Ο διπλωματικός πυρετός για την «κατάσχεση» πλοίου επωνύμου εφοπλιστή από τις Ρωσικές Αρχές και η λύση στο αδιέξοδο που δόθηκε μέσω Κίνας, με παρέμβαση της Πρεσβείας και του Πεκίνου στη Μόσχα!
Επειδή όπως διαβάζω, γίνεται λόγος πολύς σχετικά με την δέσμευση, «πειρατεία» ή ρεσάλτο – αν θέλετε- σε πλοία μεταφοράς ιρανικού πετρελαίου ή άλλων «επίμαχων» προϊόντων, έχω μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία να σας αποκαλύψω, που αφορά την εισβολή σε ένα ελληνικό πλοίο, όχι από Ιρανούς – Φρουρούς της Επανάστασης – αυτή τη φορά, αλλά από τους Ρώσους του προέδρου Πούτιν, που παραδόξως ενώ χρησιμοποιούν σε μόνιμη βάση πλοία – κυρίως πετρελαιοφόρα- Ελλήνων εφοπλιστών για μεταφορά προϊόντων, αυτή τη φορά εγκλώβισαν και δέσμευσαν ένα εξ αυτών, γεγονός που μολονότι κρατήθηκε υπό μεγάλη μυστικότητα, εντούτοις προκάλεσε την εμπλοκή ξένων πρεσβειών, διπλωματικών ηγεσιών και την παρέμβαση μεγάλης ξένης χώρας – υπερδύναμης!
Μέχρι στιγμής έχουμε διαβάσει και έχουμε υπόψιν δύο περιπτώσεις: η πρώτη αφορά το ρεσάλτο των Ιρανών στα 2 οποία Ελλήνων εφοπλιστών στον κόλπο. Η δεύτερη αφορά, όπως διάβασα νωρίς το πρωί, υπόθεση ρωσικού πλοίου στην Κάρυστο!
Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν, οι Ρωσικές Αρχές «έκαναν ντου» και κατέσχεσαν πλοίο Έλληνα μεγαλοεφοπλιστή, πολύ γνωστού στην Αθηναϊκή κοινωνία, ο οποίος ενασχολείται με τα ακίνητα σε υπέρμετρο βαθμό και τα 2 τελευταία χρόνια «έχει ρίξει» πάνω από 800 εκατ. ευρώ σε επενδύσεις στο Real Estate, στη Νότια Αθήνα, στην πιο ακριβή περιοχή της Ελλάδας, αγοράζοντας τις 11 από τις 13 βίλες που είχαν βγει προς πώληση. Επίσης συμμετέχει με ποσοστό περίπου της τάξης του 3% σε μεγάλο εισηγμένο κατασκευαστικό όμιλο! Το «ρεσάλτο» των Ρώσων στο πλοίο του επωνύμου μεγαλοεφοπλιστή, εκ των πλουσιότερων ανθρώπων στην Ελλάδα – και όχι μόνο- λάτρη και της τέχνης εκτός των άλλων, προκάλεσε όπως αντιλαμβάνεστε διπλωματικό συναγερμό και κρατήθηκε ευλόγως υπό μεγάλη μυστικότητα για ευνόητους λόγους, έως ότου εξευρεθεί λύση.
Η οποία σημειώνεται ότι αναζητήθηκε σε ξένες χώρες και μεγάλες δυνάμεις, που διατηρούν δίαυλο επικοινωνίας με τους Ρώσους! Για να μην σας κουράσω, το ζήτημα τελικώς ελύθη και το πλοίο αφέθηκε ελεύθερο, μετά την παρέμβαση της πρεσβείας της Κίνας, η οποία κινητοποίησε το Πεκίνο, που με τη σειρά του πίεσε τη Μόσχα!
Βλέπετε οι Κινέζοι, που έχουν αναπτύξει ιδιαίτερες σχέσεις με Έλληνες εφοπλιστές και γενικώς κάνουν διάφορες δουλειές με ορισμένους εξ αυτών, πέραν του ότι αποτελούν πλέον Υπερδύναμη, έχουν συμφέροντα στην Ελλάδα πχ ΟΛΠ, ΑΔΜΗΕ, ενώ βρίσκονται σε ανοιχτή γραμμή με την ηγεσία του Προέδρου Πούτιν!
Γρηγόρης Σούρκης-klik.gr
-
0 comments: