Τα γεγονότα (Αθήνα, 08-03-2021) είναι πλέον γνωστά σε ολόκληρη την Ελλάδα: κάποιοι συλλαλούντες (συλλαλητήριο ήταν) άρπαξαν απρόκλητα από το καλάθι δικυκλιστή έναν σταυρό και μία εικόνα της Θεοτόκου, τα έριξαν προκλητικά στο οδόστρωμα, απ’ όπου διέρχονταν πολλά τροχοφόρα, καταπάτησαν τον σταυρό και κατέστρεψαν με ιδιαίτερη μανία την εικόνα, χλευάζοντας το θύμα τους και εκφωνώντας υβριστικά συνθήματα, με τα οποία «έστελναν στον Διάβολο» την πατρίδα μας, την θρησκεία μας και τον θεσμό της οικογένειας.
Πιθανόν να ήταν θερμοκέφαλοι οπαδοί του σατανισμού (ανεξίθρησκοι μόνον με τους ομοίους τους!). Πιθανόν να επρόκειτο απλώς για ανιδιοτελείς αγωνιζόμενους κατά της βίας και της μισαλλοδοξίας (των άλλων!). Ποιος ξέρει;
Μέχρι πρότινος, όμως, εμείς πιστεύαμε ότι η απρόκλητη επίθεση, ο προπηλακισμός, η εξύβριση, η φθορά ξένης ιδιοκτησίας, η προσβολή θρησκευτικών συμβόλων, η έκθεση σε κίνδυνο και άλλα, συναφή, αποτελούσαν αδικήματα αλλά, στην εν λόγω περίπτωση, μη διαπιστώνοντας καμία αντίδραση εκ μέρους των αρμοδίων αρχών, εύλογα τώρα αμφιβάλλουμε για την ορθότητα των σχετικών με το δίκαιο πεποιθήσεών μας και με σεβασμό ζητούμε την συγγνώμη σας.
Αφήνοντας το νομικό κομμάτι της υπόθεσης στα χέρια των «ειδικών», όπως ακριβώς γίνεται και στον τομέα της υγείας, θα επικεντρωθούμε στο καθαρά θρησκευτικό, επειδή εδώ όντως υπάρχει η επίσημη διαπίστωση ότι έχουν διαπραχθεί αμαρτήματα. Αυτό σαφώς αποδεικνύεται από την σχετική με το συμβάν συγχωρητική ευχή του μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού, κυρίου Ιγνατίου (10-03-2021): «Είθε ο Κύριος να ελεήσει αυτές τις ψυχές, ρίχνοντας τη σπλαχνική Του ματιά σε αυτά τα παιδιά, που ποδοπατούν την εικόνα της Παναγίας Μητέρας Του…» κ.τ.λ. Συμπαρατασσόμενοι με τον σεβασμιότατο, λοιπόν, αλλά και εμπράκτως αποδεικνύοντας την αυτοσυγκράτησή μας, όπως μας ζητήθηκε πρόσφατα από την κυβέρνηση, ας ενώσουμε και εμείς τις προσευχές μας υπέρ των αμαρτωλών και να δούμε που θα μας βγάλει όλο αυτό.
Με αγάπη και ταπείνωση προσευχόμαστε στον Θεό να συγχωρήσει τους αμαρτωλούς αδελφούς μας, όπως ακριβώς συγχώρησε την πόρνη, την μοιχαλίδα και τον ληστή, να τους απαλλάξει από «πᾶσαν νόσον καὶ πᾶσαν μαλακίαν» (1), να τους θεραπεύσει, όπως ακριβώς θεράπευσε τον παραλυτικό, τον λεπρό και τον δαιμονισμένο, άρα να τους απελευθερώσει και από κάθε πονηρό δαίμονα, «δρακοντοειδὴ ἢ θηριοπρόσωπο» (2), καθώς και από κάθε κακοποιό δαιμόνιο, «κωφὸν ἢ ἄλαλον ἢ ἐν ὕπνῳ βαρεῖ ἢ ἐν νόσῳ ἢ ἐν μαλακίᾳ ἢ λάγνον ἢ δυσῶδες ἢ φαρμακόφιλον ἢ ἀστρομαγικὸν ἢ ἀναιδὲς ἢ ἀκατάστατον ἢ ὑπὸ γῆς ἢ φρέατος ἢ κρημνοῦ» (2), και εν τέλει να εξαφανίσει από την ψυχή τους «πᾶσαν μαλακίαν, πᾶσαν ἀπιστίαν, πᾶν πνεῦμα ἀκάθαρτον, σπαρακτικὸν, καταχθόνιον, φιλάργυρον, πορνικὸν, σκοτεινὸν, ἄμορφον, ἀναιδές» (2).
Τι παραπάνω να κάνουμε και εμείς οι ταλαίπωροι;
Σημειώσεις:
(1) Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον, 9, 35.
(2) Εξορκισμοί Μ. Βασιλείου
0 comments: