Τα Τουρκικά σήριαλ και ο αθλητισμός αποτελούν ισχυρά επεκτατικά όπλα, στα χέρια του Χαριζίτι Ερντογάν σχετικά με την ειρηνική κατάκτηση της Ελλάδος. Επιθυμεί την προώθηση του Τουρκικού πολιτισμού, μέσα από τις τηλεοπτικές σειρές και την Ευρωλίγκα. Οι Τουρκικές σειρές προβάλλονται κυρίως στην Μέση Ανατολή και στην Ελλάδα. Η προβολή των σειρών διαφέρει, όπως και η Οθωμανική πολιτική, σχετικά με την προβολή των σειρών, ανάλογα με το κράτος που προβάλλονται διαφοροποιείται. Στην Μέση Ανατολή οι Τουρκικές σειρές, προβάλλονται μεταγλωττισμένες στην Αραβική γλώσσα. Στόχος της Τουρκίας στις χώρες αυτές ήταν και είναι η προβολή ενός επιτυχημένου μοντέλου του κοσμικού Οθωμανικού κράτους. 

Η Τουρκία μέσω των σειρών και του αθλητισμού προβάλει ένα πρότυπο οικονομικής, πολιτικής, αθλητικής και στρατιωτικής ακμής, και δημοκρατίας με κορωνίδα την Μουσουλμανική θρησκεία. Μεταξύ άλλων ενδεικτικό των προθέσεων των Τούρκων είναι ότι στην Ελλάδα, οι Τουρκικές σειρές, δεν προβάλλονται ποτέ μεταγλωττισμένες καθώς είναι απαραίτητο στα πλαίσια της Οθωμανικής κατακτήσεως και της διαβρώσεως των Ελληνοχριστιανικών αξιών, να μεταδίδονται στην Τουρκική γλώσσα. Ο Χαριζίτις Ερντογάν επιθυμεί να είναι οικία η Τουρκική γλώσσα στους Έλληνες. Η Τουρκία σήμερα εξάγει δεκάδες τηλεοπτικές σειρές. Κάθε επεισόδιο πωλείται πάνω από 100.000 δολάρια. Οι Τουρκικές σειρές δημιουργήθηκαν με επίκεντρο τις Ελληνίδες και όπως ήταν φυσικό επακόλουθο, ο γυναικείος πληθυσμός είναι αυτός ο οποίος παρακολουθεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό, με πάθος τις σειρές. Η Τουρκία έχει επανασυστήσει την Οθωμανική αυτοκρατορία, στην Ανατολική Ευρώπη και την Α. Μεσόγειο και στα πλαίσια αυτά προωθεί μεταξύ άλλων και τα Τουρκικά σίριαλ και τον αθλητισμό με πολύ επιτυχημένο τρόπο, επιβάλλοντας, ειρηνικά την Τουρκική εξουσία και παράλληλα τα Οθωμανικά ήθη και έθιμα. Οι Τούρκοι μέσα από τα σήριαλ που ελέγχουν, έχουν εισχωρήσει στα Ελληνικά σπίτια, Έχουν διεισδύσει στις σκέψεις-καρδιές, των αφελών και απαίδευτων Ελλήνων τηλεθεατών! 

Οι Τουρκικές σειρές είναι μια από τις πτυχές της Τουρκικής εξωτερικής πολιτικής. Μια άλλη πτυχή είναι η εξαγορά Ελληνικών επιχειρήσεων, καταστημάτων και οικιών από Τούρκους, κυρίως στην Αθήνα, στα πλαίσια του εποικισμού της Ελληνικής επικράτειας από τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό των "μεταναστών". 

Κλείνοντας σας υπενθυμίζω τι έχω αναφέρει αρκετές φορές, σχετικά με τις δράσεις των επιβούλων εδώ και δύο συναπτά έτη. Δεύτερον σύμφωνα με πολύ υψηλά ιστάμενες  πηγές μου, οι οποίες πάντοτε δικαιώθηκαν, σε ότι αποκάλυψαν μέσα από την στήλη Επικρατέειν η Απόλλυσθαι, ο Ερτνογάν και οι Τουρκικές μυστικές υπηρεσίες, με την ενέργεια τους αυτή να κάνουν τζαμί την Αγία Σοφία, έστειλαν μήνυμα, στα εν Ελλάδι Τουρκικά κλιμάκια της Μιτ, και στους πυρήνες, των κατοίκων Τούρκων-Χαριζιτών, ότι ξεκίνησε επίσημα η ανασύσταση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Για αυτό θα πρέπει να ετοιμάζονται, για την τελική επίθεση, ενάντια στους Έλληνες. Στα πλαίσια αυτών των άνομων σκοπών, θα ακολουθήσουν ακόμη πιο έντονες επιθέσεις, σε όλα τα επίπεδα. Θα έρθουν πολύ περισσότεροι εισβολείς “μετανάστες”, θα έχουμε επιδείνωση της πνευματικής και ηθικής παρακμής. 

Θα συνεχιστεί με μεγαλύτερη ένταση, η  παραποίηση της ιστορίας, η διακίνηση ουσιών, και πορνογραφικού υλικού, με εκδιδόμενες γυναίκες στο διαδίκτυο, πορνεία, σεξουαλική διαφθορά, για να καταστήσουν τους Έλληνες εντελώς αδύναμους. Επίσης θα ενταθούν οι αγορές επιχειρήσεων και ακινήτων και γης, από Τούρκους, Γερμανούς και Άγγλους, ειδικά στα νησιά του Αιγαίου. Την θρησκευτική ομάδα με το πρρνογαφικό υλικό, ελέγχουν οι δύο πράκτορες της ΜΙΤ και των Γκρίζων Λύκων στην Λέσβο Σ.Κ. και Θ.Κ, για τους οποίους έχω αποκαλύψει τις δράσεις τους σε πρώτη παγκόσμια δημοσίευση από την Άνοιξη του 2009. Δυστυχώς οι τοπικές αρχές έχουν στα αρχεία τους εδώ και 13 χρόνια όλα τα στοιχεία αδιάσειστα στοιχεία για τις εγκληματικές τους δραστηριότητες (εμπρησμοί, διακίνηση ουσιών-πορνογραφικού υλικού και πλαστογράφηση διαθηκών. Εν τούτοις δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Μόνον ο Γ. Αργυρόπουλος άσκησε αυτεπάγγελτη δίωξη, και σκόπιμα τον υπονόμευσαν οι υφιστάμενοι του. 

Oι εργασίες της στήλης Επικρατέειν η Απόλλυσθαι γράφονται κάτω από τις πιο δυσμενείς συνθήκες, που βρέθηκε ποτέ συνάνθρωπος μας και αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του κυρίου Άγγελου-Ευάγγελου Φ. Γιαννόπουλου. 

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση ολόκληρου του άρθρου από άλλες ιστοσελίδες χωρίς την έγκριση του Arisvinews και της στήλης. Επιτρέπεται μόνον η αναδημοσίευση του 50% των εργασιών Γεωστρατηγικής-Ιστορίας και Ορθοδοξίας του κυρίου Άγγελου-Ευάγγελου Φ. Γιαννόπουλου (Γεωστρατηγικού και Γεωπολιτικού αναλυτή (Contact : survivorellas@gmail.com-6945294197). Απαραίτητη προυπόθεση για την αναδημοσίευση είναι η προσθήκη ενεργού link για την ανάγνωση της συνέχειας στο Arisvinews.

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ

Πάγια αρχή μου είναι ότι όλοι οι λαοί, όλοι οι άνθρωποι, έχουν δικαίωμα να πιστεύουν οπού θέλουν. Όλα αυτά με την απαραίτητη προυπόθεση να μην επιβάλλουν τα πιστεύω τους σε τρίτους, είτε δια της βίας, είτε με πλάγιους τρόπους.  Από όλους τους προαναφερόμενους, εξαιρείται, ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών-μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν.

Η ελευθερία πίστεως είναι θεόδοτη. Ο ίδιος ο Θεός έδωσε το δικαίωμα στους ανθρώπους, να πιστεύουν, όπου επιθυμούν. Προσωπικά είμαι υπέρ της συνυπάρξεως των λαών και των διαφορετικών θρησκευτικών, πεποιθήσεων, για αυτό στηρίζω, τον μεγάλο Σύριο ηγέτη Ασσάντ, ο οποίος επέτυχε να συνυπάρχουν ειρηνικά, Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι.

Αναφέρομαι πάντοτε στους Φοίνικες που από μονοθεϊστές της Π. Διαθήκης και πιστοί των προφητών, εγκατέλειψαν τον Θεό, άλλαξαν και έγιναν οπαδοί του δωδεκαθέου. Δεν αναφέρομαι σε όλους τους Φοίνικες. 

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ :  

(1) 5 ΑΠΡ ΣΤΙΣ 3:15 Μ.Μ. – 8 ΑΠΡ ΣΤΙΣ 6 Μ.Μ. UTC+03

 ζωντανό σεξ με σέξι κορίτσι


Λεπτομέρειες

3 ημέρες
Απάντησαν 2 άτομα
Εκδήλωση από τους Henry Djobo και Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ
Δημόσια Οποιοσδήποτε εντός ή εκτός Facebook

5 ΑΠΡ ΣΤΙΣ 3:15 Μ.Μ. – 8 ΑΠΡ ΣΤΙΣ 6 Μ.Μ. UTC+03

ζωντανό σεξ με σέξι κορίτσι

Online εκδήλωση

Λεπτομέρειες

3 ημέρες
Απάντησαν 2 άτομα
Εκδήλωση από τους Henry Djobo και Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ
Δημόσια Οποιοσδήποτε εντός ή εκτός Facebook


https://www.facebook.com/groups/otheosagapiesti.

28 ΦΕΒ ΣΤΙΣ 12 Μ.Μ. – 7 ΜΑΡ ΣΤΙΣ 3 Μ.Μ. UTC+02

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 21+ ΔΩΡΕΑΝ

Λεπτομέρειες

7 ημέρες
Απάντησαν 2 άτομα
Εκδήλωση από τους Ri Yan και Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ
Δημόσια Οποιοσδήποτε εντός ή εκτός Facebook
🌹🌹Good friend 🌹🌹We have created a new WhatsApp group especially for adults. Many single girls without spending money. Online, you can watch the latest videos and meet all the girls… 
Δείτε περισσότερα

21 ΜΑΡ ΣΤΙΣ 2 Μ.Μ. – 24 ΜΑΡ ΣΤΙΣ 5 Μ.Μ. UTC+02

Ένα κορίτσι με μεγάλη σεξουαλική όρεξη, κάντε σεξ


Λεπτομέρειες

3 ημέρες
Απάντησε 1 άτομο
Εκδήλωση από τους Alfin Alfin και Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗ ΕΣΤΙ
Δημόσια Οποιοσδήποτε εντός ή εκτός Facebook

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΕΔΩ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ : 

(1) Θουκυδίδης Ιστορίαι Βιβλίον Α΄ Αίτια και αφορμαί του πολέμου.  ο Αγαμέμνων, ως φρονώ, κατώρθωσε να συγκεντρώση την ναυτικήν εκστρατείαν εναντίον της Τροίας, διά τον λόγον ότι υπερείχε κατά την δύναμιν από τους άλλους ηγεμόνας, και όχι τόσον διότι οι μνηστήρες της Ελένης, των οποίων υπήρξεν αρχιστράτηγος, είχαν δεσμευθή με τους όρκους που τους επέβαλεν ο Τυνδάρεως. Και όσοι, άλλωστε, από τους Πελοποννησίους παρέλαβαν από τους προγενεστέρους τας ασφαλεστέρας παραδόσεις διηγούνται ότι ο Πέλοψ απέκτησεν αρχικώς δύναμιν λόγω του μεγάλου πλούτου, με τον οποίον ήλθεν από την Ασίαν εις Πελοπόννησον. 

httofis66.blogspot.com/2017/05/bogpost_9.html

ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ: Πανηγυρικός (4) – Η Πύλη για την ελληνική γλώσσα

Εκαταίος μεν ουν ο Μιλήσιος περί της Πελοποννήσου φησίν, διότι προ των Ελλήνων ώοκησαν αυτήν βάρβαροι. Σχεδόν δε τι και η σύμπασα Ελλάς κατοικία βαρβάρων υπήρξε το παλαιόν, απ’ αυτών λογιζομένοις των μνημονευομένων. Πέλοπος μεν της Φρυγίας επαγαγομένου λαόν εις την απ’ αυτού κληθείσαν Πελοπόννησον, Δαναού δε εξ Αιγύπτου, Δρυόπων τε και Καυκώνων και Πελασγών και Λελέγων και άλλων τοιούτων κατανειμαμένων τα εντός Ισθμού και τα εκτός δε. Την μεν γαρ Αττικήν οι μετά Ευμόλπου Θραίκες έσχον, της δε Φωκίδος την Δαυλίδα Τηρεύς, την δε Καδμεία οι μετά Κάδμου Φοίνικες, αυτήν δε την Βοιωτίαν Άονες και Τέμμικες και Ύαντες· ως δε Πίνδαρος φησίν, Ην ότε σύας Βοιώτιον έθνος ένεπον. Και από των ονομάτων δε ενίων το βάρβαρον εμφαίνεται· Κέκροψ και Κόδρος και Άικλος και Κόθος και Δρύμας και Κρίνακος. Οι δε Θραικες και Ιλλυριοί και Ηπειρώται και μέχρι νυν εν πλευραίς εισίν· έτι μέντοι μάλλον πρότερον η νυν, όπου γε και της εν τωι παρόντι Ελλάδος αναντιλέκτως ούσης την πολλήν οι βάρβαροι έχουσι, Μακεδονίαν μεν Θραικες και τινά μέρη της Θετταλίας, Ακαρνανίας δε και Αιτωλίας άνω Θεσπρωτοί και Κασσωπαίοι και Αμφιλόχιοι και Μολοττοί και Αθάμανες, Ηπειρωτικά έθνη («Γεωγραφικά», βιβλίο Ζ΄, 1). Τὸ δὲ Ἑλληνικὸν γλώσσῃ μέν, ἐπείτε ἐγένετο, αἰεί κοτε τῇ αὐτῇ διαχρᾶται, ὡς ἐμοὶ καταφαίνεται εἶναι· ἀποσχισθὲν μέντοι ἀπὸ τοῦ Πελασγικοῦ ἐὸν ἀσθενές, ἀπὸ σμικροῦ τεο τὴν ἀρχὴν ὁρμώμενον αὔξηται ἐς πλῆθος τῶν ἐθνέων, Πελασγῶν μάλιστα προσκεχωρηκότων αὐτῷ καὶ ἄλλων ἐθνέων βαρβάρων συχνῶν. πρὸς δὴ ὦν ἔμοιγε δοκέει οὐδέ τὸ Πελασγικὸν ἔθνος, ἐὸν βάρβαρον, οὐδαμὰ μεγάλως αὐξηθῆναι.

ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΕΓΚΩΜΙΟΝ. 

[67] Όσα έχω παραλείψει είναι πολύ περισσότερα από αυτά που έχω πει. Εκτός από τις τέχνες, τις φιλοσοφικές σπουδές και όλες τις άλλες ωφέλειες που θα μπορούσε κανείς να αποδώσει σ᾽ εκείνη και στον Τρωικό πόλεμο, θα μπορούσαμε επίσης δίκαια να θεωρήσουμε ότι η Ελένη ήταν η αιτία που δεν γίναμε δούλοι των βαρβάρων. Θα διαπιστώσουμε ότι χάρη σ᾽ αυτήν είναι μονοιασμένοι οι Έλληνες και έκαναν από κοινού εκστρατεία εναντίον των βαρβάρων, και τότε για πρώτη φορά έστησε η Ευρώπη τρόπαιο νίκης επί της Ασίας. [68] Εξαιτίας αυτών πετύχαμε πολύ μεγάλη αλλαγή των πραγμάτων. Έτσι, ενώ πιο μπροστά οι βάρβαροι που ζούσαν δυστυχισμένοι στα μέρη τους είχαν την αξίωση να εξουσιάζουν τις ελληνικές πόλεις —για παράδειγμα, ο Δαναός έφυγε από την Αίγυπτο και κατέλαβε το Άργος, ο Κάδμος από τη Σιδώνα έγινε βασιλιάς της Θήβας, οι Κάρες είχαν εγκατασταθεί στα νησιά, και ο Πέλοπας, ο γιος του Ταντάλου, έγινε κύριος όλης της Πελοποννήσου— μετά τον πόλεμο εκείνο όμως η φυλή μας έλαβε τόσο μεγάλη πρόοδο, ώστε να αφαιρέσει από τους βαρβάρους και πόλεις μεγάλες και πολλά εδάφη. [69] Εάν λοιπόν θελήσουν κάποιοι ρήτορες να επεξεργαστούν αυτά και να τα αναπτύξουν, δεν θα τους λείψουν οι αφορμές από όπου ξεκινώντας θα μπορέσουν να εγκωμιάσουν την Ελένη, πέραν των όσων έχουν λεχθεί· αντίθετα, θα βρουν πολλά νέα επιχειρήματα να αναφέρουν γι᾽ αυτήν.

Η ελευθερία πίστεως είναι Θεόδοτη. Συνεπώς έχει το δικαίωμα ο κάθε άνθρωπος να πιστεύει όπου επιθυμεί, σε όποια θρησκεία τον εκφράζει. Εν τούτοις κανείς δεν έχει το δικαίωμα, να πλαστογραφεί και να παραποιεί την ιστορία, στα πλαίσια ενός ιδιότυπου θρησκευτικού φανατισμού. 

(1) «Την παλιά εποχή ξέσπασε λοιμώδης ασθένεια στην Αίγυπτο και οι ντόπιοι την απέδωσαν στους ασεβείς αλλόφυλους. Προ αυτού μερικοί από αυτούς συσπειρώθηκαν και ήρθαν στην Ελλάδα. Αρχηγοί τους ήσαν ο Κάδμος και ο Δαναός. Οι υπόλοιποι πήγαν στην Ιουδαία, που τότε ήταν ακατοίκητη, και των οποίων επικεφαλής ήταν ο επονομαζόμενος Μωυσής, ένας άνδρας με φρόνηση και ανδρεία».  (Διόδωρος Σικελιώτης, βίβλος Μ, Απόσπασμα 3) «Λένε επίσης οι Αιγύπτιοι πως και οι άποικοι που έφυγαν μαζί με το Δαναό από την Αίγυπτο εγκαταστάθηκαν  στην αρχαιότερη σχεδόν ελληνική πόλη, στο Άργος και πως οι λαοί των Κόλχων στον Πόντο και την Ιουδαίων μεταξύ Αραβίας και Συρίας ιδρύθηκαν ως αποικίες από ανθρώπους που έφυγαν από εκεί….. ο Κάδμος ήταν από τις Θήβες της Αιγύπτου  και μαζί με τα άλλα παιδιά γέννησε και τη Σεμέλη. Στα κατοπινά χρόνια, ο Ορφέας, που απόκτησε μεγάλη φήμη ανάμεσα στους Έλληνες για τη μουσική, τις τελετές και τα θεολογικά ζητήματα, φιλοξενήθηκε από τους απογόνους του Κάδμου και δέχτηκε εξαιρετικές τιμές στις Θήβες». (Διόδωρος Σικελιώτης, βίβλος 1, 23-24 και 28-29)

(2) Τόσο λοιπόν ηρωική κι ελευθερόψυχη και τόσο γερή στο φρόνημα και ρωμαλέα στην ψυχή είναι η πολιτεία μας και τόσο στην ουσία της [245d] μισοβάρβαρη, γιατ᾽ είμαστε πραγματικά και ειλικρινά γνήσιοι Έλληνες και δεν έρρευσε ποτέ στις φλέβες μας βαρβαρικό αίμα. Κι όλα αυτά γιατί στ᾽ αληθινά δε συγκατοικούνε και δε ζούνε μαζί μ᾽ εμάς στη χώρα μας ούτε Πέλοπες ούτε Κάδμοι ούτε Αίγυπτοι ούτε Δαναοί κι ούτε άλλοι πολλοί λογής λογής βάρβαροι στη φύση κι Έλληνες μονάχα με το νόμο, αλλά γνήσιοι Έλληνες κι όχι βαρβαρόσποροι, κατοικούμε αιώνες απάνω στη γη αυτή κι έχουμε γι᾽ αυτό το λόγο φυσικά έμφυτο κι αιώνιο βαθιά μέσα μας ριζωμένο το μίσος εναντίον των βαρβάρων. Αλλά και πάλι εβρεθήκαμε και σε τούτη την περίσταση πολιτικά απομονωμένοι, [245e] γιατί δεν εστέρξαμε να διαπράξουμε αισχρό και ανόσιο έργο παραδίνοντας Έλληνες στους βαρβάρους. Έτσι όμως εφτάσαμε σε μια πολιτική κατάσταση όμοια σαν κι εκείνη που υπήρξε η αίτια να νικηθούμε άλλοτε, αλλά με τη βοήθεια των θεών κατορθώσαμε τούτη τη φορά να τελειώσουμε τον πόλεμο με καλύτερους όρους παρά την εποχή εκείνη, γιατί εγλιτώσαμε από τον πόλεμο έχοντας στο τέλος και το στόλο μας και τα τείχη μας και τις αποικίες μας· το ίδιο άλλωστε και οι εχθροί μας με χαρά και προθυμία εδέχτηκαν να πάψει ο πόλεμος αναμεταξύ μας. Ωστόσο εχάσαμε και στον πόλεμο αυτό γενναίους και ηρωικούς άντρες, κι εκείνους που εβρήκανε το θάνατο στη μάχη της Κορίνθου από τις φυσικές αναποδιές και κακοτοπιές της γης όπου έγινε η μάχη και τους άλλους που έπεσαν στο Λέχαιο [246a] θύματα προδοσίας· ηρωικά επίσης επολέμησαν κι όσοι ελευτερώσανε το βασιλιά της Περσίας και ξεκαθαρίσανε όλες τις θάλασσες από τους Λακεδαιμονίους. Τους άντρες τούτους ξαναφέρνω εγώ τώρα στη μνήμη σας και χρέος έχετε να εγκωμιάζετε μαζί μ᾽ έμενα και να τιμάτε τέτοιους ήρωες.

0 comments: