Από τον Μ. Ζαμβρή στον Ρετζέπ-Ταγίπ Ερντογάν.


Κοινή πορεία και πεποιθήσεις συνδέουν τον Μ. Ζαμβρή και τον Ρετζέπ-Ταγίπ Ερντογάν.




Τα αρχαία χρόνια ένα τμήμα από τους Φοίνικες-Σημίτες,  εγκατέλειψαν τον αληθινό Θεό, άλλαξαν και έγιναν Εωσφοριστές του δωδεκαθέου. 


Από μονοθεϊστές της Π. Διαθήκης και πιστοί των προφητών, έγιναν οι πιο πιστοί υποστηρικτές του σατανά. 

Από τότε άλλαξε οριστικά η παγκόσμια ιστορία. Κανένα άλλο έθνος, δεν επέδειξε τόσο μεγάλη πίστη-ζήλο και αφοσίωση στον άρχοντα του σκότους, πλην των Σημιτών. Οι Ιουδαίοι μυήθηκαν στον σατανισμό-παγανισμό από τους Αιγύπτιους, και εν συνεχεία από τους Βαβυλώνιους. Ένα μέρος των Σημιτών που τελούσε υπό αιχμαλωσία, κατά την έξοδο από την Αίγυτπο, δεν ακολούθησε τον Μωυσή στο Ισραήλ, και κατευθύνθηκε στην αρχαία Ελλάδα.

Ανατρέχοντας στους ιερούς αρχαίους Έλληνες στον Εκαταίο-Μιλήσιο (Στραβων 7, 321), στον Θουκυδίδη (Α, 3 – 9), στον Ηρόδοτο (Ιστορία Α 54 – 58, Ιστορία, Β Βιβλίο Ευτέρπη), στον Ισοκράτη (Παναθηναικός, Ελένης Εγκώμιον 68 – 69, Πανηγυρικός), τον Διόδωρο (1, 23-24 και 28-29, Μ, αποσπασμα 3), στον ύπατο των Φιλοσόφων, τον Αριστοκλή (Μενέξενος, 245c-d) , θα διαπιστώσουμε, ότι όλοι οι σοφοί μας αναφέρουν ακριβώς τα ίδια, σχετικά με τους Φοίνικες και τους άλλους αλλοδαπούς, οι οποίοι εισέβαλαν στην Ελλάδα. 
 
Πριν από τον Τρωικό πόλεμο το 1519 π.Χ. Στην Αίγυπτο ξεσπούν ασθένειες. Οι ντόπιοι τις αποδίδουν, στους ασεβείς Εβραίους αλλόφυλους. Οι Εβραίοι για να αποφύγουν τους εξαγριωμένους Αιγύπτιους, εγκαταλείπουν την Αίγυπτο. 
 
Ένα τμήμα του Εβραϊκού λαού, με αρχηγό τον Μωυσή, κατευθύνθηκε δια ξηράς στο Ιραήλ. Οι Εβραίοι-Δαναοί με πλοία και με αρχηγό τον Δαναό, πήγαν αρχικά στην Ρόδο ,και εν συνεχεία στο Άργος της Πελοποννήσου. Όταν έφτασαν στο Άργος, ήρθαν σε σύγκρουση με τους Έλληνες κατοίκους, που ήταν Αχαιοί στην καταγωγή.

Εντούτοις ο βασιλιάς των Αργείων, ο Γελάνωρ δεν είχε στρατηγικές ικανότητες για να νικήσει τους Δαναούς. Κάτω από αυτές τις δυσμενείς συνθήκες, οι Αργείοι προσκάλεσαν τον Δαναό για συνθηκολόγηση, ώστε να γίνει κοινός βασιλιάς, Ελλήνων και Εβραίων, στην πόλη του Άργους. Αυτός ήταν και ο λόγος που οι κάτοικοι του Άργους ονομάζονταν Αχαιοί και Δαναοί. 
Τα ίδια ακριβώς μας αναφέρει και ο Διόδωρος ο Σικελιώτης. Όταν κατέκτησε ο Μέγας Αλέξανδρος το Ισραήλ, το Εβραϊκό έθνος ήρθε σε επαφή με την Ελληνική φιλοσοφία και κινδύνεψε με αφομοίωση και εξελληνισμό. 
 
Η επιρροή του Ελληνικού πολιτισμού ήταν τεράστια. Ακόμη και οι Εβραίοι μυστικιστές-θεουργοί, επηρεάστηκαν από την παγκόσμια-Ελληνική φιλοσοφία. 

Για αυτό  άρχισαν να χρησιμοποιούν στοιχεία από τον Πυθαγόρα, τον Αριστοκλή- Πλάτωνα και άλλους Έλληνες σοφούς, δημιουργώντας μια νέα φιλοσοφική-Ιουδαϊκή σχολή, η οποία επιφανειακά δίδασκε την Ελληνική φιλοσοφία. Εν τούτοις στην ουσία περιελάμβανε την λατρεία του Εωσφόρου.

Σημαντικές και αξιόλογες ιστορικές πληροφορίες για τα νέα Ιουδαϊκά φιλοσοφικά κινηματα, έχουμε  από τον Εβραίο ιστορικό Ιώσηπο, ο οποίος κάνει αναφορές στους Εσσαίους και στους Φαρισαίους, Οι Φαρισαίοι ήταν Ραββίνοι, ήταν οι δασκάλοι και οι άρχοντες του Ιουδαϊκού λαού. Σύμφωνα με τους Φαρισαίους ο Μωυσής στο όρος Σινά δεν δέχθηκε μόνο τον γραπτό νόμο, από τον Θεό, την Τορά, αλλά και μια προφορική διδασκαλία, που απευθυνόταν αποκλειστικά μόνο στους Εβραίους, που είχαν υψηλό μορφωτικό επίπεδο. Ο Μωυσής με την σειρά του, μεταβίβασε αυτήν την προφορική γνώση, σε κάποιους σοφούς και εκλεκτούς Εβραίους, οι οποίοι την διέδιδαν  μυστικά , από γενιά σε γενιά. Αυτή ηπροφορική παράδοση, που “δόθηκε”  στον Μωυσή, ήταν ο σατανισμός, η εβραϊκή Καμπάλα-δαιμονολατρεία, την οποία δεν αποκάλυπταν δημόσια οι ραββίνοι-Φαρισαίοι. 

Ο Ιησούς Χριστός αποκάλεσε τους Φαρισαίους τέκνα του Εωσφόρου. Οι σατανιστές-Φαρισαίοι διέγνωσαν τον κίνδυνο να χαθεί και να αφομοιωθεί το έθνος του Ισραήλ εξαιτίας του Ελληνικού πολιτισμού και του Ιησού Χριστού. Επίσης φοβόταν όσο τίποτε άλλο την ένωση της αρχαίας Ελληνικής φιλοσοφίας και των διδασκαλιών του Χριστού. Για αυτό δημιούργησαν μία σειρά από κατ επίφασιν νεοπλατωνικές Φιλοσοφικές σχολές και ομάδες, οι οποίες άρχισαν να επιβουλεύονται τον Ελληνικό πολιτισμό, το Ελληνικό έθνος και τον Χριστιανισμό. 

Στα πλαίσια των σκοπών τους δημιούργησαν τον Γνωστικισμό-Θεούργια. 

Το φαινόμενο του Γνωστικισμού ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνο, δαιδαλώδες και πολύπλευρο, καθώς  υπήρχαν διαφορετικές δοξασίες. Στο πέρασμα του χρόνου συναγωγές των γνωστικών, δημιουργήθηκαν και από Έλληνες και Πέρσες εθνικούς, όπως ήταν ο Μαρκίων και ο Ελκεσαίος. 

Όπως αναφέρω εδώ αρκετά χρόνια, οι πανάρχαιοι εχθροί δεν πολεμούσαν μόνων στα πεδία των μαχών, στέλνοντας αμέτρητους λαούς εναντίον των προγόνων μας, αλλά παράλληλα προσπαθούσαν να καταλύσουν και πνευματικά τον Ελληνισμό. Όταν ένα έθνος καταρρεύσει πνευματικά-ηθικά, τότε ακολουθεί η στρατιωτική, η πολιτική και η κοινωνική κατάπτωση-παρακμή. Για αυτό οι πανάρχαιοι εχθροί μας, δημιουργούσαν ανά τους αιώνες πολλές αιρέσεις. 

Το πολυσχιδές Ιουδαϊκό-φιλοσοφικό μόρφωμα την εποχή της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, δημιουργεί αιρετικές ομάδες που συνδυάζουν την Ελληνική φιλοσοφία με τον εωσφορισμό-παγανισμό. Μια από τις πιο γνωστές ομάδες αυτού του είδους υπήρξαν οι νεοπυθαγόρειοι. 

Οι νεοπυθαγόρειοι φιλόσοφοι συνδύασαν την Πλατωνική και την Πυθαγόρεια φιλοσοφία, όμως στην πραγματικότητα 
εξασκούσαν την θεουργία και τις μαγείες των Ανατολικών λαών κάνοντας νεκρομαντείες, υπνωτισμούς, με επικλήσεις πνευμάτων, μέσω των οποίων αναζητούσαν την θέληση και την δύναμη των θεών. Γνωστός νεοπυθαγόρειος μάγος, υπήρξε και ο Απολλώνιος ο Τυανεύς. Στην συνέχεια, οι Σημίτες δημιούργησαν τον ερμητισμό και τον νεοπλατωνισμό.

Ο νεοπλατωνισμός ήταν το νέο ανθελληνικό σχέδιο, για την πτώση και την παρακμή της Ελληνικής-Χριστιανικής, Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και της Ορθοδοξίας. Ιδρυτής του νεοπλατωνισμού ήταν ο Αιγύπτιος θεουργός-σοφός Πλωτίνος, ο οποίος είχε ως μαθητές και διαδόχους του, τον Φοινικικής καταγωγής Πορφύριο που έγραψε εναντίον των Χριστιανών, και τον Σύριο Ιάμβλιχο, ο οποίος ήταν υπέρμαχος της Αιγυπτιακής μαγείας. Οι νεοπλατωνικοί φιλόσοφοι είχαν ταυτίσει την Ελληνική φιλοσοφία με την λατρεία των Αιγυπτίων δαιμόνων του δωδεκαθέου. Μέγας και ένθερμος φίλος της θεουργίας και του νεοπλατωνισμού, ήταν και ο απαράδεκτος από κάθε άποψη, αυτοκράτορας Ιουλιανός ο Παραβάτης.

Οι Νεοπλατωνικοί άσκησαν κατά βούλησιν, την μαγεία και τις απόκρυφες μαγικές τέχνες και αυτό αποτελεί σημαντικό στοιχείο, σχετικά με την τρομερή παρακμή, που έπληξε τον αρχαίο κόσμο. 

Η σεξουαλική μαγεία σε συνδυασμό με την αστρολογία, ήταν η μυστική επιστήμη, την οποία οι παγανιστές αποκαλούσαν, θεουργία.  Θεουργοί υπήρξαν οι περισσότεροι νεοπλατωνικοί και νεοπυθαγόρειοι φιλόσοφοι. Οι μαγγανείες ήταν η βασικότερη ενασχόληση των νεοπλατωνικών φιλοσόφων. 

Ο Μάξιμος ο Εφέσιος ο οποίος είχε μυήσει τον Ιουλιανό στην μαγεία, καλούσε δαιμονικά πνεύματα, εξαφάνιζε αντικείμενα και προκαλούσε τον θαυμασμό στους απαίδευτους. με τις δαιμονικές του επιδείξεις. O εωσφοριστή-αυτοκράτορας Ιουλιανός, έδωσε σημαντικά αξιώματα στον μάγο Μάξιμο, όμως επί αυτοκράτορος Ουάλεντος, ο μάγος Μάξιμος συνελήφθη για μαγγανείες και εξαπάτηση των υπηκόων. Την μαγεία ασκούσαν με φοβερό πάθος και δαιμονισμό ο Αμμώνιος Σακκάς, ο μαθητής του Πλωτίνος, ο Πρόκλος και ο Ιάμβλιχος. 

Ο Ιάμβλιχος πίστευε πως η ένωση με τον Θεό, επιτυγχάνεται μέσα από τον σατανισμό και την μαγεία, τις θυσίες και τις μαντείες. Μεγάλος μάγος υπήρξε ο νεοπλατωνικός φιλόσοφος, ιστορικός, βιογράφος και αρχιερέας των Δελφών, ο Πλούταρχος. Δίδασκε πως η ένωση με τον Θεό γίνεται αποκλειστικά μέσα από την μαγεία. Επίσης και οι ιερείς της αρχαίας θρησκείας, ασκούσαν την απόκρυφη τέχνη της μαγείας-θεουργίας, διότι ήταν μέρος των εωσφορικών-ιερατικών καθηκόντων τους. 
 
ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΚΑΙ ΕΩΣΦΟΡΙΣΜΟΣ.

Εκείνες τις εποχές είχαμε δυο κατηγορίες φιλοσόφων-σοφών στην αρχαιότητα και νεοπλατωνικών κατά την μεσαιωνική εποχή. Υπήρχαν οι σοφοί που πίστευαν στον Θεό-δημιουργό και η άλλη κατηγορία σοφών, οι οποίοι πίστευαν στους Αιγύπτιους δαίμονες της παγανιστικής θρησκείας, το λεγόμενο δωδεκάθεο. 

Οι επιστήμες των μονοθεϊστών Ελλήνων σοφών, ήταν για το καλό της Ελλάδας και της ανθρωπότητας. Στον αντίποδα οι παγανιστές επιστήμονες ήταν η αιτία για τις γενοκτονίες, την ηθική-πνευματική και την κοινωνική παρακμή, του αρχαίου Ελληνικού κόσμου, και όχι μόνον. Οι βασικότεροι εκπρόσωποι της ξενόφερτης θρησκείας από την Αίγυπτο (Δωδεκάθεο) ήταν ο μάγος-φιλόσοφος Πυθαγόρας, ο Όμηρος, ο Ησίοδος, και στην συνέχεια ο Πλούταρχος, ο Πρόκλος, ο Πλωτίνος, ο Ιάμβλιχος, ο Ζαμβρής, ο Μιχαήλ Ψελλός και ο Γεώργιος-Πλήθων Γεμιστός, 

Για αυτό η πολιτική του Ιουστινιανού του Α, υπήρξε πολύ δίκαιη απέναντι στους Έλληνες Εθνικούς-φιλόσοφους του μεσαίωνα, που πίστευαν στον Εωσφόρο. Το 529 μ.Χ. έκλεισε της “Φιλοσοφικές” σχολές, και απαγόρευσε να διδάσκουν κατ ουσίαν την θεουργία. Οι τελευταίοι νεοπλατωνικοί όπως ο Ιάμβλιχος και ο Πρόκλος δεν ήταν μόνον φιλόσοφοι, καθώς ήταν παράλληλα και ιερείς μιας φανταστικής-δαιμονικής θρησκείας όπως αναφέρει ο Άρνολντ Τόυμπη (Σπουδή της Ιστορίας, Αθήνα 1962, σελίδα 457). Οι φιλοσοφικές οι σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης της μαγείας, γεγονός που οδήγησε τελικά στο κλείσιμό τους το 529 μ.Χ., από τον Ιουστινιανό. Στους χρόνους που κατέρρεε ο σκοτεινός παγανισμός, η μαγεία και η δεισιδαιμονία είχαν λάβει τρομερές διαστάσεις. 

Όπως μας ενημερώνει ο Λουκιανός η μαγεία είχε πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές απίδευτες μάζες. “Μάγοι υπό ποικίλα ονόματα ως φαρμακομάντεις, ιατρομάντεις, αγύρται, έχοντας ως βοηθούς γραίας βωμολόχους, περιμακτρίας, τελεστρατίας, τυμπανιστρίας, περιήρχοντο τας πόλεις, υποσχόμενοι ζωή, υγεία, πλούτο, ευτεκνία, κάλλος και οποιοδηποτε αγαθό” (Θ.Η.Ε.,τομος.8,449). Ο καθηγητής Ν. Λούβαρις αναφέρει, ότι στους ύστερους χρόνους της αρχαιότητος υπήρχαν “μάγοι πολυάριθμοι και ποικιλώνυμοι, αγύρται, φαρμακομάντεις”, κλπ. Όλοι αυτοί ήταν συνοδευόμενοι υπό γυναικών μαγισσών, προερχόμενοι κυρίως, εκ Θεσσαλίας, ήτις εθεωρείτο η κατ’ εξοχήν κοιτίς των, περιέτρεχον τας πόλεις και εξαπατούσαν τους απλοϊκούς. 

ΜΕΓΑΛΟΙ ΘΕΟΥΡΓΟΙ ΤΟY ΜΕΣΑΙΩΝΑ.

Οι αρχαίοι διδάσκαλοι στον τομέα της μαγείας και του Εωσφορισμού ήταν οι περίφημοι Χαλδαίοι μάγοι της Ανατολής, ο Ερμής ο Τρισμέγιστος και οι Νεοπλατωνικοί Φιλόσοφοι Πλωτίνος, Πορφύριος, Ιάμβλιχος, Πρόκλος, Ζαμβρής, Ψελλός και Πλήθων Γεμιστός. 

Ο Άγιος Κωνστατίνος και ο Μάγος Ζαμβρής. Την εποχή του Μ. Κωνσταντίνου μεσουρανούσε ο θεουργός Ζαμβρής. 
 
Η Παγκόσμια Ρωμαϊκή αυτοκρατορία με πρωτεύουσα την αρχαία Ρώμη, ήταν δημιούργημα των Ιουδαίων Σιωνιστών-παγανιστών. Οι Ιουδαίοι προσπάθησαν με κάθε τρόπο, να πάρουν πίσω την αυτοκρατορία τους, από την ημέρα που ανέλαβαν την διοίκηση του Ρωμαϊκού κράτους, οι Έλληνες.

Δεν μπορούσαν να δεχτούν ότι το κράτος των σιωνιστών και του Εωσφόρου, έγινε η Αυτοκρατορία του Χριστού και των Ελλήνων. Οι ίδιοι οι Ρωμαίοι συγκλητικοί, δημοσίως με μεγάλη υπερηφάνεια, έλεγαν ότι η Αρχαία Ρώμη, ήταν η νέα πόρνη Βαβυλώνα (G Beck-Η Bυζαντινή χιλιετία). Για όσους δεν γνωρίζουν η Βαβυλώνα ήταν πριν από την Ρώμη το παγκόσμιο κέντρο του Εωσφορισμού. 

Οι Ιουδαίοι χρησιμοποίησαν όλα τα μέσα, ειρηνικά και βίαια, όπως πολέμους και την αποστολή δεκάδων εθνών ενάντια, στο Ελληνικό-Ρωμαϊκό κράτος, την δημιουργία εμφυλίων, καθώς και απάτες για να πάρουν πίσω την εξουσία του Ρωμαϊκού κράτους από τους Έλληνες. Η Χριστιανική-Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ως αντίγραφο της Ουρανίου Βασιλείας του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, δεν έκανε, ποτέ επεκτατικούς πολέμους, για την διάδοση της Ορθοδόξου πίστεως. 

Πάντοτε ήταν σε θέση άμυνας, καθώς ήταν περικυκλωμένη από πολλές δεκάδες βαρβαρικά έθνη, που παραβίαζαν τα σύνορα και έκαναν επιδρομές. είτε κατακτούσαν μόνιμα η προσωρινά μέρος των Ελληνικών-Ρωμαϊκών εδαφών. Η Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία μέχρι και σήμερα είναι το μοναδικό, κρατικό μόρφωμα στον κόσμο, πού δέχτηκε επί αιώνες τόσες πολλές επιθέσεις, από τόσους πολλούς διαφορετικούς λαούς.

Μετά την ιστορική απόφαση του Αγίου Κωνσταντίνου, η οποία άλλαξε την μοίρα του Ελληνικού έθνους, και της Ορθοδοξίας, οι Εβραίοι πλησίασαν την Αγία Ελένη και της ανέφεραν ότι ο Άγιος Κωνσταντίνος ήταν “θύμα” μιας μεγάλης Χριστιανικής απάτης. Εξαιτίας μιας μεγάλης πλάνη, αντί να είναι ευσεβείς στον “αληθινό” θεό-Εωσφόρο είναι πιστοί σε έναν “κακούργο και απατεώνα” τον Χριστό. Αμέσως η Αγία Ελένη, ενημέρωσε σχετικά τον Αυτοκράτορα Κωνσταντίνο για όλα όσα τις είχαν αναφέρει οι Εβραίοι. Τότε ο Μέγας Κωνσταντίνος έκρινε ότι πρέπει να δοθεί άμεσα μια απάντηση. Ο Αυτοκράτορας κάλεσε αμέσως τον επίσκοπο Σίλβεστρο, τους συγκλητικούς και τους Εβραίους ώστε να λυθεί το ζήτημα, μέσα από φιλοσοφικούς διαλόγους. Ο Άγιος ήταν πιστός στο αξίωμα των αρχαίων Φιλοσόφων να λύνονται όλες οι διαφορές μέσο του διαλόγου, και των φιλοσοφικών συζητήσεων, έκανε πράξη το αρχαίο Ελληνικό αξίωμα. Κατά τον φιλοσοφικό διάλογο που ακολούθησε ο επίσκοπος Σίλβεστρος επικράτησε των Εβραίων, μέσα από τα ακράδαντα επιχειρήματα του. Τότε οι Εβραίοι απάντησαν στον αυτοκράτορα, ότι εκείνοι δεν ήταν ικανοί ρήτορες. 

Για αυτό επέτυχε ο Σίλβεστρος να επικρατήσει με τα λεγόμενα του, υπέρ του Ιησού. Οι Εβραίοι όταν είδαν ότι η πλεκτάνη τους δεν θα έχει κανένα απολύτως αποτέλεσμα, και ότι όλα τελείωσαν αναγκαστικά κατέφυγαν δημοσίως στους δαίμονες του δωδεκαθέου και στον Εωσφόρο. 
 
Η ενέργεια τους έγινε με σκοπό να “αποδείξουν” ότι ο εωσφόρος είναι ο ένας “αληθινός θεος” και ότι ο Χριστός είναι ένας “ψευδοθεός”. Ανάμεσα στους Εβραίους βρισκόταν ο μαύρος μάγος Ζαμβρής. Τότε οι Εβραίοι ζήτησαν ένα βόδι. Ο μάγος Ζαμβρής είπε κάτι στο αυτί του βοδιού και αμέσως το ζώο έπεσε κάτω και πέθανε. Τότε απευθυνόμενοι στον Άγιο Κωνσταντίνο και σε όλους τους παρευρισκόμενους, οι Ιουδαίοι ισχυρίστηκαν ότι και μόνον που ο μάγος Ζαμβρής ψιθύρισε το αληθινό όνομα του Εωσφόρου, το βόδι δεν άντεξε και πέθανε. Κανένας δεν είναι σε θέση να ακούσει το αληθινό όνομα του “θεού”, διότι θα χάσει αμέσως την ζωή του, ανέφεραν με υπερηφάνεια οι Εβραίοι, παρουσία όλων των αξιωματούχων και του αυτοκράτορα.

Όμως ο επίσκοπος Σίλβεστρος που είχε μεγάλη πίστη στον Χριστό, είπε στους Εβραίους ότι αυτό που έκαναν δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Γνώριζε ο Χριστιανός επίσκοπος ότι αυτή η πράξη έγινε με μαγεία. Στην συνέχεια ο επίσκοπος Σίλβεστρος, είπε προς τον μαύρο μάγο τον Ζαμβρή, ότι εκείνος με την πίστη και την προσευχή στον σωτήρα Ιησού Χριστό, είναι σε θέση να επαναφέρει στην ζωή το άτυχο ζώο. Ο Θεός πάντοτε δίνει ζωή, διότι σύμφωνα με τον ύπατο των φιλοσόφων, τον Αριστοκλή είναι αγαθός-καλός και στον αγαθό δεν χωράει καμία κακία και κανένα απολύτως μίσος. Στον αντίποδα ο εωσφόρος μόνιμα αφαιρεί τις ζωές. Ο επίσκοπος Σίλβεστρος στράφηκε προς τον ουρανό, προς τον σωτήρα Ιησού Χριστό και τον παρακάλεσε με ταπείνωση και θερμή πίστη να επαναφέρει το άτυχο βόδι στην ζωή. Τότε ο Χριστός άκουσε την προσευχή του επισκόπου και αμέσως το νεκρό ζώο σηκώθηκε όρθιο. Είη το κράτος, της Βασιλείας σου, σε ευλογημένον.

ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΑΥΜΑΤΑ
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ.

Για μια ακόμη φορά οι Ιουδαίοι, απέτυχαν να εξαπατήσουν τους Έλληνες Χριστιανούς με στόχο να τους οδηγήσουν στην καταστροφή και τον Εωσφορισμό.

Το μεγάλο αυτό θαύμα, το αναφέρει ο πιο αξιόπιστος ιστορικός του μεσαίωνα, ο Ιωάννης Ζωναράς στο έργο του με τίτλο, “Επιτομή Ιστοριών”. Με το θαύμα αυτό ο Σωτήρας Χριστός, άλλαξε την παγκόσμια ιστορία και έσωσε το Ελληνικό έθνος, από βέβαιο αφανισμό.

Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ Ο ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΦΑΝΑΤΙΚΩΝ ΜΩΑΜΕΘΑΝΩΝ.

Ο βίος του Αγίου αποτελεί παγκόσμιο αντικείμενο έρευνας και διδασκαλίας σε πολλές πανεπιστημιακές σχολές άλλων χωρών. Είναι μια από τις πιο εμβληματικές μορφές του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας. 

Εδώ και 14 συναπτά έτη μεταξύ πολλών άλλων σχετικών θεμάτων γράφω και εργασίες-άρθρα σχετικά με τον προστάτη Άγιο μου. Είναι μια από τις πιο εμβληματικές μορφές του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας. Ο Ελ Νικφούρ όπως τον ονομάζουν οι Άραβες τον Έλληνα Άγιο, αποτελεί παράδειγμα και πηγή εμπνεύσεως, για ολόκληρο το έθνος.

Ενσαρκώνει την διαχρονική Ορθόδοξη, Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, και τα αξιώματα του έθνους. Η αγάπη του για τον Χριστό, την Ορθοδοξία, την Ελλάδα και το πώς θα υπηρετήσει καλύτερα, την πατρίδα του, καθόρισε όλη την ζωή του. 

Από μικρός αναρωτιόταν αν θα έπρεπε να γίνει μοναχός ή αν θα υπηρετούσε καλύτερα τον Χριστό, αγωνιζόμενος ως στρατιωτικός. Ήξερε πως μένοντας στον κόσμο και στα πιο υψηλά επίπεδα της στρατιωτικής ιεραρχίας, ότι η προσφορά του θα ήταν μεγάλη, αλλά οι πιέσεις και οι πειρασμοί θα ήταν μεγάλοι. Το δίλημμα του Αγίου Νικηφόρου είναι το δίλημμα πολλών Ορθοδόξων Χριστιανών. 

Ο Νικηφόρος Φωκάς υπηρέτησε στον Ελληνικό-Ρωμαϊκό στρατό και παράλληλα, συνδύασε την στρατιωτική, με την ασκητική ζωή κοντά στον Χριστό. Υπάρχουν λαοί οι οποίοι με κλάματα, παρακάλια και βλαστήμιες, καλούν τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό να τους βοηθήσει. Όμως οι Έλληνες, μόνον με έναν τρόπο ξέρουν να καλούν τον Χριστό να τους υποστηρίξει πολεμώντας και αγωνιζόμενοι σε περιόδους ειρήνης.  

Στις εποχές όπου το έθνος βρισκόταν σε αμυντικούς πολέμους, όλοι οι Έλληνες εφάρμοσαν πιστά την διδαχή του στυλοβάτη του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου. Η χριστιανική πίστη θεωρεί τον πόλεμο και την χρήση των όπλων προς άμυνα βέβαια, ένα αναγκαίο κακό. Επομένως, όταν κινδυνεύουν τα αγαθά της ζωής, η τιμή, η ελευθερία, η πατρίδα και η οικογένεια, οφείλουμε ως χριστιανοί να τα υπερασπιστούμε πολεμώντας ακόμη και μέχρι θανάτου εάν χρειαστεί. Ο Κύριος έλεγε: “Μείζονα ταύτης αγάπη ουδείς έχει ίνα τις θει την ψυχήν αυτού υπέρ των φίλων αυτού”. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αγάπη από το να θυσιαστεί κανείς για αυτούς που αγαπάει. Όταν λοιπόν θυσιαστεί κανείς στον πόλεμο για να υπερασπίσει την γυναίκα του, τα παιδιά του, τους δικούς του είναι επαινετή πράξη. 

Βέβαια όλοι οι Χριστιανοί πριν φτάσουν στην χρήση των όπλων οφείλουν να εξαντλήσουν κάθε ειρηνικό μέσο και μόνο σαν έσχατο όπλο επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν τον πόλεμο.

Ο Μέγας Αθανάσιος μας διδάσκει : “Ενώ η αφαίρεση της ζωής του άλλου ανθρώπου βιαίως (φόνος), είναι καθ’ εαυτόν παράνομος, το να πεθάνεις στον πόλεμο, άρα και το να φονεύσεις τους εχθρούς και ορθό είναι και νόμιμο είναι και αξιέπαινο”. Στις εθνικές εορτές τιμούμε τους αμυντικούς πολέμους του έθνους μας, καθώς και όσους θυσιάστηκαν για την πατρίδα. Όλες οι εθνικές εορτές, συνδέονται με επίσημες δοξολογίες και με προσευχή. 

Αυτό μας δείχνει ότι η Εκκλησία-Ορθοδοξία ευλογεί τους δικαίους και αμυντικούς πολέμους. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι την σημαία του 21’ κρατάει ένας δεσπότης. Είναι επίσης γνωστό ότι ο Άγιος Κωνσταντίνος στον κρίσιμο εκείνο πόλεμο μετά από τον οποίο έγινε μονοκράτορας πολέμησε με το λάβαρο, το οποίο είχε επάνω το Σταυρό και τη φράση «Εν τούτω Νίκα». Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και την θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ενεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν, έλεγε ο Στρατηγός I. Μακρυγιάννης. Κρείττων γαρ επαινετός πόλεμος ειρήνης χωριζούσης Θεού, μας δίδαξε με τις ευλογίες του Ιησού Χριστού, ο Άγιος Γρηγόριος. Μετάφραση : Προτιμώ και επαινώ τον πόλεμο, από μια “ειρήνη” η οποία θα με χωρίσει από τον Χριστό. Ο Άγιος Γρηγόριος είπε ότι δεν γίνεται να κατηγορήσουμε έναν χριστιανό, που παίρνει το όπλο για να κατατροπώσει τον εχθρό. Όλα αυτά από την στιγμή που ο εχθρός έχει ως σκοπό να αφανίσει τον Έλληνα, την πίστη του και την πατρίδα του. Δεν γίνεται να αγαπάμε τους πάντες, ακόμη και τους εχθρούς μας. Δεν είναι ηθικό, λογικό και Χριστιανικό να τους επιτρέπουμε να μας σφάξουν, διότι τότε δεν θα είμαστε στην ζωή, για να διαδώσουμε το έργο του Χριστού, δεν θα μπορούμε να αγαπήσουμε, και να βοηθήσουμε ανθρώπους. Επίσης με αυτήν την νεοταξική-εωσφορική “λογική”, θα είχε εξαφανιστεί από τον χάρτη πολλούς αιώνες πριν το Ελληνικό έθνος. 

Ο ίδιος ο Ιησούς επιτρέπει την νόμιμη άμυνα, διαφορετικά δεν θα ευλογούσε, τους προγόνους μας, να αμύνονται επί τόσους αιώνες και να έχουμε την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία.

Για αυτόν τον λόγο επέτρεψε για πρώτη και μοναδική φορά σε όλο τον κόσμο να διακόπτουν την Θεία λειτουργία, το μνημόσυνο του, μέσα στον κορυφαίο ναό του Χριστιανισμού, την Αγία Σοφία και να ψάλλουν τον Βασιλιά Νικηφόρο, ως Αργαλέο θάνατο των Σαρακηνών*. Ακόμη και τόσο γενναίος πολεμιστής και μεγάλος στρατηγός-αυτοκράτορας που ήταν, μπροστά στον Θεό, δεν ήταν παρά ένας απλός άνθρωπος μέχρι εκείνη την στιγμή, καθώς δεν είχε γίνει ακόμη Άγιος.

Όμως γιατί οι καταστροφές των Αράβων ήταν αμέτρητες, επί πολλούς αιώνες, εις βάρος των αθώων Ελλήνων, για αυτό έκανε ο Ιησούς, μια εξαίρεση. Τα μαρτύρια των Ελλήνων δεν είχαν τέλος όλους εκείνους τους αιώνες, από τους εισβολείς με σφαγές, κλοπές, εμπρησμούς, βιασμούς, σκλάβωμα γυναικών. Ο Σωτήρας Χριστός, ευλόγησε να διακόπτουν την δοξολογία του, μέσα στην Αγία Σοφία, και να υμνούν τον Νικηφόρο τον Β Φωκά. Είναι ο μοναδικός βασιλιάς στον οποίο έγινε η ύψιστη τιμή να διακόπτουν το μνημόσυνο του θεού, μέσα στην Αγία Σοφία τον κορυφαίο ναό της οικουμένης, και να ψάλλουν εκείνον ως Αργαλέο θάνατο των Σαρακηνών*. Ουδέποτε στα παγκόσμια χρονικά έγινε μια τέτοια τιμή σε οποιοδήποτε άλλο βασιλιά. Ούτε στον κορυφαίο αυτοκράτορα όλων των εποχών τον Βασίλειο τον Β, δεν έγινε τέτοια τιμή, ούτε σε κανέναν άλλο βασιλιά. Αυτό ήταν ξεκάθαρα ένα δείγμα, ότι ο Νικηφόρος θα γινόταν Άγιος. Σχετικά με την νόμιμη άμυνα ήταν σύμφωνος και ο επίσκοπος Πλωμαρίου το 1913 μ.χ., ο οποίος σε σχετικό του βιβλίο, αναφέρει ότι ο Χριστιανός θα πρέπει να εξαντλήσει όλα τα μέσα ώστε να αποφύγει τον φόνο. Εάν όμως αυτό δεν είναι εφικτό, τότε έχει κάθε δικαίωμα, όπως και ο κάθε άνθρωπος να υπερασπιστεί την ζωή του.

Βαθιά θρησκευόμενος άνθρωπος, ήξερε ότι είχε την θεϊκή συναίνεση, να πολεμήσει τους εχθρούς της αυτοκρατορίας.

Πριν να γίνει Αύγουστος, αναδείχθηκε σε μεγάλο στρατηγό σε όλα τα πολεμικά μέτωπα. Ήταν γεννημένος στρατιώτης. Είχε την σωματική αντοχή και την διανοητική ικανότητα ενός μεγάλου στρατιωτικού ηγέτη. Ήταν μικρόσωμος, αλλά εξαιρετικά δυνατός. Η ζωή του ήταν αφιερωμένη στα στρατεύματα του, τα οποία αγαπούσε πολύ και τα προστάτευε με κάθε τρόπο. Οι στρατιώτες του ήταν πιστοί μέχρι θανάτου. Ο Έλληνας βασιλιάς Ν. Φωκάς, πολεμούσε πιο γενναία από όλους τους υπόλοιπους. Όποτε χρειαζόταν έκανε επίθεση ολομόναχος, εναντίον χιλιάδων αντιπάλων. Αυτό γινόταν για να πάρει θάρρος ο Ελληνικός-Ρωμαϊκός στρατός ώστε να κερδηθούν οι μάχες και οι πόλεμοι. 

Οι Έλληνες του μεσαίωνα όλους εκείνους τους αιώνες μέχρι και σήμερα βρισκόταν σε απολύτως νόμιμη άμυνα. Ότι οι πρόγονοι μας πολεμούσαν μόνον σε αμυντικούς πολέμους. Οι εχθροί δεν σταματούσαν ποτέ τους πολέμους εκείνους τους αιώνες. Για αυτό κάθε χρόνο εισέβαλαν στην Ελλάδα, και προκαλούσαν τρομερές καταστροφές. Δεν ήταν λίγες οι φορές που έφταναν έξω από την Κωνσταντινούπολη, είτε πλησίαζαν αρκετά κοντά στην Ελληνική-Ρωμαϊκή πρωτεύουσα. Η Ελληνική-Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ως εικόνα και ομοίωση, της Ουρανίου Βασιλείας, δεν έκανε ποτέ επεκτατικούς πολέμους, καθώς βρισκόταν, μονίμως, όλους εκείνους τους αιώνες, σε νόμιμη άμυνα, με βάση αυτά που δίδαξαν οι Πατέρες της Ορθοδοξίας. 

Η ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ.

Στην εποχή του Αγίου αυτοκράτορα Νικηφόρου, οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και οι Ισμαηλίτες συνυπάρχουν εδώ και αιώνες. Στην Βασιλεύουσα-Κωνσταντινούπολη, επί Ελληνικής-Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, υπήρχε τζαμί για την μειονότητα Ισμαηλιτών. Όμως εκείνους τους αιώνες, οι πρόγονοι ήταν κοσμοκράτορες, καθώς διοικούσαν, την κορυφαία αυτοκρατορία του κόσμου. 

Οι ένδοξοι-Ήρωες πρόγονοι μας, οι Έλληνες της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, επί αρκετούς αιώνες πολεμούσαν καθημερινά και πάρα πολύ γενναία στα πεδία των μαχών. Οι Μωαμεθανοί που ζούσαν μαζί ως μειονότητα, δεν παρουσίασαν παραβατική συμπεριφορά, παρά το γεγονός, ότι τα δύο έθνη, βρισκόταν συνέχεια, σε πόλεμο, από την εποχή, του αυτοκράτορα Ηράκλειου.

Οι πρόγονοι μας είχαν τον απόλυτο σεβασμό, από την Μουσουλμανική μειονότητα, διότι είχαμε κράτος πολύ σοβαρό, με οργάνωση, διοίκηση, στρατό, δομές, παιδεία, ηθική και αυστηρούς νόμους, που εφαρμοζόταν στην πράξη. Εν τούτοις η βασικότερη αιτία, που υπήρχε σεβασμός, ανάμεσα σε Χριστιανούς και Σαρακηνούς, ήταν η γενναιότητα, των προγόνων μας στις μάχες και τους πολέμους. Οι Ήρωες αυτοκράτορες, Στρατηγοί, Αξιωματικοί, και Στρατιώτες, προκαλούσαν δέος, στην Μωαμεθανική μειονότητα. 

Δυστυχώς την σημερινή εποχή, οι ρόλοι και οι ισορροπίες, έχουν αντιστραφεί.

Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και την θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ενεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν, έλεγε ο Στρατηγός I. Μακρυγιάννης. Είναι γεγονός αποδεκτό από όλους ότι η Ορθοδοξία βρίσκεται υπό διωγμόν, σε παγκόσμιο επίπεδο. Δυστυχώς στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, ο κορυφαίος Έλληνας στρατιωτικός Άγιος της Ορθοδοξίας δεν εορτάζεται ποτέ από την Εκκλησία. Εορτάζονται όλοι οι υπόλοιποι στρατιωτικοί Άγιοι, πλην του συγκεκριμένου !!! Ο Ιδρυτής του Αγίου όρους δεν έχει ούτε έναν ναό αφιερωμένο στην μνήμη του, και δεν είναι πολιούχος σε καμία Ελληνική πόλη !!! Αυτό γίνεται σκόπιμα καθώς η νέα τάξη πραγμάτων δεν επιθυμεί να γνωρίζουν οι Χριστιανοί τον βίο του Αγίου Νικηφόρου και τα μεγάλα επιτεύγματα του. Ο μεγαλύτερος μακράν στρατιωτικός Άγιος της Ορθοδοξίας είναι ο προστάτης του Ελληνικού έθνους, από τους Αγαρηνούς. Επίσης ήταν ο τρίτος σπουδαιότερος βασιλιάς του Ελληνικού-Ρωμαϊκού κράτους, μετά τον Βασίλειο τον Β και τον Ηράκλειο. Όλοι οι νεοταξίτες μισούν θανάσιμα κάθε τι Χριστιανικό και ειδικά τον Άγιο Νικηφόρο Φωκά. Η αιτία είναι ότι αποτελεί το μεγαλύτερο εμπόδιο στα σχέδια του ανέμελου εποικισμού της Ελλάδος από τους Σουνίτες μωαμεθανούς. 

Μισούν τον Βασιλέα διότι επί αιώνες συγκλονίζει όλους τους πραγματικούς Έλληνες, με τα επιτεύγματα του. Τον εχθρεύονται γιατί υπενθυμίζει στους γνήσιους Έλληνες, το πόσο επικίνδυνοι είναι οι περισσότεροι Σουνίτες Σαρακηνοί, και ότι ήρθαν να βιάσουν, να σκοτώσουν, να κλέψουν, να πάρουν τα σπίτια μας, κατά γενική ομολογία (Διαβάστε σχετικά και τον Θεόδωρο Κατσανέβα). Η περίπτωση του Αυτοκράτορα Νικηφόρου θυμίζει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη, το πόσο επικίνδυνοι είναι οι Σουνίτες Αγαρηνοί. 

Ο Έλληνας βασιλιάς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για τους νεοταξίτες, και για τα ανθελληνικά τους σχέδια, περί αθόρυβου εποικισμού και κατακτήσεως της χώρας, καθώς εάν μάθουν οι πιστοί τον βίο του και αρχίσουν να τον εορτάζουν, τότε η παγκοσμιοποίηση, θα έχει δεχτεί ένα πολύ ισχυρό πλήγμα.

Πρέπει πάση θυσία να μην εορτάζεται και να μείνει στα αζήτητα της Ελληνικής ιστορίας. Συνεπώς είναι ζήτημα εθνικής επιβιώσεως η ανέγερση ιερού ναού προς τιμήν του Αγίου, για πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά, όπως σας προτείνω, εδώ και πολλά χρόνια. Η ενέργεια αυτή θα ανεβάσει το ηθικό και θα συσπειρώσει όλους τους Ορθοδόξους, σε έναν μεγαλειώδη σκοπό για την σωτηρία του έθνους. Ένα από τα σημαντικότερα είναι ότι θα γνωρίσουν οι Χριστιανοί την διδαχή του Αγίου Γρηγορίου την οποία έχουν εφαρμόσει όλοι οι Έλληνες Βασιλείς. Κυριολεκτικά θα αλλάξουν οριστικά τα δεδομένα σε επίπεδο γεωστρατηγικής και Ορθοδοξίας. Όπως γνωρίζετε στην περιοχή των Βαλκανίων, ο εθνικισμός των γειτόνων είναι σε μεγάλη έξαρση. Κατά γενική παραδοχή με βάση τις πράξεις και το θανάσιμο μίσος των γειτόνων, είμαστε σε κίνδυνο.

Ήδη έχει παραχωρηθεί η Μακεδονία και επίκειται να ολοκληρωθεί ο διαμελισμός της Ελλάδος. Με την ανέγερση ναού και την ενημέρωση για τον βίο του Αγίου βασιλέως Νικηφόρου, θα ξεκινήσει σταδιακά να εφαρμόζεται η ιερή διδασκαλία του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου. Κρείττων γαρ επαινετός πόλεμος ειρήνης χωριζούσης Θεού, μας δίδαξε με τις ευλογίες του Κυρίου ημων Ιησού Χριστού, ο Άγιος Γρηγόριος. 

Το σημαντικότερο όλων είναι ότι φοβάται πολύ τον Έλληνα Άγιο ο Χαριζιτης-Παγανιστής Ερντογάν και το επιτελείο του. Επί αιώνες οι Οθωμανοί κατακτητές απαγόρευαν κάθε αναφορά, καθώς και τον εορτασμό του Αγίου Νικηφόρου στην κατακτημένη Ελλάδα. Δυστυχώς και μετά την επανάσταση του 1821 βρήκαν διάφορους τρόπους, ώστε να παραμείνει εντελώς αφανής ο μεγαλύτερος στρατιωτικός Άγιος της Ορθοδόξου πίστεως. 

Επίσης είναι γνωστή η νεοταξική πολιτική των αρχιερέων της Ελλάδος, εδώ και 200 περίπου χρόνια. Εάν νομίζουν οι Ορθόδοξοι αρχιερείς της Ελλάδος ότι τους αδικώ, τους καλώ να εορτάζουν τον Άγιο Νικηφόρο Φωκά, με κάθε μεγαλοπρέπεια, να κάνουν αγρυπνίες, ομιλίες, να αναγείρουν Ιερό ναό για να  τον τιμήσουν και να τον ανακηρύξουν πολιούχο σε κάποια πόλη και προστάτη των στρατιωτικών. 

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ, Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΚΑΙ Η ΚΡΟΝΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ. 

Το μίσος του Ερντογάν και των επιτελών για την Ελλάδα, προέρχεται από συγκεκριμένες αιτίες.  

Ο πρόεδρος της Τουρκίας όπως έχω αποκαλύψει εδώ και μερικά χρόνια, ανήκει σε μια κλειστή μωαμεθανική-παγανιστική σέχτα. 

Οι Χαριζίτες ( Haridji Meszep) είναι αδελφότητα παγανιστών. Κατά την  επίσημη επίσκεψη του Τούρκου προέδρου Ρ. Ερντογάν στην Αθήνα τον Δεκέμβριο του 2017, έστησαν προς τιμήν του, το γλυπτό το οποίο ονόμασαν  “φύλακα-άγγελο” του Παλαιού Φαλήρου. Το γλυπτό τοποθέτησε ο Δήμαρχος. Αυτό το άγαλμα συμβολίζει τον φύλακα-'Θεό" του Τουρκικού κράτους, ο οποίος ιεραρχικά είναι υψιστάμενος του "θεού" Κρόνου. Ο ασημένιος κύλινδρος συμβολίζει την σελήνη που λατρεύουν οι Τούρκοι, την οποία έχουν και στην σημαία τους, ως ημισέληνο. Ο κόκκινος “άγγελος” είναι το χρώμα των Τούρκων, του πιο δολοφονικού κράτους της οικουμένης, το οποίο δεν έχει ιστορία παρά μόνον ποινικό μητρώο, σύμφωνα με τον δάσκαλο από τον Κιλκίς τον Δημήτρη Νατσιό

Το γλυπτό είχε τοποθετηθεί στις 5 Δεκεμβρίου 2017, την ημέρα που εορτάζει ο Άγιος Σάββας. Savas στα Τούρκικα σημαίνει πόλεμος. Αυτό το ειδικό άγαλμα καλωσόριζε τον Χαριζίτι Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα. Ο δαίμονας που δυστυχώς ο Δήμαρχος τον αποκάλεσε “κόκκινο άγγελο” έχει τις εξής ονομασίες : Al – Oujah, Αλούτζα και Σαβάζιος. Επίσης οι Τούρκοι ιθύνοντες στην Ελλάδα επιθυμούσαν να τιμήσουν και να καλωσορίσουν με αυτόν τον τρόπο τον ερχομό του μεγάλου Χαριζίτι Ρ. Ερντογάν, με την τοποθέτηση του γλυπτού σε  μια περιοχή που ασφυκτιά από το Τουρκικό στοιχείο, όπως η περιοχή του Παλαιού Φαλήρου , του Αλίμου και της Καλλιθέας. Εκεί δραστηριοποιείται Χαριζίτικος πυρήνας που βρίσκεται στο μέσον μιας περιοχής που εκτίνεται από την Καλλιθέα έως την Βουλιαγμένη. 

Έκτος από την υποδοχή του Ερντογάν στην πόλη των Αθηνών, η ύψωση του σατανικού γλυπτού και η προβολή της σειράς Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής από την τηλεόραση, ήταν ταυτόχρονα και ένα μυστικό σύνθημα προς τα  κλιμάκια του Ελλαδικού χώρου, ότι ξεκινά η τελική αντεπίθεση, για την ειρηνική κατάκτηση της Ελλάδας και ότι οι παγανιστικοί-χαριζίτικοι πυρήνες στην Κωνσταντινούπολη, στο Νέο Βουτζά, την Καλλιθέα  Αττικής, στην Ουτζά της Μυτιλήνης  και αλλού, να ξεκινήσουν τις δραστηριότητες τους. Στα πλαίσια παρόμοιων σκοπών, ο Ερντογάν έκανε τζαμί την Αγία Σοφία. 

Δεν είναι καθόλου τυχαίο πού όλους τους μετανάστες, τους πήγαν σε αυτήν την περιοχή της Λέσβου, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή, γενικότερα. Η συγκεκριμένη περιοχή στην Μυτιλήνη έχει από πολύ παλιά, το όνομα Al – Oujah, Αλούτζα (Ουτζά) στα Τουρκικά, που είναι ο πιο σημαντικός θεός-δαίμονας, για τους Τούρκους- Παγανιστές. Ο πρόεδρος της Τουρκίας, θεωρεί την Λέσβο το πιο ξεχωριστό νησί, καθώς η περιοχή έξω από την Μυτιλήνη, φέρει το όνομα του πιο σημαντικού Τουρκικού του Τουρκικού παγανισμού. Επίσης είναι πολύ γνωστό ότι τα πανάρχαια χρόνια η Λέσβος ήταν το πιο σημαντικό νησί, σχετικά με την λατρεία του Κρόνου. 

Σε όλη την διάρκεια της Οθωμανικής κατοχής γινόταν κρυφές τελετές από τους Τούρκους Χαριζίτες, στην ευρύτερη περιοχή Ουτζά της Μυτιλήνης. Επί 450 χρόνια στις τελετές για την λατρεία του Al oujah, συμμετείχαν πολλοί σημαντικοί χαριζίτες παράγοντες της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Συνεπώς το νησί της Λέσβου έχει τεράστια θρησκευτική σημασία, καθώς είναι ο ιερότερος τόπος λατρείας, για τους Τούρκους χαριζίτες. Παρά την απελευθέρωση του νησιού, η λατρεία του Τούρκου δαίμονα δεν σταμάτησε ποτέ.

Από τις συνέχομενες αναφορές μου, ανησύχησαν οι διαμένοντες εν Ελλάδι Τούρκοι παράγοντες-στελέχοι των Τουρκικών μυστικών υπηρεσιών, διότι είναι η απ΄ ευθείας συνέχεια των πρώτων Χαριζίτων Σουλτάνων Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπή και του Σελίμ Β. Ο Σελίμ ήταν γιος του Σουλεϊμαν του μεγαλοπρεπή. 

Για όσους δεν γνωρίζουν από τα πανάρχαια χρόνια το σπουδαιότερο κέντρο λατρείας του Κρόνου στα νησιά βρίσκεται στην Λέσβο. Για αυτό επιδεικνύουν τεράστιο ενδιαφέρον όλα τα ανθελληνικά νεοταξικά κέντρα. Δεν ήταν καθόλου τυχαία η επίσκεψη του πάπα, του Βαρθολομαίου, της Σάραντον, της Τζολί και της Ράνιας στο νησί. Οι άνθρωποι που έχουν αναλάβει δράσεις για λογαριασμό της Τουρκίας στην Ελλάδα, είναι όλοι παγανιστές. Πανάρχαιο ήταν και είναι το μίσος των παγανιστών, για αυτό προκάλεσαν γενοκτονίες, εμφυλίους και πάσης φύσεως καταστροφή από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα.

Για αυτό οι Τούρκοι των μυστικών υπηρεσιών έχουν ενταχθεί σε διάφορες δωδεκαθειστικές ομάδες, και φορείς στην Ελλάδα. Μέσα από αυτές τις ομάδες παρακινούν τα μέλη τους ενάντια στην Ορθοδοξία και τον Ελληνισμό με διάφορους τρόπους.

Οι διαμένοντες στην Ελλάδα Χαριζίτες-Τούρκοι σύμφωνα με τις πιο αξιόπιστες-διασταυρωμένες πληροφορίες από την αδιαβάθμητης αξίας πηγή μου, έχουν αναπτύξει μεγάλη δράση στην Αττική και στα νησιά του Αιγαίου, σε μια προσπάθεια να καταστήσουν την Ελληνική νεολαία εξαρτημένη των ναρκωτικών ουσιών, των παραποιημένων προφητειών της Ορθοδοξίας, και της πορνείας ώστε να διευκολυνθούν τα ανθελληνικά-εξοντωτικά, αλυτρωτικά τους σχέδια. Ωθούν τα νέα παιδιά, σε κάθε παρά φύση σαρκική απόλαυση, ώστε να είναι αδύναμοι οι νέοι να αντιδράσουν, στα βρώμικα σχέδια τους.

Ο παγανισμός, η σεξουαλική διαφθορά, οι ουσίες, η αλλοίωση της Ελληνικής ιστορίας, οι παραποιημένες προφητείες, κάτω από την καθοδήγηση, των Τούρκων δωδεκαθειστών, ασκούν ισχυρή διαλυτική-καταστροφική δράση στην Ελληνική κοινωνία και το έθνος. Τα διδάγματά και οι πρακτικές του παγανισμού έχουν δημιουργήσει άνευ προηγουμένου διχαστικό πνεύμα, στην Ελληνική επικράτεια, μεταξύ παγανιστών και Ορθοδόξων Χριστιανών. Εκτός από ελάχιστους παγανιστές, οι οποίοι είναι χαμηλών τόνων, οι περισσότερες παγανιστικές ομάδες, διακατέχονται από ένα απίστευτο μίσος κατά των Χριστιανών. Η μεγάλη εχθρότητά τους, αρχίζει από τις φρικτές και αισχρές ύβρεις κατά του Τριαδικού Θεού, της Υπεραγίας Θεοτόκου, και των ιερών προσώπων της Εκκλησίας.

Μέσω των παραποιημένων ιστορικών άρθρων-σχολίων και των αναφορών τους, επιχειρούν να στηρίξουν τις θέσεις τους, προκαλώντας πνευματική και ηθική σύγχυση, με στόχο να αποκτήσουν υποστηρικτές. Όσοι γνωρίζουμε την Ελληνική ιστορία, απορούμε από το μίσος, και από το μέγεθος της πλαστογραφήσεως. Στα βιβλία, τα περιοδικά, τις ιστοσελίδες τους, στο διαδίκτυο, διαπιστώνουμε το τρομερό μίσος τους, ενάντια στον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία. Οι δωδεκαθειστές, θεωρούν, ότι έχουν το “δικαίωμα” να πάρουν εκδίκηση κατά των “σφαγών και εγκλημάτων”, τα οποία “έγιναν” εναντίον των προγόνων τους”. 

Ότι δήθεν το αίμα των “άδικα δολοφονημένων Ελλήνων”, ζητά εκδίκηση από τους σημερινούς λάτρεις των κοινών Ολύμπιων “θεών”. Φυσικά δεν αναφέρουν ποιοι είναι οι πραγματικοί τους πρόγονοι, οι οποίοι δεν ήταν Έλληνες. Το υβρεολόγιο τους ξεπερνά τα όρια της αξιοπρέπειας, της ηθικής και του Ελληνικού πολιτισμού, Οι ύβρεις τους εναντίον των Αγίων, του Χριστού, και της Υπεραγίας Θεοτόκου, είναι πρωτόγνωρες. 

Οι απειλές τους, εδώ και πολλά χρόνια, ξεπερνούν τα όρια της νομιμότητας. Σε κάποιες περιπτώσεις κάνουν γνωστές, χωρίς κανένα απολύτως ενδοιασμό, τις προθέσεις τους, σε περίπτωση που κυριαρχήσουν, να αναβιώσουν τους διωγμούς των πρωτοχριστιανικών χρόνων. Μεταξύ άλλων απαιτούν εδώ και τώρα την παράδοση κάθε αρχής και εξουσίας του κράτους σε εκείνους, διότι, κατ’ αυτούς, μόνο οι λάτρεις των αρχαίων “θεών” είναι οι γνήσιοι Έλληνες και οι νόμιμοι κάτοικοι της Ελλάδος. 

Ο νεοπαγανισμός συνεχίζει τον πανάρχαιο και παραδοσιακό ρόλο του, καθώς δημιουργήθηκε για να λειτουργήσει, ως ανθελληνικός μηχανισμός, διχόνοιας, μίσους και έριδας ανάμεσα, στους Ορθόδοξους Έλληνες και όχι μόνον. Ένα διχασμένο Ελληνικό έθνος, με  διχασμένο κοινωνικό ιστό, σε θρησκευτικό-πνευματικό επίπεδο, χάνει τις αντιστάσεις της, δεν αντιδρά στις εξωτερικές προκλήσεις. δέχεται ευκολότερα τα υποβαλλόμενα ανθελληνικά σχέδια. Το φαινόμενο του δωδεκαθέου, είναι πολύ επικίνδυνο, για την πνευματική, κοινωνική και εθνική μας επιβίωση-συνοχή. Αποτελεί πρόκληση για την πνευματική ισορροπία των πιστών, την κοινωνική και εθνική μας συνοχή, την οποία υπηρετεί εδώ και αιώνες η αρχαία Ελληνική παιδεία, και η Ορθοδοξία. Στοχεύουν και επιθυμούν, αρχικά την πνευματική άλωση της Ελλάδος.

Ο φανατισμός-φασισμός των παγανιστών στις ημέρες μας, έχει φτάσει στο απόγειο του, και είναι ένα πολύ επικίνδυνο φαινόμενο, καθώς βγήκαν και ζητούν δημοσίως στο Ελληνικό διαδίκτυο, την φυσική μας εξόντωση.

Η εθνική μας ισχύ, μέσα από τον Ελληνικό πολιτισμό, επί των άλλων κρατών, είναι το μόνο όπλο που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν οι προαιώνιοι εχθροί μας. 

Για αυτό επί αιώνες οι Γερμανοί και οι Τούρκοι καταστρέφουν τα πολιτιστικά μας μνημεία.    

Ενδεικτικές είναι οι ενέργειες του Χαριζίτι Ρετζέπ-Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος ισοπεδώνει τα πάντα με τον στρατό του, στην μαρτυρική Κύπρο, στην αιματοβαμμένη Συρία, το Ιράκ, όπου υπάρχουν Ελληνικά-πολιτιστικά μνημεία.

O Ελληνικός πολιτισμός αποτελεί διαχρονικά το μεγαλύτερο και ισχυρότερο αμυντικό όπλο της Ελλάδας, ενάντια στους εκάστοτε κατακτητές. 

Με βάσεις την Ελληνορθόδοξη παιδεία, θα κυριαρχίσουμε στο παγκόσμιο στερέωμα, όπως έκαναν οι ένδοξοι πρόγονοι μας, την εποχή της Ελληνικής-Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. 

ΕΠΙΛΟΓΟΣ.  

Όλοι όσοι ασπάζονται την εωσφορική πίστη έχουν τα ίδια πολιτικά, θρησκευτικά, κοινωνικά, οικονομικά και σεξουαλικά χαρακτηριστικά. Κοινά χαρακτηριστικά όλων των λαών που πιστεύουν στον εωσφόρο από τα αρχαία χρόνια μέχρι και σήμερα, είναι οι πόλεμοι, οι σφαγές, οι κλοπές, οι εμπρησμοί, οι σεξουαλικές ανωμαλίες, οι βιασμοί, το σκλάβωμα γυναικών. Επίσης στα βασικά δόγματα του σατανισμού ανέκαθεν ήταν οι κοινωνικές-οικονομικές αδικίες, ο θεσμός των αρχαίων και των σύγχρονων δούλων, οι λίγοι να ευημερούν και οι πολλοί να λιμοκτονούν. Εφαρμόζουν το "δίκαιο" του ισχυρού.

Ο μεγάλος μάγος Ζαμβρής και οι Ραββίνοι έχουν κάτι κοινό με τον Ερντογάν καθώς πιστεύουν στον Εωσφορισμό-παγανισμό. Εν τούτοις όπως ανέφεραν οι Ραββίνοι στον Άγιο Κωνσταντίνο ότι δεν αντέχουν να ακούσουν μυστικό όνομα του Εωσφόρου οι άνθρωποι και ζώα διότι πεθαίνουν αμέσως, κάτι παρόμοιο ισχύει και με τον Ρετζέπ-Ταγίπ Ερντογάν που καταρρέει στο άκουσμα και μόνο του Αργαλέου θανάτου των Σαρακηνών.

Δεν γνωρίζω αν στο άκουσμα του Αγίου Νικηφόρου Φωκά αν θα πεθάνει ο Ενρτογάν. Όμως είναι απολύτως βέβαιο και διασταυρωμένο ότι ο Τούρκος πρόεδρος και το επιτελείο του, δεν αντέχουν ούτε το όνομα του Αγίου Νικηφόρου να αναφέρουν. Σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί η ανέγερση του ιερού ναού, για πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά, για την οποία προσπαθώ σε προσωπικό επίπεδο εδώ και πολλά χρόνια, τότε ο Ερντογάν και το επιτελείο του θα καταρρεύσουν αμέσως. Θα ματαιωθούν αμέσως όλα τα σχέδια του. 

Η ιδιότητα του Αγίου της Ορθοδόξου πίστεως, σε συνδυασμό με τα θρυλικά επιτεύγματα του ως στρατηγού-αυτοκράτορα εις βάρος των Αγαρηνών, αποτελούν ανυπέρβλητο εμπόδιο σε όλους τους ισχυρούς παράγοντες του Μωαμεθανικού κόσμου. ο Άγιος Νικηφόρος προκαλεί τρόμο και δέος σε όλους τους Μουσουλμάνους. Για τους Άραβες ιστορικούς είναι ο Θρυλικός Ελ Νικφούρ, ο ισχυρότερος στρατιωτικός Άγιος της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού.

Στον επίλογο, της σημερινής μου εργασίας να σας αναφέρω για πολλοστή φορά, ότι από το σωτήριο έτος 1995 έχω την τιμή να είμαι ο μοναδικός Ορθόδοξος-Χριστιανός στον κόσμο, ο οποίος έχει ως προστάτη Άγιο του, τον Νικηφόρο Β Φωκά. Τώρα που το Ελληνικό έθνος είναι ετοιμοθάνατο, σας καλώ να συμβάλλεται όλοι στην ανέγερση Ιερού Ναού προς τιμήν του Αγίου Νικηφόρου. Δεν επιθυμώ να μου δώσετε χρήματα, αλλά να κάνετε τον Ναό, να επιλέξετε κατασκευαστές, πολιτικούς μηχανικούς κλπ, και μετά να παραδώσετε τον ναό σε εμένα και στους υποστηρικτές της στήλης. Μην ξεχνάτε ότι οι εχθροί βλέπουν εάν επέστρεψε ο λαός στα Χριστιανικά ήθη, στην Ελληνική παιδεία, αν προσπαθεί να εφαρμόσει την μοναδική λύση για την εθνική μας επιβίωση, εάν γίνονται προσπάθειες για την ανέγερση του Ιερού ναού και από εκεί κρίνουν ανάλογα και συνεχίζουν ανενόχλητοι το καταστροφικό τους έργο. Για αυτό συνεχίζουν εκ του ασφαλούς. 

 ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ

ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ

Πάγια αρχή μου είναι ότι όλοι οι λαοί, όλοι οι άνθρωποι, έχουν δικαίωμα να πιστεύουν οπού θέλουν. Όλα αυτά με την απαραίτητη προυπόθεση να μην επιβάλλουν τα πιστεύω τους σε τρίτους, είτε δια της βίας, είτε με πλάγιους τρόπους.  Από όλους τους προαναφερόμενους, εξαιρείται, ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών-μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν.

 Η ελευθερία πίστεως είναι θεόδοτη. Ο ίδιος ο Θεός έδωσε το δικαίωμα στους ανθρώπους, να πιστεύουν, όπου επιθυμούν. Προσωπικά είμαι υπέρ της συνυπάρξεως των λαών και των διαφορετικών θρησκευτικών, πεποιθήσεων, για αυτό στηρίζω, τον μεγάλο Σύριο ηγέτη Ασσάντ, ο οποίος επέτυχε να συνυπάρχουν ειρηνικά, Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι.

Αναφέρομαι πάντοτε στους Φοίνικες που από μονοθεϊστές της Π. Διαθήκης και πιστοί των προφητών, εγκατέλειψαν τον Θεό, άλλαξαν και έγιναν εωσφοριστές του δωδεκαθέου. Δεν αναφέρομαι σε όλους τους Φοίνικες. 

ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

0 comments: