Γιατί κατέβασε το You Tube, την δεύτερη κορυφαία πατριωτική ταινία, μετά τον Παπαφλέσσα ;
Με τον ερχομό του 20ου αιώνα, ανενόχλητες οι Βουλγαρικές συμμορίες, δρουν σε χωριά και πόλεις, της Ελληνικής Μακεδονίας.
Στυγερά τα εγκλήματα σε καθημερινή βάση. Με σύνθημα “Ἡ Μακεδονία στην Βουλγαρία, Μακεδονία η παλαιά Βουλγαρία”, σφάζουν χωρίς οίκτο. Ποτάμια τρέχει το αίμα των αθώων Ελλήνων, στην αιματοβαμμένη Μακεδονική γη.
Οι Μακεδονομάχοι αντιστέκονται προσπαθώντας να αναχαιτίσουν το Τουρκικό (Βουλγαρικό) στράτευμα.
Μεταξύ άλλων στο στόχαστρο των Κουμάνων (Βούλγαροι) είναι οι δάσκαλοι και οι ιερείς, οι οποίοι από τα δικά τους οφφίκια, κρατούν υψηλά την Ορθοδοξία και την πατρίδα. Δεινοπαθούν τα Ελληνικά χωριά όπως η Αριδαία.
Οι Βούλγαροι θέλουν την πόλη, δική τους. Επιθυμούν να ιδρύσουν Βουλγαρικά σχολεία, για να δηλητηριάσουν τις παιδικές Ελληνικές ψυχές, με την προπαγάνδα τους. Όμως ο διορισμός της νέας δασκάλας, από την Θεσσαλονίκη, αναπτερώνει τις ελπίδες και παράλληλα αλλάζει τα δεδομένα.Η ξεχωριστή αυτή φυσιογνωμία κρύβει μέσα της μια ατρόμητη Ελληνική-γυναικεία ψυχή. Ενθουσιασμένοι είναι οι κάτοικοι, με την δασκάλα. Για αυτό την ευγνωμονούν και την εγκωμιάζουν, καθώς μαζί με τα γράμματα, πού διδάσκει στα Ελληνόπουλα, ταυτόχρονα αναπτύσει δραστηριότητες και πέρα από τα εκπαιδευτικά της καθήκοντα. Η νεαρή δασκάλα με την ωραία όψη δουλεύει ακατάπαυστα.
Με την βοήθεια ενός γνωστού της ιατρού, εξασφαλίζει δωρεάν ιατρικές εξετάσεις στους μαθητές και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, στους κατοίκους του χωριού. Οι μητέρες που είχαν πλήρη άγνοια από παιδαγωγική, δεν χορταίνουν να ακούνε τις συμβουλές της, για μια επιτυχημένη ανατροφή των παιδιών τους.
Με μια τέτοια Ελληνίδα-στυλοβάτη αλλάζει η ποιότητα ζωής των Χριστιανών του συγκεκριμένου χωριού.Εν τούτοις όλες αυτές οι πατριωτικές δραστηριότητες, εξαγριώνουν τους κομιτατζήδες, οι οποίοι αποφασίζουν, να εξοντώσουν την Αγγελική διότι ανατρέπει όλα τα ανθελληνικά σχέδια τους. Ευτυχώς το Ελληνικό προξενείο Θεσσαλονίκης, έδρασε εγκαίρως και την μεταθέτει στην Αγριανή Σερρών.
Όταν έφτασε εκεί η Ελληνίδα δασκάλα διαπιστώνει πώς το χωριό, κινδυνεύει να εκβουλγαριστεί, καθώς ήδη οι μισές οικογένειες, εξαναγκάστηκαν να προσχωρήσουν στην Βουλγαρική εξουσία.
Η αποστολή της δύσκολη όμως η Ελληνική φλόγα άσβεστη, στα σπλάχνα της. Δίνεται ολόψυχα στην προσφορά για την πατρίδα και κερδίζει την εκτίμηση μικρών και μεγάλων. Έμεινε στην ιστορία η ομαδική σφαγή από τους Βούλγαρους στις 12 Δεκεμβρίου 1906 μ.Χ. Το χωριό βάφεται στο αίμα. Το σπίτι του ιερέα, τυλίγεται στις φλόγες. Η πρεσβυτέρα απανθρακώνεται.
Νομίζουν οι Βούλγαροι πώς αν αφανίσουν τους προεστούς, ότι θα κατακτήσουν οριστικά την περιοχή. Μετά σειρά είχε το σπίτι της δασκάλας Αγγελικής Φιλιππίδου. Οι Βούλγαροι θα τις επιτεθούν και προσπαθεί να αμυνθεί μαζί με τον σύζυγο της. Οι δύο σύζυγοι, πολεμούν τον εχθρό με πάθος. Στην συνέχεια επιχείρησαν να τους κάψουν ζωντανούς. Όμως οι δύο Έλληνες δεν πτοούνται, ούτε και όταν μία σφαίρα θρυμματίζει το γόνατο της Αγγελικής.
Μόνον όταν άρχισαν να τους απειλούν οι φλόγες, ο σύζυγος της, την μεταφέρει με εγκαύματα σε ένα γειτονικό σπίτι. Καταστράφηκε το χωριό όμως οι Βούλγαροι ηττημένοι οπισθοχωρούν. Την επομένη ημέρα το δοκιμαζόμενο χωριό, πανηγυρίζει την νίκη. Με τον πόνο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό της, η τραυματισμένη δασκάλα, πλησιάζει τον πρόξενο.
Όλοι την βλέπουν με δάκρυα στα μάτια. Τον παρακαλεί να μην την μεταφέρουν αμέσως στο νοσοκομείο Σερρών, αλλά να την τοποθετήσουν επάνω σε ένα φορείο και να σταματούν για λίγο σε όλα τα χωριά πού θα διασχίσουν μέχρι την Πρωτεύουσα του Νομού. Εκεί στην πλατεία του κάθε χωριού, θα εμψύχωνε στους συγκεντρωμένους κατοίκους. Όλοι υποκλίνονται μπροστά στην ηρωική δασκάλα.
Η Αγγελική αδιαφορεί για την ζωή της και την υγεία της. Καταργεί το ένστικτο της επιβίωσης. Το μόνον το οποίο προέχει για εκείνη, είναι η σωτηρία της Μακεδονίας.
Το σθένος της μαρτυρικής εκπαιδευτικού, εντυπωσιάζει και εμπνέει. Με τις προτροπές της ξεσηκώνει όλους τους αγνούς Έλληνες, σε αντίσταση κατά των Βούλγαρων κατακτητών.
Εκφράζει τα πατριωτικά αισθήματά της. Είναι πολύ υπερήφανη πού χύνει το αίμα της για την Ελλάδα. Ήταν το τελευταίο και σπουδαιότερο μάθημα, της μεγάλης Ελληνίδας δασκάλας. Η Αγγελική ποτίζει με το αίμα και την θυσία της, τους Μακεδονικούς αγώνες για την ελευθερία. Στις Σέρρες πλήθος Ελλήνων, της ασπάζονται τα χέρια.
Αργοσβήνει. Εν τούτοις επέτυχε να πυροδοτήσει τις ψυχές. Την μεταφέρουν στην Θεσσαλονίκη όπου εκεί παθαίνει εμβολή και τον Ιανουάριο του 1907 έφυγε από την ζωή.
Οι Μακεδόνες θρηνούν την ηρωική συμπατριώτισσά τους. Ντύνουν το φέρετρό της με την Ελληνική σημαία πού υπεραγαπούσε.
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ.
Σε ένα χωριό της σκλαβωμένης Μακεδονίας, στην Γρίτσιστα Ελληνικό χωριό της Γευγελής, ζει η Αικατερίνη Χατζηγεωργίου. Είναι η μόλις 20 ετών δασκάλα του χωριού, η οποία αν και μικρή στην ηλικία, είναι μεγάλη στην ψυχή. Η Κατερίνα διδάσκει με πάθος, τους μαθητές της σαν να πρόκειται για δικά της παιδιά. Διδάσκει την ιστορία της αιματοβαμμένης Ελληνικής γης, όπου αμέτρητοι βάρβαροι, προσπάθησαν να αφελληνίσουν αλλά δεν τα κατάφεραν.
Όλοι στο χωριό την βλέπουν ως το καλή κόρη που στηρίζει τους Μακεδονομάχους αγωνιστές, με όποιον τρόπο είναι εφικτό. Οι Βούλγαροι κομιτατζήδες την έχουν στο στόχαστρο γιατί κρατάει άσβεστη την φλόγα της Ελληνικότητας, στα μικρά παιδιά και στο χωριό. Την παρενοχλούν συνεχώς, την βρίζουν, την απειλούν, της περιγράφουν, τι θα της κάνουν, όταν θα πέσει στα χέρια τους.
Την Κατερίνα δεν την ενδιαφέρει η ζωή της ,παρά μόνο να μην χάσει η Μακεδονία την Ελληνικότητά της. Οι Βούλγαροι μετά τον θάνατο του Παύλου Μελά, έχουν αποθρασυνθεί, και θέλουν να τελειώνουν με κάθε εστία Ελληνικής αντίστασης. Όταν οι κομιτατζήδες καταφτάνουν στο χωριό, τα παράθυρα και οι πόρτες των σπιτιών κλείνουν.
Οι κάτοικοι κρυφοκοιτάζουν τους κομιτατζήδες, να κατευθύνονται στο σπίτι της δασκάλας. Φτάνοντας έξω από την πόρτα του σπιτιού της, και τις φωνάζουν να βγει έξω. Η Κατερίνα τους ακούει από μέσα και απαντά, ότι δεν παραδίδεται ποτέ μια Ελληνίδα. Η ατρόμητη ψυχή της δεν τους φοβάται. Μαζί της βρίσκονται ακόμη έξι Μακεδονομάχοι, έτοιμοι να δώσουν την ζωή τους, για την πατρίδα.
Η υπερήφανη δασκάλα δεν παραδίδεται και με το όπλο της ρίχνει μια βολή εναντίον των κομιτατζήδων και η μάχη ξεκινάει. Οι σφαίρες των Βουλγάρων χτυπάνε τους τοίχους του σπιτιού, γεμίζοντάς το τρύπες. Μετά από τρεις ώρες αναποτελεσματικών πυροβολισμών και ενώ φαίνεται ότι το σπίτι της δασκάλας είναι άπαρτο κάστρο, ένας κομιτατζής δίνει την ιδέα να το κάψουν.
Όλοι συμφωνούν καθώς δεν υπάρχει άλλος τρόπος να καταβάλουν τους Έλληνες αγωνιστές. Ένας κομιτατζής τρέχει με αναμμένο πυρσό σπάει το παράθυρο και τον ρίχνει μέσα. Το εσωτερικό του σπιτιού είναι ξύλινο και λαμπαδιάζει αμέσως. Οι αγωνιστές όμως δεν βγαίνουν έξω. Προτιμούν να καούν ζωντανοί παρά να πέσουν στα χέρια των Βουλγάρων. Οι φλόγες λαμπαδιάζουν το σπίτι, δημιουργώντας μια κόλαση πυρός.
Η Κατερίνα όπως και οι άλλοι αγωνιστές συνεχίζουν να πυροβολούν μέχρι να σωθούν οι σφαίρες τους και να τους καταπιούν οι φλόγες. Οι Βούλγαροι πανηγυρίζουν για το “επιτευγμα” τους, καθώς από το σπίτι έχουν πια μείνει μόνο στάχτη και καπνισμένα ντουβάρια.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΔΕΒΕΤΖΗ.
Η Δασκάλα Δέσποινα Δεβετζή, έζησε στα μαρτυρικά χρόνια, της Βουλγαρικής εισβολής, στην Μακεδονία και την Θράκη, κατά τον Β παγκόσμιο πόλεμο. ‘Ήταν αδελφή, του Νικολάου Δεβετζή, Οι Βούλγαροι θα εισβάλουν στο σπίτι της, θα την πιάσουν, και θα την βιάσουν. Η βιασμένη δασκάλα, δίδαξε σε Ελληνικό μοναστήρι, της σκλαβωμένης Ελλάδος.
Η ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΘΗΛΥΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΟ-ΦΟΙΝΙΚΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΘΗΛΥΚΟ-ΘΕΟΣΟΦΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ.
Δυστυχώς δεν υπάρχουν πλέον δασκάλες, όπως οι προαναφερόμενες. Στην σημερινή εποχή οι περισσότερες γυναίκες στην εκπαίδευση διέπονται από τα πρότυπα του Διονυσιακού πολιτισμού.
Ένα από τα σχέδια των νοσηρών νεοταξιτών είναι ο νοητικός, ο ηθικός, ο ψυχικός και ο βιολογικός εκφυλισμός-ξεπεσμός των εθνών, ώστε να αποτελούν έρμαια, παθητικά ανδράποδα , δίχως κρίση, βούληση και δύναμη αντιστάσεως.
Οι έμποροι της "Βενετίας" και των Εθνών, επιθυμούν μία άρρωστη και απολύτως διεφθαρμένη Ελληνική κοινωνία, που θα την αποτελούν απαρτίζεται από αδύναμα και παθητικά ανδράποδα. Άτομα δίχως συνείδηση, αξίες-αρετές, ικανότητες, στόχους για εξέλιξη-δημιουργικότητα και ψυχικά αποθέματα.
Οι νεοταξίτες έφτιαξαν μια αγέλη, από πειθήνιους σκλάβους, ώστε να είναι εύκολα χειραγωγήσιμη και απολύτως υπάκουη.
Στο πλαίσιο αυτό οι παγκοσμιοποιητές θηλυκοποιούν- ευνουχίζουν και διαστρέφουν την εκπαίδευση και διαμορφώνουν μία νέα σεξουαλική “αγωγή” στην Ελληνική επικράτεια, που εκπροσωπεί οτιδήποτε παρά φύσιν. Εδώ και αιώνες και επιχειρούν να παρουσιάσουν, την κάθε ανωμαλία, ως δήθεν φυσιολογική. Δημιουργούν ένα "Ελληνικό" έθνος μεταλλαγμένο. Ένα πολυφυλετικό-πολυπολιτισμικό μίγμα, δίχως ίχνος πατριωτικών-Χριστιανικών αρχών.
Ο Εφιάλτης του νεοταξικού-Σιωνισμού, της Παγκοσμιοποιήσεως, της παρακμής, της καταστροφής του περιβάλλοντος, της ισοπεδώσεως των πάντων, θα επιφέρει ανομία-αταξία, πνευματική σύγχυση και τον απόλυτο έλεγχο των αδύναμων με στόχο να βασιλεύσει το βδέλυγμα, ο υιός της απωλείας, ο λεγόμενος αντίχριστος.
Η Ελλάδα σήμερα θυμίζει την εποχή, των Κομνηνών και την εποχή της Αλώσεως της αυτοκρατορίας το 1204 μ.Χ., Όπως τότε, το ίδιο και τώρα, η χώρα βρίσκεται σε πλήρη οικονομική, εθνική, κοινωνική παρακμή- απαξίωση και απομόνωση. Η Ελλάδας εξαθλιώνεται ραγδαία, ηθικά-πνευματικά, φτωχοποιείται και εξαναγκάζεται, να καταβάλει, έναν τεράστιο φόρο υποτέλειας-ραγιαδισμού, πληρώνοντας κατασκευασμένα χρέη, σύμφωνα με τους ειδήμονες. Η πολιτική, η στρατιωτική, η οικονομική και η εθνική μας ισχύς εκμηδενίστηκαν.
Η ηθική, η πνευματική, η κοινωνική, η στρατιωτική, η οικονομική κατάρρευση, οδηγούν στην εθνική παρακμή-σήψη και κατ επέκτασιν στον αφανισμό. Η νέα τάξη έχει πλέον επιβληθεί στην Ελληνική επικράτεια και βιώνουμε την εξουσία της, σε όλους τους βασικούς θεσμούς του έθνους. Ειδικά η νέα τάξη κυριάρχησε στην κλασική Ελληνική παιδεία, και στην Ορθοδοξία.
Η παιδεία ως θεσμός έχει απωλέσει οριστικά την ιδιότητα του Ελληνικού, εθνικιστικού-παιδαγωγικού και κοινωνικού χαρακτήρα. Όλες οι κοινωνικές τάξεις υποκύπτουν σταδιακά στην παγκοσμιοποίηση. Η εθνική ανεξαρτησία και η δυνατότητα των Ελλήνων να ορίζουν ανεξάρτητη εθνικιστική παιδαγωγική και Ορθόδοξη θρησκευτική πολιτική, μειώθηκε δραματικά και τείνει να εξανεμιστεί. Οι σύγχρονοι φίλοι του δωδεκαθέου, κυριαρχούν παντού, με αποτέλεσμα να ελέγχουν κάθε πτυχή της ζωής των σκλαβωμένων Ελλήνων. Η νέα τάξη ελέγχει εκτός από την Ελληνική παιδεία, την μουσική, τον κινηματογράφο, το θέατρο, την λογοτεχνία, τα ΜΜΕ, την μόδα, τον αθλητισμό κλπ.
Ελάχιστοι είναι αυτοί οι οποίοι εξαιρούνται, από κάθε τομέα.
Ομαδικά και οργανωμένα από όλους τους κλάδους επιβουλεύονται την ορθοδοξία και προσπαθούν να αφανίσουν καθετί χριστιανικό. Προωθούν την απομάκρυνση από την Ηθική Χριστιανική ζωή. Ισοπεδώνουν τους Έλληνες και την Ορθοδοξία. Στο διάβα τους, εξαφανίζουν κάθε έννοια ηθικής, και αξιοπρέπειας. Έκαναν την πλειοψηφία των πολιτών, να είναι κατώτεροι και από τα ζώα. Η νέα ηθική, που επιβάλλουν οι κρατούντες, έχει έναν βασικό δόγμα, την σεξουαλική λατρεία. Δεν υπάρχει κανένα όριο, και κανένας ηθικός δισταγμός.
Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΒΑΚΧΟΥ ΣΤΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΕΣ.
Οι Αρχαίοι Ρωμαίοι απώλεσαν την διοίκηση του Ρωμαϊκού κράτους, Μια από τις βασικές αιτίες παρακμής της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας ήταν ο θεσμός της σεξουαλικής διαφθοράς και της δουλείας.
Αυτoί οι θεσμοί εμπόδισαν την πρόοδο της κοινωνίας και της οικονομίας, του στρατού, και εν γένει του Ρωμαϊκού κράτους, καθώς λειτούργησαν ανασταλτικά στην ανάπτυξη νέων δημιουργικών σχέσεων. Η πτώση της αυτοκρατορίας ήταν πλέον αναπόφευκτη.
Οι απλοί Ρωμαίοι στην πλειοψηφία τους ήταν άνεργοι. Ήταν μια εξαθλιωμένη μάζα, μία υποταγμένη τάξη που το μόνον που ζητούσε ήταν σεξ-σεξουαλική διαφθορά, άρτο και θεάματα. Επίσης μεταξύ πολλών άλλων δεινών, η τοκογλυφία είχε γίνει μiα τεράστια κοινωνική μάστιγα. Η διοικητική παραλυσία, η κοινωνική-σεξουαλική διαφθορά και ο ηθικός ξεπεσμός, υπήρξαν άνευ προηγουμένου στην παγκόσμια ιστορία.
Η ηθική με την πνευματική κατάπτωση επέφεραν την σήψη, την παρακμή, την απελπισία, την αδιαφορία και την αδράνεια. Ο χρόνος πλέον κυλούσε αντίστροφα για την πανίσχυρη-παγκόσμια Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Ο ηθικός ξεπεσμός στα ανώτερα κοινωνικά στρώματα, στην αριστοκρατία της Ρωμαϊκής κοινωνίας, ήταν δίχως προηγούμενο. Αρχηγοί στην σεξουαλική διαφθορά ήταν οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες.
Ο ένδοξος στρατηγός-αυτοκράτορας Ιούλιος Καίσαρ και στενός συνεργάτης του Μάρκου-Λικίνιου Κράσσου, διατηρούσε χαρέμια γυναικών στο παλάτι του. Πριν να γίνει αυτοκράτορας διατηρούσε ερωτικές σχέσεις, με τον βασιλιά της Βυθινίας Νικόδημο. Η αριστοκρατία ακολουθούσε κατά πόδας τους αυτοκράτορες.
Οι ακολασίες τους και τα αχαλίνωτα σεξουαλικά όργια τους έμειναν στην ιστορία. Οι πρόστυχες δεν βρίσκονταν μόνον μέσα στα παλάτια των αυτοκρατόρων, αλλά σχεδόν σε όλα τα σπίτια των ευγενών-αξιωματούχων Ρωμαίων. Οι αρχαίοι Ρωμαίοι-Σημίτες ως γνήσιοι συνεχιστές, των παραδόσεων της φυλής τους, ήταν παγανιστές.
Στην αρχαιοελληνική θρησκεία συναντάμε δεισιδαιμονία και τελετές μαύρης μαγείας. Σε όλες τις θρησκευτικές εκφάνσεις υπήρχε η σεξουαλική μαγεία ως κορωνίδα της λατρείας του Εωσφόρου, η οποία συνοδευόταν από πρωτογονισμό και κανιβαλισμό. Μελετώντας την αρχαιοελληνική θρησκεία είναι εύκολο να διαπιστωθούν τα άπειρα εωσφορικά της στοιχεία. Η μαύρη-σεξουαλική μαγεία, η μαντική, η αγυρτεία, αποτελούσαν μια θλιβερή κοινωνική πραγματικότητα, για τους ιερείς και ειδικά για τις ιέρειες της σκοτεινής θρησκείας.
Διαχρονικά ο Εωσφόρος και ο Σαβάζιος ήταν και είναι οι βασικοί εκπρόσωποι της ανομίας, της αταξίας και της καταστροφής, του Ελληνικού έθνους, καθώς επιβουλεύονται τον Ελληνισμό, με σκοπό να εμποδίσουν, την εθνική και ηθική-πνευματική σωτηρία, και την ανύψωση των ανθρώπων. Όπως είναι γνωστό και ιστορικά αποδεδειγμένο, ο αρχαίος Ελληνικός κόσμος, κατέρρευσε και κατακτήθηκε κατ ουσίαν αμαχητί, από τους αρχαίους Ρωμαίους, εξαιτίας, της σεξουαλικής διαφθοράς, που επέβαλε η αρχαία θρησκεία.
Στον παγανισμό η αμαρτία και η κάθε ηθική εκτροπή, ήταν συνυφασμένη με την ειδωλολατρική θρησκευτική πίστη. Σε όλα τα ειδωλολατρικά θρησκεύματα υπήρχαν "θεοί"–δαίμονες ως προστάτες των ανθρωπίνων παθών, με βασικότερο όλων την σεξουαλική διαφθορά. Όταν όμως ήρθε στην Ελλάδα τον 8ο π.Χ. αιώνα, η λατρεία, του Φρυγικού “θεού” των σεξουαλικών οργίων του Σαβάζιου, ο οποίος μετονομάστηκε σε Διόνυσο, εκείνος συμπεριέλαβε στο πρόσωπό του την προστασία όλων των σεξουαλικών παθών.
Κύριο στοιχείο ήταν τα ακατονόμαστα όργια, οι χυδαίες συνευρέσεις, οι πάσης φύσεως ηθικές παρεκτροπές,
Ο Διόνυσος, έχει έρθει από την Ανατολή για να εδραιώσει στον τόπο αυτό την λατρεία του, η οποία έχει παραγκωνιστεί εξαιτίας της αρχαίας Ελληνικής-Φιλοσοφικής σκέψης. Σε περιόδους έντονης ανησυχίας-δυστυχίας και πολέμων οι άνθρωποι βιώνουν καταστάσεις τις οποίες δεν μπορούν να διαχειριστούν με το πνεύμα και την ηθική. Φοβούνται- αρνούνται να σκεφτούν, και να ερευνήσουν. Για αυτό στρέφονται προς το κακό, και την σεξουαλική διαφθορά.
Ο Φρυγικός “θεός” Διόνυσος, με στόχο την ολοκληρωτική καταστροφή του Ελληνικού έθνους, προσφέρει απλόχερα την σεξουαλική “ελευθερία” από τα “δεσμά” του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και του Χριστιανισμού, σε όλους όσους τον πιστεύουν. Τα αρχαία χρόνια μόνον οι αγράμματοι και η ηθικά και πνευματικά εξαθλιωμένοι, συμμετείχαν στα σεξουαλικά όργια. Τα ίδια τα καθεστώτα προωθούσαν τα όργια για να μπορούν να εξουσιάζουν με ευκολία τις μάζες.
Οι Έλληνες φιλόσοφοι-σοφοί, δεν συμμετείχαν ποτέ και καταδίκαζαν δημόσια κάθε σεξουαλική παρεκτροπή. Είναι τραγικό όμως οι νεοταξίτες, εξουσιάζουν, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, στην σύγχρονη Ελλάδα, μέσα από την σεξουαλική διαφθορά.
Οι αμόρφωτες και δεισιδαίμονες μάζες συμμετείχαν με πάθος στις αισχρές Διονυσιακές εορτές, διότι οι κρατούντες επέτρεψαν, να υπάρχει σε αυτές ελευθερία ακόμη και στα πιο ταπεινά αχαλίνωτα πάθη των θρησκευτών.
Ελληνικός και Φοινικικός-Ιουδαϊκός πολιτισμός. Ο Ελληνικός πολιτισμός του φωτός, της ηθικής, των Ηρώων, της δημιουργίας, της εξέλιξης, της λογικής, της δικαιοσύνης, είναι για το καλό της ανθρωπότητας. Αντιθέτως ο Ιουδαϊκός πολιτισμός κατά γενική ομολογία είναι σκοτεινός και προσπαθεί με κάθε τρόπο να αφανίσει τον Ελληνικό, για να κυριαρχήσει και να επιβάλει το παγκόσμιο κράτος.
Διαχρονικά όταν επικρατεί ο πολιτισμός των Ελλήνων, η Χριστιανική ηθική, η παιδεία, η δημιουργία, η εξέλιξη, το μηδέν άγαν και το μέτρον άριστον, το έθνος μεγαλουργεί-επιβιώνει ανάλογα με την εποχή. Στον αντίποδα όταν επικρατεί στην Ελλάδα, ο Φοινικικός-Ιουδαϊκός έχουμε παρακμή-σήψη, σεξουαλική διαφθορά, οικονομική εξαθλίωση, κοινωνικές αδικίες, εμφυλίους και γενοκτονίες, όπως είναι στην σημερινή εποχή η πνευματική παρακμή, η έλλειψη ηθικών αρχών, οι θάνατοι από τα εμβόλια και οι αυτοκτονίες από τα παράνομα μνημόνια.
Από τα πανάρχαια χρόνια όλοι οι λαοί που πιστεύουν στον Εωσφόρο έχουν κοινές θρησκευτικές, πολιτικές, κοινωνικές, οικονομικές και σεξουαλικές πεποιθήσεις. Σφαγές, κλοπές, εμπρησμοί, βιασμοί, σκλάβωμα γυναικών, σοδομισμοί, καταπόσεις, όργια, αιμομιξίες, τατουάζ, σκουλαρίκια στον αφαλό για τις γυναίκες. (1)
Η νέα τάξη πραγμάτων αποτελεί μια άσπλαχνη και πανάρχαια θεώρηση, ενός άλλου πολιτισμού του Φοινικικού, ο οποίος εκφράζει την κοινωνία του κέρδους, και της κυριαρχίας στην οικονομία. Δημιουργεί ανθρώπους οι οποίοι ζούνε μέσα στην ακολασία και τα πιο ταπεινά σεξουαλικά πάθη. Από τα πανάρχαια χρόνια δεν έχουν τελειωμό, οι γενοκτονίες, οι βιαιοπραγίες, οι προδοσίες και οι καταστροφές, από τους Φοίνικες-Ιουδαίους κατακτητές, της Ελλάδας.
Παρατηρώντας την ιστορία θα διαπιστώσουμε δυο βασικά αξιώματα, τα οποία καθόρισαν την επιβίωσή και την εξέλιξή της Ελλάδος και της ανθρωπότητας. Τα στοιχεία αυτά είναι η λογική σκέψη, ο πολιτισμός των Αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων και από την άλλη η Ιουδαϊκή-Φοινικική Βακχική λατρεία.
Η λογική σκέψη, οι επιστήμες και το πάθος για την ζωή, συνθέτουν το βασικό υπόβαθρο της ανθρώπινης σκέψης. Τα παραπάνω δυο βασικά στοιχεία, ήταν και είναι εντελώς αντίθετα μεταξύ τους. Εδώ και αιώνες συγκρούονται ο αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός και ο Ιουδαϊκός, με προεξέχων τον Φρυγικό θεό Σαβάζιο, που αργότερα ονομάστηκε Διόνυσος.
Ο Φρυγικός Διόνυσος είναι ο "θεός"-δαίμονας των παρά φύση σεξουαλικών πράξεων. Από την μία πλευρά οι Έλληνες της λογικής, του φωτός, του μέτρου και του πολιτισμού. Από την άλλη οι Φοίνικες και ο Σαβάζιος-Διόνυσος οι εκφραστές του αχαλίνωτου σεξουαλικού πάθους, της ερωτικής μαγείας (Εωσφορισμός), της μανίας και των έντονων συναισθημάτων.
Οι δυο παγκόσμιοι πολιτισμοί εκπορσωπούν δύο διαφορετικά φιλοσοφικά αξιώματα για την ζωή. Ανά τους αιώνες οι αντίθετοι εκ διαμέτρου πολιτισμοί, προσπαθούν να επικρατήσουν στην πολιτική, στον στρατό, την οικονομία, στις επιστήμες, στις τέχνες, στους θεσμούς, την ηθική την κοινωνία και τα έθνη.
Ειδικότερα το Ελληνικό έθνος στο πέρασμα των αιώνων, είναι δημιούργημα τόσο του Ελληνικού φιλοσοφικού πνεύματος, όσο και του Διονυσιακού (Φοίνικες-παγανισμός).
Τον Ελληνικό πολιτισμό αποτελούν η ορθή παιδεία-Φιλοσοφία, η απλότητα, η λογική, ο στοχασμός, η εγκράτεια και η γαλήνη. Αντίθετα το Διονυσιακό-Φοινικικό πνεύμα, το χαρακτηρίζει η μανία, το μένος, το πάθος, το συναίσθημα, οι σεξουαλικές ανωμαλίες, οι ψυχικές εκρήξεις, οι παρορμήσεις, τα πιο βρώμικα-αισχρά ένστικτα του ανθρώπου και η εύθυμη πλευρά της ζωής.
Η Ελληνική αγωγή ορίζεται από το μέτρον άριστον και το μηδέν άγαν, την μεσότητα και την αποφυγή των υπερβολών και των άσκοπων-καταστροφικών ενεργειών. Αντίθετα το Διονυσιακό-Φοινικικό πνεύμα δεν τα δέχεται όλα αυτά και οδηγεί τους Έλληνες σε καταστροφικές πράξεις και συμπεριφορές οριακές, οι οποίες διαχρονικά θέτουν τον Ελληνισμό σε θανάσιμους κινδύνους.
Tο Διονυσιακό στοιχείο καθηλώνει το Ελληνικό έθνος και τους Έλληνες, στο επίπεδο των ζώων και στον πρωτογονισμό, ενώ το Ελληνικό πνεύμα, εξυψώνει και βοηθά, με τα ανώτερα και ευγενέστερα δημιουργήματα του. Nα περάσουμε να δούμε τις επιπτώσεις που είχε ο παγανισμός και ο Ιουδαϊκός πολιτισμός την αρχαία εποχή. Αυτές ήταν και θα είναι οι συνέπειες του Διονυσιακού πολιτισμού για το Ελληνικό έθνος.
0 comments: