Ο Εθνικός Ύμνος αναφέρεται στον Αρχάγγελο Μιχαήλ της Λέσβου.

Ο ύμνος εις την Ελευθερία (Εθνικός Ύμνος), αναφέρεται στον Ναό των παμμεγίστων Ταξιαρχών στην Λέσβο.

 









Όταν έπεσε η πόλη στους Τούρκους το 1453, για να τονώσουν το ηθικό των σκλαβωμένων Ελλήνων, κάποιοι πατριώτες με καλές προθέσεις για να υπάρχει ελπίδα και αισθανόμενοι τρομερό δέος μετά τον Ηρωικό θάνατο του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, δημιούργησαν τον θρύλο του Μαρμαρωμένου Βασιλιά. 

Παράλληλα έφτιαξαν αυτό τον θρύλο, διότι είχε καταρρεύσει η εθνική μας υπερηφάνεια, ο εθνικός μας εγωισμός, από την Τουρκική κατάκτηση της βασιλεύουσας. Την σύγχρονη εποχή διάφορες πλευρές με καλές και κακές προθέσεις, δημιούργησαν νέους σύγχρονους θρύλους. 

Ένας από τους θρύλους αυτούς αναφέρει ότι ο Ελληνικός εθνικός ύμνος είναι γραμμένος για έναν προφητευόμενο πολεμιστή ο οποίος θα λυτρώσει το έθνος από τα αβάσταχτα δεινά (Μνημόνια, covid-εμβόλια, κατοχή, Τουρκία, Γερμανία, Αμερική). Θα απελευθερώσει την Ελλάδα και θα την ξανακάνει μεγάλη αυτοκρατορία. Ενδεικτικά αναφέρει ο συγκεκριμένος θρύλος ότι κατά την τελική μάχη μεταξύ Ελλήνων και νεοταξιτών, απευθυνόμενοι οι Έλληνες στον μεγάλο αυτόν πολεμιστή θα του πούνε "Σε γνωρίζω από την κόψη του Σπαθιού την τρομερή, Σε γνωρίζω από την όψη, που με βία μετράει την Γη."  

Το σπαθί που θα χρησιμοποιεί κατά την διάρκεια της μάχης, θα είναι αυτό το οποίο βρίσκεται στον Ιερό Ναό, παμμεγίστων Ταξιαρχών" στην Λέσβο. Για αυτό τον λόγο ξεκινά ο Εθνικός ύμνος με αυτούς τους στίχους. Δυστυχώς οι δημιουργοί του συγκεκριμένου θρύλου, προέρχονται από συγκεκριμένα ανθελληνικά κέντρα και επιθυμούν να κρατούν τον Ελληνισμό σε καταστολή-αδράνεια, για να κυριαρχούν οι Ρώσοι και οι Τούρκοι στο παγκόσμιο στερέωμα. 

ΟΙ ΚΙΒΔΗΛΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΗΡΩΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.














Να περάσουμε τώρα από τους θρύλους και τις παραδόσεις, στην Ηρωική-ιστορική πραγματικότητα, σχετικά με την Ιστορία της Ελληνικής σημαίας. Πανικός επικρατεί στην αντίχριστη νέα τάξη πραγμάτων, μήπως μάθουν οι Έλληνες Χριστιανοί την πραγματική ιστορία της Ελληνικής σημαίας. 

Οι πρόγονοι μας πολέμησαν υπέρ πίστεως και πατρίδας. Για του Χριστού την πίστη την Αγία. Επόμενο ήταν η επιλογή της Ελληνικής σημαίας, να γίνει με πρότυπο τον κορυφαίο στρατιωτικό Άγιο της Ορθοδοξίας.  

Σχετικά με τα χρώματα και τις γραμμές της Ελληνικής Σημαίας είναι ακριβώς ίδια με τις Ελληνικές σημαίες του μεσαίωνα των αριστοκρατικών Ελληνικών-Ρωμαϊκών οίκων των Μαλεϊνών και των Καλλέργηδων, οι οποίοι είχαν συγγενικούς δεσμούς με την κορυφαία οικογένεια της Ελληνικής-Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας τους Φωκάδες. 

Ο Όσιος Μιχαήλ Μαλεϊνός ήταν θείος του Αγίου Αυτοκράτορα Νικηφόρου Β Φωκά. Οι Μαλεϊνοί είχαν συγγένεια με τον κορυφαίο στρατιωτικό Άγιο της Ορθοδόξου πίστεως και τρίτο κορυφαίο Βασιλιά της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Επίσης και η οικογένεια Καλλέργη έλκει την καταγωγή της, από την κορυφαία Ελληνική-στρατιωτική οικογένεια της Μικράς Ασίας και τον Αργαλέο θάνατο των Σαρακηνών. Αυτές οι δύο οικογένειες όπως εκατομμύρια άλλες κατά τον μεσαίωνα, μέχρι και την επανάσταση του 1821 είχαν ως πρότυπο τον μεγάλο στρατηλάτη Νικηφόρο Φωκά, τον κορυφαίο στρατιωτικό Άγιο του Χριστιανισμού. Η επιλογή της Ελληνικής σημαίας από τους συγγενείς του Αγίου Νικηφόρου, ήταν φυσικό επακόλουθο.

Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΑΓΑΡΗΝΟΥΣ.


ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΒΑΡΥΤΑΤΕΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ CAMBRIDGE.


Υπάρχουν λαοί οι οποίοι με κλάματα, παρακάλια και βλαστήμιες, καλούν τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό να τους βοηθήσει. Όμως οι Έλληνες, μόνον με έναν τρόπο ξέρουν να καλούν τον Χριστό να τους υποστηρίξει πολεμώντας και αγωνιζόμενοι σε περιόδους ειρήνης.  

Στις εποχές όπου το έθνος βρισκόταν σε αμυντικούς πολέμους, όλοι οι Έλληνες εφάρμοσαν πιστά την διδαχή του στυλοβάτη του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου. Η χριστιανική πίστη θεωρεί τον πόλεμο και την χρήση των όπλων προς άμυνα βέβαια, ένα αναγκαίο κακό. Επομένως, όταν κινδυνεύουν τα αγαθά της ζωής, η τιμή, η ελευθερία, η πατρίδα και η οικογένεια, οφείλουμε ως χριστιανοί να τα υπερασπιστούμε πολεμώντας ακόμη και μέχρι θανάτου εάν χρειαστεί. Ο Κύριος έλεγε: “Μείζονα ταύτης αγάπη ουδείς έχει ίνα τις θει την ψυχήν αυτού υπέρ των φίλων αυτού”. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αγάπη από το να θυσιαστεί κανείς για αυτούς που αγαπάει. Όταν λοιπόν θυσιαστεί κανείς στον πόλεμο για να υπερασπίσει την γυναίκα του, τα παιδιά του, τους δικούς του είναι επαινετή πράξη. Βέβαια όλοι οι Χριστιανοί πριν φτάσουν στην χρήση των όπλων οφείλουν να εξαντλήσουν κάθε ειρηνικό μέσο και μόνο σαν έσχατο όπλο επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν τον πόλεμο.

Ο Μέγας Αθανάσιος μας διδάσκει : “Ενώ η αφαίρεση της ζωής του άλλου ανθρώπου βιαίως (φόνος), είναι καθ’ εαυτόν παράνομος, το να πεθάνεις στον πόλεμο, άρα και το να φονεύσεις τους εχθρούς και ορθό είναι και νόμιμο είναι και αξιέπαινο”. Στις εθνικές εορτές τιμούμε τους αμυντικούς πολέμους του έθνους μας, καθώς και όσους θυσιάστηκαν για την πατρίδα. Όλες οι εθνικές εορτές, συνδέονται με επίσημες δοξολογίες και με προσευχή. Αυτό μας δείχνει ότι η Εκκλησία-Ορθοδοξία ευλογεί τους δικαίους και αμυντικούς πολέμους. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι την σημαία του 21’ κρατάει ένας δεσπότης. Είναι επίσης γνωστό ότι ο Άγιος Κωνσταντίνος στον κρίσιμο εκείνο πόλεμο μετά από τον οποίο έγινε μονοκράτορας πολέμησε με το λάβαρο, το οποίο είχε επάνω το Σταυρό και τη φράση «Εν τούτω Νίκα». Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και την θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ενεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν, έλεγε ο Στρατηγός I. Μακρυγιάννης. Κρείττων γαρ επαινετός πόλεμος ειρήνης χωριζούσης Θεού, μας δίδαξε με τις ευλογίες του Ιησού Χριστού, ο Άγιος Γρηγόριος. Μετάφραση : Προτιμώ και επαινώ τον πόλεμο, από μια “ειρήνη” η οποία θα με χωρίσει από τον Χριστό. Ο Άγιος Γρηγόριος είπε ότι δεν γίνεται να κατηγορήσουμε έναν χριστιανό, που παίρνει το όπλο για να κατατροπώσει τον εχθρό. Όλα αυτά από την στιγμή που ο εχθρός έχει ως σκοπό να αφανίσει τον Έλληνα, την πίστη του και την πατρίδα του. Δεν γίνεται να αγαπάμε τους πάντες, ακόμη και τους εχθρούς μας. Δεν είναι ηθικό, λογικό και Χριστιανικό να τους επιτρέπουμε να μας σφάξουν, διότι τότε δεν θα είμαστε στην ζωή, για να διαδώσουμε το έργο του Χριστού, δεν θα μπορούμε να αγαπήσουμε, και να βοηθήσουμε ανθρώπους. Επίσης με αυτήν την νεοταξική-εωσφορική “λογική”, θα είχε εξαφανιστεί από τον χάρτη πολλούς αιώνες πριν το Ελληνικό έθνος. Ο ίδιος ο Ιησούς επιτρέπει την νόμιμη άμυνα, διαφορετικά δεν θα ευλογούσε, τους προγόνους μας,να αμύνονται επί τόσους αιώνες και να έχουμε την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία.

Για αυτόν τον λόγο επέτρεψε για πρώτη και μοναδική φορά σε όλο τον κόσμο να διακόπτουν την Θεία λειτουργία, το μνημόσυνο του, μέσα στον κορυφαίο ναό του Χριστιανισμού, την Αγία Σοφία και να ψάλλουν τον Βασιλιά Νικηφόρο, ως Αργαλέο θάνατο των Σαρακηνών*. Ακόμη και τόσο γενναίος πολεμιστής και μεγάλος στρατηγός-αυτοκράτορας που ήταν, μπροστά στον Θεό, δεν ήταν παρά ένας απλός άνθρωπος μέχρι εκείνη την στιγμή, καθώς δεν είχε γίνει ακόμη Άγιος.

Όμως γιατί οι καταστροφές των Αράβων ήταν αμέτρητες, επί πολλούς αιώνες, εις βάρος των αθώων Ελλήνων, για αυτό έκανε ο Ιησούς, μια εξαίρεση. Τα μαρτύρια των Ελλήνων δεν είχαν τέλος όλους εκείνους τους αιώνες, από τους εισβολείς με σφαγές, κλοπές, εμπρησμούς, βιασμούς, σκλάβωμα γυναικών. Ο Σωτήρας Χριστός, ευλόγησε να διακόπτουν την δοξολογία του, μέσα στην Αγία Σοφία, και να υμνούν τον Νικηφόρο τον Β Φωκά. Είναι ο μοναδικός βασιλιάς στον οποίο έγινε η ύψιστη τιμή να διακόπτουν το μνημόσυνο του θεού, μέσα στην Αγία Σοφία τον κορυφαίο ναό της οικουμένης, και να ψάλλουν εκείνον ως Αργαλέο θάνατο των Σαρακηνών*. Ουδέποτε στα παγκόσμια χρονικά έγινε μια τέτοια τιμή σε οποιοδήποτε άλλο βασιλιά. Ούτε στον κορυφαίο αυτοκράτορα όλων των εποχών τον Βασίλειο τον Β, δεν έγινε τέτοια τιμή, ούτε σε κανέναν άλλο βασιλιά. Αυτό ήταν ξεκάθαρα ένα δείγμα, ότι ο Νικηφόρος θα γινόταν Άγιος. Σχετικά με την νόμιμη άμυνα ήταν σύμφωνος και ο επίσκοπος Πλωμαρίου το 1913 μ.χ., ο οποίος σε σχετικό του βιβλίο, αναφέρει ότι ο Χριστιανός θα πρέπει να εξαντλήσει όλα τα μέσα ώστε να αποφύγει τον φόνο. Εάν όμως αυτό δεν είναι εφικτό, τότε έχει κάθε δικαίωμα, όπως και ο κάθε άνθρωπος να υπερασπιστεί την ζωή του.


Ο ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ). 

Διονύσιος Σολωμός. 

Ο Ελληνικός Εθνικός ύμνος είναι ο μεγαλύτερος Εθνικός ύμνος στον κόσμο και ο μοναδικός που αναφέρει από την πρώτη στροφή το δικαίωμα στην νόμιμη άμυνα και την εθνική επιβίωση-Ελευθερία.

Ο ποιητής στον Εθνικό ύμνο παρουσιάζει την Ελευθερία οπλισμένη με σπαθί, που έχει κόψη τρομερή και φοβερή και η οποία πολεμά με τους Έλληνες για να αποτινάξει τα δεσμά της δουλείας στην Ελληνική επικράτεια και με βία μετράει τη γη, ώστε να ελευθερωθεί όλος ο Ελληνισμός.

Η ελευθερία των Ελλήνων και η σημαία θεμελιώνονται μέσα από τις θυσίες για την Ορθοδοξία και την πατρίδα.

Στις δύο πρώτες στροφές του Εθνικού Ύμνου ο Σολωμός απευθύνει χαιρετισμό προς την Ελλάδα  και την Ελευθερία. Ενδεικτικό είναι ότι εξομοιώνει την Ελλάδα με την Ελευθερία και την υμνεί με μοναδικούς στο είδος τους στίχους.

Θαυμαστό και ανεπανάληπτο γεγονός είναι το ότι απευθύνεται στην Ελλάδα ως υπαρκτό-ζωντανό πρόσωπο. Ο μεγάλος Σολωμός την προσωποποιεί και της απευθύνει το λόγο σε δεύτερο ενικό πρόσωπο !!

Ο ύμνος απευθύνεται στην Ελληνική ελευθερία, που πάντοτε κερδίζεται μέσα από αιματηρούς αγώνες. Την Ελευθερία και την Ελλάδα, της θεωρεί υπαρκτά πρόσωπα ο ποιητής και απευθύνεται σε αυτές με σεβασμό και δέος. 

Οι πρόγονοί μας δημιούργησαν αυτές τις δύο υπέρτατες αξίες, και της "πότισαν" με αίμα όσο κανένα άλλο έθνος στην παγκόσμια ιστορία. Οι ένδοξοι προγονοί μας, πολλές φορές τους προηγούμενους αιώνες, έκαναν το αδύνατο να είναι δυνατό. 

Αυτή ακριβώς είναι η διαφορά των Ελλήνων από τους ραγιάδες και από τους προδότες. Εκεί που όλα δείχνουν τελειωμένα, εκεί που φαινόταν ότι δεν υπάρχει ελπίδα, οι πραγματικοί Έλληνες αγωνιζόταν ενάντια σε κάθε λογική.

Το αποτέλεσμα σε κάθε εποχή, είναι να επιτυγχάνουν το ακατόρθωτο. Κλασικά παραδείγματα οι Έλληνες με τους Πέρσες, στον Μαραθώνα, στην Σαλαμίνα, στις Θερμοπύλες, στις Πλαταιές, το 628 μ.Χ. με τον Ηράκλειο, όπου κατακτήσαμε ολόκληρη την Περσική αυτοκρατορία, όπως επίσης με την επανάσταση του 1821. 

Η ηρωική στάση των σκλαβωμένων Ελλήνων του 1821, οι οποίοι βρίσκονται αντιμέτωποι με τον θάνατο, δεν καταδέχονται να σκεφτούν το ενδεχόμενο της παράδοσης, στους Τούρκους, αποτελεί μια ακόμη λαμπρή σελίδα στην ένδοξη Ελληνική ιστορία. 

Με πρωτόγνωρο ψυχικό σθένος αποφασίζουν να πεθάνουν μαχόμενοι, θυσιαζόμενοι στα ιδανικά της ελευθερίας, της αξιοπρέπειας και της πίστεως στον Χριστό. Οι Έλληνες  ξεπερνούν κάθε φόβο, γίνονται ήρωες και διαχρονικά σύμβολα ελευθερίας και αξιοπρέπειας. Ανεπανάληπτο μεγαλείο των Ελλήνων επαναστατών. 

Παρά το γεγονός ότι είναι αντιμέτωποι με τόσες δυσκολίες, όχι μόνο δεν υποκύπτουν στους φόβους τους, αλλά αντιθέτως αποφασίζουν να πολεμήσουν ηρωικά. Η απόφαση τους αυτή  θα τους φέρει σε θανάσιμο κίνδυνο. Όμως παράλληλα θα τους απαλλάξει από τον ατιμωτικό αφανισμό της υποταγής, της συνθηκολογήσεως, της πείνας και της εξαθλίωσης.

Οι αγωνιζόμενοι Έλληνες έχουν συνηθίσει την εμπόλεμη κατάσταση. 

Αντί να τους φοβίζει ο πόλεμος, έχει γίνει πια ένα μέρος της ζωής τους και τους παρακινεί σε αγώνες για την ελευθερία. 

ΕΙΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΣΟΥ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΝ  
ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΣΤΙΝ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΙΣ ΚΑΙ Η  ΔΟΞΑ. 

Η άνοιξη έδινε στην φύση όλες τις ευλογίες και τις ομορφιές της, οι πολιορκημένοι Έλληνες θα έπρεπε να βρουν την δύναμη να εγκαταλείψουν τα εγκόσμια. Η λαχτάρα για την ζωή, οι ομορφιές της φύσης, και η αγάπη για τους συγγενείς τους, ήταν τα μεγαλύτερα εμπόδια, προκειμένου να φτάσουν στην επίτευξη του στόχου τους. 

Πέρα από την πείνα, την εξαθλίωση, την εγκατάλειψη των συγγενικών τους προσώπων και τον φόβο του θανάτου, είχαν να αντιμετωπίσουν και το ανυπέρβλητο μεγαλείο της δημιουργίας, με τις θάλασσες, τα δάση, τα λουλούδια, τα ζώα και τα πτηνά. Η ευλογημένη από τον Χριστό άνοιξη, έχει στολίσει το φυσικό περιβάλλον με κάθε δυνατή ομορφιά, δημιουργώντας μια εικόνα κατανύξεως, αγαλιάσεως, και ευλογίας. 

Εν τούτοις οι Έλληνες-Χριστιανοί, ήταν έτοιμοι να θυσιάσουν τα πάντα, υπέρ πίστεως και πατρίδας. Ζωές, συγγενείς, περιουσίες. Το παράδειγμα της θυσίας των Ελλήνων το 1821, θα λειτουργήσει ως ένα διαχρονικό μήνυμα ηρωισμού για όλους τους Έλληνες, οι οποίοι θα δεχτούν μέσα στις ψυχές τους, την θυσία εκείνων που χάθηκαν με τον πιο βίαιο τρόπο στο όνομα της Ελλάδας.

Υπάρχουν λαοί οι οποίοι με κλάματα, παρακάλια και βλαστήμιες, καλούν τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό νατους βοηθήσει. 
 
Όμως οι Έλληνες, μόνον με έναν τρόπο ξέρουν να καλούν τον Χριστό να τους υποστηρίξει, πολεμώντας. Όλοι οι Έλληνες εφάρμοσαν πιστά την διδαχή του στυλοβάτη του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου : ” Κρείττων γάρ επαινετός πόλεμος, ειρήνης χωριζούσης θεού. Για αυτό πολέμησαν ανά τους αιώνες, εκατομμύρια Έλληνες ήρωες. Η χριστιανική πίστη θεωρεί τον πόλεμο και την χρήση των όπλων προς άμυνα βέβαια, ένα αναγκαίο κακό. Η Ελλάδα στο πέρασμα των αιώνων, έχει σταυρωθεί αμέτρητες φορές. Πόλεμοι, γενοκτονίες, σφαγές, κλοπές, βιασμοί και σκλαβιά. Ο λόγος ένας και μοναδικός. 
 
Το Ελληνικό έθνος, διαχρονικά επιβίωσε, εξαιτίας των σοφών, των αγίων, των Ηρώων και των χρηστών ηθών. Ω, παίδες Ελλήνων, ίτε, ελευθερούτε πατρίδ’, ελευθερούτε δε παίδας, γυναίκας, θεών τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων` νυν υπέρ πάντων αγών (Παιάνας-Αισχύλος). Μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστίν η Πατρίς (Πλάτων, Κρίτων). Ο Αριστοκλής-Πλάτωνας εiναι ο πρώτος-κορυφαίος εθνιστής-φιλόσοφος όλων των εποχών, διότι καθόρισε το πρώτο και σπουδαιότερο πατριωτικό αξίωμα, ενώ ήταν ο μοναδικός φιλόσοφος στον κόσμο ο οποίος πήγε ενάντια, στην Φιλοσοφική και ηθική του διδασκαλία για να επιβιώσει η Ελλάδα. 

Αν είσαι ανήμπορος να κρατήσεις αναμμένες τις λαμπάδες της Πατρίδα σου, δεν είσαι συνειδητός Έλληνας, δεν είσαι Πατριώτης. Χρωστάμε σ’ όσους ήλθαν, πέρασαν, θα ‘ρθούνε, θα περάσουν. Κριτές θα μας δικάσουν, οι αγέννητοι, οι νεκροί ( Κωστής Παλαμάς). 

Αν λαχταράς την λευτεριά σε ξένους μην ελπίζεις, παρ’ την ο ίδιος αν μπορείς αλλιώς δεν την αξίζεις. Αυτά είπε μεταξύ πολλών άλλων ο μεγαλύτερος υμνητής των δυο ιερότερων ανθρώπινων αξιών, της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας, οι οποίες εiναι δημιουργήματα των αρχαίων Ελλήνων, κατά την σύγχρονη εποχή. 

Οι πρόγονοί μας όχι μόνον δημιούργησαν αυτές τις δύο αξίες, αλλά της “πότισαν” με αίμα, όσο κανένα άλλο Έθνος στην παγκόσμια ιστορία. Η ελευθερία του ανθρώπου είναι το πιο ακριβό αγαθό, δεν δίνεται δωρεάν ούτε από τον Θεό, ούτε από τους ανθρώπους, χρειάζεται πολύς αγώνας, κόπος, αίμα για να πάρεις πίσω την ζωή σου. Το κορυφαίο ιστορικό παράδειγμα παγκοσμίως ήταν οι Έλληνες του μεσαίωνα, τους οποίους είχαν ως παράδειγμα οι αγωνιστές του 21. 

Οι Άγιοι πρόγονοι μας πολεμούσαν, όλους εκείνους τους αιώνες για να παραμείνουν ελεύθεροι και για να έχουν την διοίκηση της Ελληνικής-Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Εάν η ζωή ήταν μόνον προσευχές, καθώς και υποστήριξη του Χριστού μέσω θεόσταλτων σωτήρων, τότε οι προγονοί μας, αυτοί οι τέλειοι χριστιανοί δεν θα χρειαζόταν να πολεμήσουν ποτέ κατά την μεσαιωνική εποχή. Θα έπρεπε δικαιωματικά να καθόταν όλους εκείνους τους αιώνες στα σπίτια τους-καναπέδες να περιμένουν τον αντίστοιχο Βατάτζη, τον οποίο περιμένουν αδίκως οι ραγιάδες σήμερα. Η προσμονή “θεόσταλτων σωτήρων” από τον Θεό είναι ένα από τα μεγαλύτερα δείγματα αμάθειας-παρακμής των ραγιάδων, οι οποίοι σαπισμένοι από την σεξουαλική διαφθορά αναμένουν βοήθεια από τον θεό.
 
Σκεφτείτε τι θα γινόταν εάν οι προγονοί μας οι άγιοι Έλληνες της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας σε κάθε εισβολή των αμέτρητων εχθρών μας αντί να πολεμούν να έκαναν μόνον συλλαλητήρια ; 

Θα είχε αφανιστεί η Ελλάδα πολλούς αιώνες πριν. Φανταστείτε την ώρα που εισέβαλαν οι Πέρσες, οι Αγαρηνοί, οι Γότθοι, οι Βούλγαροι, οι Ρώσοι, οι Άβαροι, οι Τούρκοι να έπαιρναν οι άγιοι πρόγονοι μας σημαίες και πανό να έκαναν συλλαλητήρια και να έλεγαν δεν πολεμάμε.

Σε κάθε πρόταση παραδόσεως από τους εχθρούς, οι πρόγονοι μας απαντούσαν ΟΧΙ. Όλες τις φορές οι Έλληνες απάντησαν αρνητικά. Ο Χριστός βοηθά μόνον αυτούς που αγωνίζονται σκληρά, μόνον όσους πολεμούν, όσους ζούνε χωρίς σεξουαλικές ανωμαλίες. Αντιθέτως δεν βοηθά ποτέ όσους ζούνε μέσα στην σεξουαλική διαφθορά. 

Επίσης ο Θεός δεν βοηθά ποτέ όσους είναι καθήμενοι σε έναν καναπέ και περιμένουν την ελευθερία, να τους δοθεί ως “δώρο”, χωρίς να βοηθούν τον συνάνθρωπο, χωρίς να ζούνε ηθικά. Το πιο κλασικό παράδειγμα οι Εβραίοι οι οποίοι έκαναν σεξουαλικές ανωμαλίες, ενώ ταυτόχρονα λάτρεψαν δαίμονες. Τότε ο Θεός περίμενε να πεθάνει μέχρι και ο τελευταίος Εβραίος που είχε αμαρτήσει ενώπιον του. Μόνον τότε πήγε τους υπόλοιπους που δεν είχαν αμαρτήσει στην γη της επαγγελίας. Ο αληθινός θεός-Δημιουργός, είναι ο θεός του καλού, της δικαιοσύνης, της αγάπης, της τάξης, της ηθικής, για αυτό δεν βοήθησε ποτέ ανά τους αιώνες, τους σάπιους που ζούνε μέσα στην σεξουαλική διαφθορά, την αδικία, την ανομία, την αταξία κλπ. Οι πηγές ζωής του έθνους μας, ήταν και είναι η Ορθοδοξία και η αρχαία Ελληνική παιδεία.

Οι Έλληνες του 1821 και του 1940, δεν είχαν σε καμία περίπτωση την πνευματική αίγλη των Ελλήνων, των Περσικών πολέμων, και των Ελλήνων της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, καθώς οι περισσότεροι ήταν αγράμματοι και απαίδευτοι. Εν τούτοις γιατί ζούσαν ηθικά-μοναγαμικά, χωρίς σεξουαλικές ανωμαλίες, με πίστη Χριστού, επέτυχαν δύο θρυλικά επιτεύγματα, ενάντια σε κάθε λογική. Την απελευθέρωση του έθνους, το 1821 και το έπος του 1940. Η Ορθοδοξία, τα χρηστά ήθη, και η αρχαία Ελληνική γραμματεία ήταν και είναι, οι πηγές ζωής και επιβιώσεως του Ελληνικού έθνους.

Το παράδειγμα της θυσίας των Ελλήνων του 1821, θα λειτουργήσει ως ένα διαχρονικό παράδειγμα, ηρωισμού για όλους τους Έλληνες, οι οποίοι θα δεχτούν μέσα στις ψυχές τους, την θυσία, εκείνων που χάθηκαν με τον πιο βίαιο τρόπο στο όνομα της Ελλάδας και του κυρίου Σωτήρα και Λυτρωτή ημών, Ιησού.

Τους δύο επόμενους αιώνες, εκατομμύρια Έλληνες άνδρες με παραδείγματα τους ήρωες Οπλαρχηγούς, Αξιωματικούς, Στρατιώτες, πολέμησαν και θυσιάστηκαν για την πατρίδα. Βαλκανικοί πόλεμοι, Μικρασιατικό Μέτωπο, Β παγκόσμιος πόλεμος, Κύπρος. 

Από όλα αυτά τα θαυμαστά επιτεύγματα των προγόνων μας, εμπνεύστηκε ο Μεγάλος Σολωμός. 

Είναι γεγονός ότι με βάση τον Ύμνο εις την Ελευθερία, ότι ο Σολωμός υπήρξε ένας, μεγάλος μυσταγωγός.  

Παρά τη μακραίωνη σκλαβιά του Ελληνικού Έθνους, η Ελευθερία είναι οικεία στον ποιητή. Την αναγνωρίζει από την  το κοφτερό σπαθί, που σκορπίζει ολόγυρα τον όλεθρο και τον θάνατο στους εχθρούς. Το σπαθί που διαχρονικά έσωσε αρκετές τον Ελληνισμό από βέβαιο αφανισμό, με γνώμονα τις διδαχές του Αγίου Γρηγορίου και του Μ. Αθανάσιου.  

Ο Ύμνος συντίθεται κατά την διάρκεια της επαναστάσεως.  Τρομερές-αιματηρές μάχες, πολύνεκρες πολιορκίες, αναπηρίες καταστροφές, απώλεια περιουσιών, για την απελευθέρωση της Ελλάδας.

Η ματωμένη Ελευθερία στηρίζεται στους ιερούς νεκρούς των Ελλήνων. Στους ανθρώπους εκείνους που θυσιάστηκαν για την Ελλάδα. Οι επαναστατημένοι Έλληνες αντλούν δύναμη και έμπνευση από τους αυτοκράτορες της Κωνσταντινουπόλεως, εκείνους τους Ήρωες στρατιωτικούς που θεωρούσαν πάντοτε την ελευθερία ως δεδομένη προϋπόθεση και υπέρτατη αξία, σχετικά με την ύπαρξή τους.

Οι Ήρωες του 1821 πολέμησαν με βάση το παράδειγμα των αειμνήστων Βασιλέων της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ

Πάγια αρχή μου είναι ότι όλοι οι λαοί, όλοι οι άνθρωποι, έχουν δικαίωμα να πιστεύουν οπού θέλουν. Όλα αυτά με την απαραίτητη προυπόθεση να μην επιβάλλουν τα πιστεύω τους σε τρίτους, είτε δια της βίας, είτε με πλάγιους τρόπους. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που η άλλη πλευρά δεν συναινεί ; Είναι λοιπόν δίκαιο να καθίσουμε να αφανιστούμε όλοι οι Έλληνες χωρίς να έχουμε πειράξει κανέναν απολύτως ; Όλα αυτά διότι από τα αρχαία χρόνια ο πολιτισμός μας, και η ιδεολογία-θρησκεία μας, αποτελούν εμπόδιο στην δημιουργία του παγκόσμιου εωσφορικού κράτους. Από όλους τους προαναφερόμενους, εξαιρείται, ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών-μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν.

* Η ελευθερία πίστεως είναι θεόδοτη. Ο ίδιος ο Θεός έδωσε το δικαίωμα στους ανθρώπους, να πιστεύουν, όπου επιθυμούν. Προσωπικά είμαι υπέρ της συνυπάρξεως των λαών και των διαφορετικών θρησκευτικών, πεποιθήσεων, για αυτό στηρίζω, τον μεγάλο Σύριο ηγέτη Ασσάντ, ο οποίος επέτυχε να συνυπάρχουν ειρηνικά, Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι.

0 comments: