Κυριακή 6 Ιουνίου 2021

Ο Αρχιμανδρίτης Χαράλαμπος Βασιλόπουλος : Οι Ανατολικές τέχνες, μαχητικές και η γιόγκα, είναι δημιούργημα της νέας τάξης πραγμάτων.

 

Ένας από τους πιο άξιους και σημαντικούς ιερείς, στην σύγχρονη εποχή, ήταν και ο Πατέρας Χαράλαμπος Βασιλόπουλος. 






Aπο τα πανάρχαια χρόνια, η Ελλάδα, είναι μονίμως εμπλεκόμενη, σε αμυντικούς πολέμους. 
 
Σύμφωνα με τον πατέρα της ιστορίας τον Ηρόδοτο, (Β Βιβλίο, Ευτέρπη), οι Φοίνικες ήρθαν από την Αίγυπτο, από το 1519 π.Χ. και μετά. Εκείνοι κατέκτησαν δια της βίας Στερεά Ελλάδα, και Πελοπόννησο και επέβαλαν το δωδεκάθεο. Η βίαιη επιβολή του σατανικού δωδεκαθέου, άγγιξε τα όρια γενοκτονίας στην Ελληνική επικράτεια.

Τα αρχαία χρόνια, μεταξύ άλλων έλαβαν χώρα, φοβεροί εμφύλιοι πόλεμοι, τους οποίους πάντοτε υποκινούσε το Φοινικικό ιερατείο των Δελφών. Κατά την εποχή των Περσικών πολέμων, το Φοινικικό μαντείο των Δελφών, ήταν μονίμως με το μέρος των Περσών και καλούσαν τους Έλληνες, μέσω ψευδοχρησμών να μην πολεμήσουν. Η Ελλάδα ήταν το κέντρο του πολιτισμού, εντούτοις όλοι οι σημαντικοί αρχαίοι Φιλόσοφοι διώχθηκαν, φονεύθηκαν και δημεύτηκαν οι περιουσίες τους. Οι πρόγονοι μας, στα πλαίσια της εθνικής επιβιώσεως, για να είναι σε θέση, να αντισταθούν στους εισβολείς ανακάλυψαν και εξέλιξαν το παγκράτιο.   
 
Η μαχητική παιδεία των Αρχαίων Πολεμιστών μέσο του παγκρατίου αθλήματος, ήταν αυτή που μετέτρεπε τον κάθε Έλληνα σε πολεμική μηχανή, με σκοπό, να κυριαρχήσει έναντι των εσωτερικών και των εξωτερικών εχθρών (Φοίνικες δωδεκαθειστές, και οι υποτακτικοί λαοί τους). Η λέξη Παγκράτιον αποτελείται από τις λέξεις παν + κράτος. Ο γνώστης αυτής της πολεμικής τέχνης ήταν ο “τα πάντα κρατών”, ήταν αυτός που κυριαρχούσε, και είχε την απόλυτο έλεγχο. Το Παγκράτιον είναι η αρχαιότερη πολεμική Τέχνη που έχει καταγραφεί επιστημονικά. Το Παγκράτιον εισήχθη στους Ολυμπιακούς αγώνες το 648 π.Χ. και το Παγκράτιον Παίδων το 200 π.Χ. Η εκστρατεία του Μέγα Αλεξάνδρου είχε ως αποτέλεσμα μεταξύ άλλων να διαδοθεί και να διδαχθεί το Παγκράτιο άθλημα, και σε Ασιατικούς λαούς. Υπάρχουν αναφορές πως οι Μακεδόνες μετέφεραν μαζί τους τεράστιες Τέντες για την εξάσκηση στο Παγκράτιον.

Την πατρότητα του παγκρατίου σε όλα τα αγωνίσματα των μαχητικών τεχνών, την έχουν αναγνωρίσει μορφωμένοι ιστορικοί των τεχνών αυτών, όπως ο Μασουτάτσου Ογιάμα, ο ιδρυτής της τεχνικής του αθλήματος “Κιόκου Σιν Κάι” στο σύγγραμμά του “Ζωτικό Καράτε”.  Η αρχαιότερη απόδειξη χρήσης της πολεμικής τέχνης του Παγκρατίου, στην Ασία, προέρχεται από μοναχούς Σαολίν, και αφορά δύο περιπτώσεις υπεράσπισης της Μονής Σαολίν, από ληστές το 610 μ.Χ., και στην συνέχεια, την συμμετοχή τους, στην ήττα του Wang Shichong, στην Μάχη της Hulao το 621 μ.Χ. To Παγκράτιον ήταν μια τέχνη την οποία και διδάσκονταν όλοι οι Αρχαίοι Έλληνες με σκοπό να μπορούν να αμύνονται, ενάντια στους εχθρούς, του έθνους και να επιβιώνουν.

Η αρχή του χάνεται στα βάθη των αιώνων. Η σύνθεση του ονόματος προσδιορίζει και την ουσία του αθλήματος Παν-κράτος που σημαίνει ‘’ο τα πάντα κρατών’ ,αυτός που κατέχει την υπέρτατη δύναμη και την γνώση. Το παγκράτιο χωρίζεται σε δύο ,στο άνω ή ορθοστάδην και στο κάτω ή αλίνδησιν παγκράτιο. Ορισμένοι προσδιορίζουν αυτή την αρχή στην δωδέκατη χιλιετία π.χ. Μέχρι σήμερα οι παλαιότερες παραστάσεις-μαρτυρίες έχουν βρεθεί σε αρχαίο ρητό του 1700 π.Χ., στην Αγία Τριάδα στην Κρήτη. Ως δημιουργοί του Παγκρατίου αναφέρονται ο Ηρακλής και ο Θησέας. Κατά τον Πλούταρχο αυτός που επινόησε την τεχνική του παγκρατίου ήταν ο Θησέας, που με αυτό νίκησε τον Μινώταυρο, τον άγριο ταύρο που φύλαγε το «Λαβύρινθο» στο ανάκτορο της Κνωσσού, στο Ηράκλειο Κρήτης. 

Ο περιηγητής Παυσανίας αναφέρει ότι ο ημίθεος Ηρακλή επινόησε το παγκράτιο. Άθλημα ιδιαίτερα σκληρό, επιβλητικό, θεαματικό κατεξοχήν αμυντικό, με έντονη την κίνηση και την άμιλλα, με χαρακτηριστική ελευθερία στην εφευρετικότητα κινήσεων και τεχνικών. Ξεκίνησε ως καθαρά πολεμικό αγώνισμα και διατηρήθηκε ως τέτοιο μόνον στην αρχαία Σπάρτη, για αυτό και δεν έγινε αμέσως δεκτό στους Ολυμπιακούς αγώνες. 

Το πνεύμα των αρχαίων Ολυμπιακών αγώνων ήταν ειρηνικό και όχι πολεμικό. Μετά από πολύχρονες προσπάθειες και ενώ αφαιρέθηκαν τα στοιχεία πού του έδιναν χαρακτήρα άγριας συμπλοκής, συμπεριλήφθηκε στους Ολυμπιακούς αγώνες, από την 33η Ολυμπιάδα το 648 π.Χ. και έγινε σε λίγο καιρό όπως αναφέρει ο Φιλόστρατος “Των εν Ολυμπία το κάλλιστον”. Πρώτος νικητής ήταν ο Λύγδαμις από τις Συρακούσες. 

Σύμφωνα με τον Στοβαίο η πόλη που είχε Ολυμπιονίκη στο Παγκράτιο γκρέμιζε μέρος από τα τείχη της για να τον υποδεχθούν. Ο ιστορικός Φιλόστρατος αναφέρει το παγκράτιο σαν “το πιο άξιο άθλημα των Ολυμπιάδων και τη σπουδαιότερη προετοιμασία των Έλληνων πολεμιστών”. Ο εκπαιδευμένος στο παγκράτιο ήταν πανίσχυρος.

Ζούμε σε μια εποχή μεγάλης πνευματικής συγχύσεως και αποστασίας. Δημιουργοί αυτής της καταστάσεως είναι οι άνθρωποι της νέας τάξης, οι οποίοι χρησιμοποιούν άτομα τα οποία παρασύρουν στην πλάνη, για να φέρουν εις πέρας το ανθελληνικά σχέδια τους. Την σύγχυση αυτή την καλλιεργούν κυρίως οι ομάδες της λεγόμενης “Νέας Εποχής του Υδροχόου”. Βασικό τους δόγμα είναι ότι όλες οι θρησκείες είναι το ίδιο. Όλες είναι δρόμοι που οδηγούν, λένε, στον ίδιο σκοπό.

Η Γιόγκα και οι ανατολικές μαχητικές τέχνες δεν είναι ξεκάθαρες γυμναστικές-μαχητικές ασκήσεις.

Συνδέονται με τις μαγικές- θρησκευτικές και φιλοσοφικές αντιλήψεις του Ινδουισμού, του Βουδισμού και του πνευματισμού, μέσα από τις οποίες επιτυγχάνεται η εξάρτηση του ανθρώπου και των επιλογών του από τους νόμους του κάρμα και της μετενσάρκωσης. Διαλογισμός, τελετές καρμικού καθαρισμού, ενεργειακές θεραπείες, «λατρείες θεοτήτων», «οράματα ενοχλητικών ή τρομακτικών μορφών, μαγικά φυλακτά κ.α. συνδέονται με την Γιόγκα, σύμφωνα με όσα παραδέχονται στα βιβλία τους, καθώς και με όσα αναρτούν στο διαδίκτυο οι σύγχρονες παραθρησκευτικές ομάδες.

Το πιο επικίνδυνο είδος γιόγκα είναι η Ταντρική. Πρόκειται για σεξουαλική μαγεία.

ΤΑΝΤΡΙΚΗ ΓΙΟΓΚΑ. 

Οι άνθρωποι της νέας τάξης πραγμάτων, με στόχο να απομακρύνουν τους Έλληνες από την Ορθοδοξία, χρησιμοποιούν μια σειρά επικίνδυνων πρακτικών. 

Μια από αυτές είναι και η γιόγκα.Το πιο επικίνδυνο είδος γιόγκα είναι η Ταντρική. Πρόκειται για σεξουαλική μαγεία. Στα πραγματικά μυστικά τάγματα, όπως το O.t.o, εφαρμόζουν στην πράξη αυτά τα είδη μυστικών τελετουργιών. Οι απόκρυφες αρχές προέρχονται από την Ταντρική Γιόγκα, όπου η ενέργεια που δημιουργείται από την σεξουαλική επαφή, χρησιμοποιείται για να επιτευχθεί ένα ανώτερο επίπεδο.

Ο ερωτικός εωσφορισμός επανήλθε την σύγχρονη εποχή, από τον Άλιστερ Κρόουλυ. Ο Κρόουλι τον ονόμασε σεξουαλική μαγεία. Σύμφωνα με τον Κρόουλι, η γνώση αυτού του είδους μαγείας, ήταν το μεγαλύτερο μυστικό του παρελθόντος, των μυστικών ταγμάτων και αποκαλύπτεται μόνο στους μυσταγωγούς. Η δύναμη της μαγείας μέσω της σεξουαλικής αναπαραγωγιής, προέρχεται από τα αρχαία μυστήρια. 

Επίσης στοιχεία μπορούν να βρεθούν στον Ινδουισμό, τον Ταοϊσμό και στις Μεσαιωνικές μυστικές εταιρείες, όπως οι Ναΐτες. Στο σύγχρονο δυτικό κόσμο, το OTO λέγεται ότι είναι ο κληρονόμος αυτής της διαδρομής, όπως ισχυρίστηκε ο Άλιστερ Κρόουλυ και ο βοηθός ιερέας του, Theodor Reuss.

Ο Theodor Reuss αναφέρει ότι το O.t.ο. είναι ένα σώμα μυημένων, στα χέρια του οποίου συγκεντρώθηκε η μυστική γνώση, όλων των ανατολίτικων ταγμάτων και όλων των υφισταμένων μασονικών βαθμών. Το Τάγμα είχε ανακαλύψει τα μεγάλα μυστικά των Ναϊτών Ιπποτών, την μαγεία του σεξ, το κλειδί για την αρχαία Αιγυπτιακή και την Ερμητική παράδοση, αλλά και όλα τα μυστικά της φύσης, όλους τους συμβολισμούς του Τεκτονισμού, και όλα τα απόκρυφα τάγματα. Η βασική αρχή πίσω από αυτό το «μεγάλο μυστικό» είναι η σεξουαλική διέγερση, ή "δύναμη ζωής", μια ενέργεια που χρησιμοποιείται για μαγικούς σκοπούς. Στην Ταντρική μαγεία η βασική προυπόθεση είναι η αύξηση της ενέργειας. Η ενέργεια αυτή είναι γνωστή ως το φίδι της φωτιάς.

Αυτή η μυστηριώδης ενέργεια, παραμένει στο χαμηλότερο από τα επτά τσάκρα, η οποία μπορεί να ενεργοποιηθεί με δύο διαφορετικές μεθόδους, που ονομάζεται, παραδοσιακά, το δεξί και το αριστερό μονοπάτι. Το δεξί παραχωρεί την υπεροχή στην αρσενική αρχή, το αριστερό στην θηλυκή. Καθώς η ισχύς του φιδιού ανορθώνεται, σύμφωνα με τους διορατικούς, ανεβαίνει την ραχοκοκαλιά του μύστη, ενεργοποιώντας κάθε τσάκρα, μέχρι που φτάνει στον εγκέφαλο και ονομάζεται συμβολικά, το κεφάλι του φιδιού, όπως αυτό απεικονίζεται ξεκάθαρα στα Αιγυπτιακά αγάλματα.

Την ταντρική γιόγκα, δίδαξε στους μύστες και στα κλειστά τάγματα μαγείας το λεγόμενο θηρίο, ο Άγγλος παγανιστής-εωσφοριστής, ο Άλιστερ Κρόουλι. Ο παγανιστής Κρόουλι, ήταν φανατικός λάτρης του Βάκχου, του Πάνα, και των Διονυσιακών οργίων. 

Στον σύγχρονο κόσμο, η Tantric Yoga, είναι η τέχνη του αποκρυφισμού, στην σεξουαλική μαγεία. Η ιδέα “εισήχθη”, από τον Βρετανό αποκρυφιστή  Άλιστερ Κρόουλυ (Aleister Crowley), και τώρα είναι στο επίκεντρο των διδασκαλιών των διαφόρων μυστικών ομάδων. Οι σχέσεις του Άλιστερ Κρόουλυ με την Ινδική Γιόγκα και την Τάντρα ήταν σημαντική και ιδιαίτερη. 

Ο Άλιστερ Κρόουλυ είχε άμεση σχέση σε ορισμένες μορφές αυτών των πρακτικών, και ήταν εξοικειωμένος με την σύγχρονη λογοτεχνία αυτών των θεμάτων. Έγραψε εκτενώς για αυτά τα θέματα, και αυτό που είναι το πιο σημαντικό, ήταν ότι τα έκανε στην πράξη. Στην εκτίμησή του για την αξία της Τάντρα, ήταν μπροστά από την εποχή του, η οποία συνήθως θεωρεί την Τάντρα μια εκφυλισμένη μορφή του Ινδουισμού. Η επιρροή του Ά. Κρόουλυ στην άσκηση της Ανατολικής, κυρίως ινδικής, εσωτερικής παράδοσης προς τη Δύση, εκτείνεται στην ενσωμάτωση από τα στοιχεία της Γιόγκα και της Τάντρα, στην δομή και το πρόγραμμα των δύο σημαινόντων μαγικών ταγμάτων , του Α.Ο.Α. και του O.TO. 

Το παραπάνω ορίζει ότι οι Ταντρικές έννοιες ενσωματώθηκαν σε δύο σημαντικές μυστικές εταιρείες, του Α.Ο.Α. και του O.T.O (Ordo Templi Orientis).

Το OTO εξακολουθεί να έχει εξαιρετικά μεγάλη επιρροή, καθώς φτάνει τα υψηλότερα επίπεδα παγκοσμίως, στην πολιτική, την τέχνη, και στους πιο ισχυρούς οικονομικά. Στον πυρήνα της φιλοσοφίας, του μαγικού τάγματος, είναι το «Θέλημα», μια ιδεολογία  που δημιουργήθηκε από τον Άλιστερ Κρόουλυ και συνοψίστηκε στο ρητό «κάνε ότι θέλεις”. Αυτό το ρητό είναι στην πραγματικότητα μια μετάφραση του « fais ce que tu voudras”, το σύνθημα μιας μυστικής εταιρείας του 18ου αιώνα, που είναι το περίφημο Hellfire Club. Τα Hellfire Clubs ειπώθηκε πως είναι τα «σημεία συνάντησης των προσώπων της ελίτ που επιθυμούσαν να λάβουν μέρος σε ανήθικες πράξεις, και τα μέλη της πολύ συχνά ήταν ενεργά στην πολιτική “.

Ο.Τ.Ο. (Ordo Templis Occidentis). 
Αυτή η αδελφότητα είναι γνωστή στην σύγχρονη εποχή ως “Ancient Order of Oriental Templars Ordo Templi Orientis”, είτε ως “The Hermetic Brotherhood of Light”. 

Είναι ένα τάγμα μαγείας. Όλα τα  σύγχρονα, τάγματα Μαγείας πήραν γνώσεις από την Ανατολή, και τον Φρυγικό Θεό Διόνυσο-Σαβάζιο. 

Αυτές οι γνώσεις δεν αποκαλύφθηκαν ποτέ σε βέβηλους, γιατί έδωσαν την απόλυτη δύναμη, και εξουσία στους κατόχους της. Οι γνώσεις ήταν καταγεγραμμένες σε συμβολική, γλώσσα, προυποθέτοντας ένα κλειδί για την μετάφρασή της .

Τα σύμβολα έχουν αντληθεί, από τα περισσότερα αρχαία μυστήρια. Το Ο.Τ.Ο. είναι ένα σώμα από μυημένους, στων οποίων τα χέρια είναι συγκεντρωμένη, η μυστική γνώση, από όλα τα Ανατολικά τάγματα μαγείας. Το τάγμα είναι παγκόσμιο, και έχει συνδέσεις με κάθε πολιτισμένη χώρα αυτού του κόσμου. Κάθε άνδρας και γυναικά που γίνεται μέλος του Ο.Τ.Ο., έχει το αναφαίρετο δικαίωμα στο αχαλίνωτο σεξ. Η ιστορία του Ο.Τ.Ο. ξεκινάει το 1896, όταν ένας πλούσιος Γερμανός κατασκευαστής σιδήρου, ο οποίος είχε κάνει μεταξύ άλλων, και αρκετά ταξίδια στις Ινδίες και στην Μέση Ανατολή για την απόκτηση της πολυπόθητης απόκρυφης γνώσης, ο Karl Kellner, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα τάγμα, που σαν σκοπό θα είχε την αναβίωση της σεξουαλικής μαγείας, για την οποία ο Kellner, πίστευε ότι ήταν το πραγματικό μυστικό των Ναϊτών.

Ο Κellner υποστήριξε ότι ανακάλυψε αυτό το μυστικό αξίωμα μέσω 
μαθημάτων σεξουαλικής γιόγκας, που παρακολούθησε από τρεις μύστες της Ανατολής, δύο Άραβες ταντριστές ονόματι Μπιμα Σενα Προτάπα και Σρι Μαχατμα Αγκαμία Παραμαχάμσα και έναν Ινδό Σούφι, τον Σολιμάν Μπεν Αιφα. Πολλοί εικάζουν, ότι για αυτό το λόγο ονόμασε και το τάγμα Ordo Templi Orientis , επειδή προφανώς αναγνώρισε το ηθικό χρέος που είχε στους διδασκάλους του. Φυσικά η ονομασία, του τάγματος, δεν είναι τυχαία, και το πολύ βαθύτερο νόημα της , το γνωρίζουν μόνο οι υψηλά μυημένοι. Η είσοδος του Aleister Crowley. 

Γεγονός που δεν χωρά καμία αμφισβήτηση, ήταν πως η είδοδος του Aleister Crowley, άλλαξε τις ισσοροπίες στο τάγμα και στην συνέχεια κατάφερε να το αλλάξει ριζικά. Ο Crowley φαίνεται να μυήθηκε στους χαμηλότερους βαθμούς του Ο.Τ.Ο. το 1911. 

Στην αρχή το Ο.Τ.Ο. ήταν για αυτόν μια απλή αδελφότητα , αλλά κάποια ανύποπτη στιγμή, οι απόψεις του έμελλαν να αλλάξουν οριστικά και αμετάκλητα χάρη σε μία απρόσμενη επίσκεψη. Η τανία μάτια ερμητικά κλειστά, αναφέρεται στην Σεξουαλική μαγεία, και στα μυστικά τάγματα. 

Η ταινία μάτια ερμητικά κλειστά, αναφέρεται στην Σεξουαλική μαγεία, και στα μυστικά τάγματα. 

Το τελετουργικό στην ταινία  ξεκινά με τον Αρχιερέα, ντυμένο στα κόκκινα. Είναι στο κέντρο ενός μαγικού κύκλου, που σχηματίζεται από νέες γυναίκες.

Οι μαγικοί κύκλοι είναι μία έννοια που χρησιμοποιείται στην τελετουργική μαγεία, 
κατά τις επικλήσεις. Η τοποθέτηση των ανθρώπων σε αυτή τη σκηνή υπενθυμίζει τους μαγικούς κύκλους. Επίσης ο Αρχιερέας κάθεται σε θρόνο, που διαθέτει ένα πολύ σημαντικό σύμβολο. τον δικέφαλο αετό που συμπληρώνεται από ένα στέμμα.

Ο δικέφαλος αετός είναι ένα από τα αρχαιότερα και τα πιο εμφανή σύμβολα του Τεκτονισμού. Ένας εστεμμ
ένος δικέφαλος αετός είναι αντιπροσωπευτικός του 33ου βαθμού του Ελεύθερο τεκτονισμού, του υψηλότερου εφικτού βαθμού. Όπως και με τους άλλους συμμετέχοντες του τελετουργικού, η πραγματική ταυτότητα του αρχιερέα δεν αποκαλύπτεται ποτέ. 

Η ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΑΒΑΖΙΟΥ. 

Στην σύγχρονη εποχή δεν είναι καθόλου τυχαία η αναβίωση των Ανατολικών μαχητικών-πνευματικών τεχνών και του παγανισμού. Το ισχυρότερο πλήγμα το δέχτηκε ο Ελληνισμός πάλι εξ Ανατολών, με την επαναφορά της σεξουαλικής μαγείας, και της λατρείας του Φρυγικού "θεού" Σαβάζιου.

O Χριστιανισμός είναι η μόνη σωτήρια οδός. Πρέπει άπαντες να εγκαταλείψουν, τον σεξουαλικό τρόπο ζωής του Βάκχου-Σαβάζιου, και της Ανατολής ώστε να έχουμε δικαίωμα στην Ελευθερία, και την εθνική επιβίωση. 

Η Ορθόδοξη Εκκλησία καθόρισε τους τρόπους, σωτηρίας των πιστών και του Ελληνικού έθνους, από τον σκοτεινό παγανισμό, αρχίζοντας από την συνειδητοποίηση της τραγικής συμφοράς, που προκάλεσε η σεξουαλική διαφθορά στον αρχαίο και τον σύγχρονο Ελληνικό κόσμο.

Στην αρχαιοελληνική θρησκεία συναντάμε δεισιδαιμονία και τελετές μαύρης μαγείας.

Σε όλες τις θρησκευτικές εκφάνσεις υπήρχε η σεξουαλική μαγεία, ως κορωνίδα της λατρείας του Εωσφόρου, η οποία συνοδευόταν από πρωτογονισμό και κανιβαλισμό. Μελετώντας την αρχαιοελληνική θρησκεία είναι εύκολο να διαπιστώσεις τα άπειρα εωσφορικά της στοιχεία. Η μαύρη-σεξουαλική μαγεία, η μαντική, η αγυρτεία, αποτελούσαν μια θλιβερή κοινωνική πραγματικότητα, για τους ιερείς και ειδικά για τις ιέρειες της αρχαίας θρησκείας.

Οι Άγιοι πατέρες μέσα από τον Θεάρεστο βίο τους, μας δείχνουν την κατάπτωση  των Ελλήνων Χριστιανών, σε ζωώδεις καταστάσεις, με την κυριαρχία των κτηνωδών ορμών και επιθυμιών. Ο Σωτήρας Χριστός και οι Άγιοι, μέσα από τις διδασκαλίες τους, προστατεύουν από την αμαρτία και την αγελαία-εξαθλιωμένη κατάσταση, όλους τους Έλληνες, που λατρεύουν, τον Φρυγικό “θεό” Σαβάζιο. 

Ο Εωσφόρος και ο Σαβάζιος ήταν και είναι οι βασικοί εκπρόσωποι, της ανομίας, της αταξίας, και της καταστροφής, του Ελληνικού έθνους, καθώς επιβουλεύονται τον Ελληνισμό, με σκοπό να εμποδίσουν, την εθνική και ηθική-πνευματική σωτηρία, και την ανύψωση των Ορθοδόξων. Όπως είναι γνωστό και ιστορικά αποδεδειγμένο, ο αρχαίος Ελληνικός κόσμος, κατέρρευσε, και κατακτήθηκε, κατ ουσίαν αμαχητί, από τους αρχαίους Ρωμαίους, εξαιτίας, της σεξουαλικής διαφθοράς, που επέβαλε η αρχαία θρησκεία. Στον παγανισμό η αμαρτία και η κάθε ηθική εκτροπή, ήταν ταυτισμένες με την ειδωλολατρική θρησκευτική πίστη. Σε όλα τα ειδωλολατρικά θρησκεύματα υπήρχαν θεοί –δαίμονες, ως προστάτες των ανθρωπίνων παθών, με βασικότερο όλων, την σεξουαλική διαφθορά. Όταν όμως ήρθε στην Ελλάδα τον 8ο π.Χ. αιώνα, η λατρεία, του Φρυγικού “θεού” των σεξουαλικών οργίων, του Σαβάζιου, ο οποίος μετονομάστηκε σε Διόνυσο, εκείνος συμπεριέλαβε στο πρόσωπό του την προστασία όλων των σεξουαλικών παθών. Κύριο στοιχείο ήταν τα ακατονόμαστα όργια, οι χυδαίες συνευρέσεις, οι πάσης φύσεως ηθικές παρεκτροπές, 

Ο Διόνυσος, έχει έρθει από την Ανατολή για να εδραιώσει στον τόπο αυτό την λατρεία του, η οποία έχει παραγκωνιστεί εξαιτίας της αρχαίας Ελληνικής-Φιλοσοφικής σκέψης. Σε περιόδους έντονης ανησυχίας, δυστυχίας, και πολέμων οι άνθρωποι βιώνουν καταστάσεις τις οποίες δεν μπορούν να ελέγξουν με το πνεύμα και την ηθική. Φοβούνται- αρνούνται να σκεφτούν, και να ερευνήσουν. Για αυτό στρέφονται προς το κακό, και την σεξουαλική διαφθορά. Ο Φρυγικός “θεός” Διόνυσος, με στόχο, την ολοκληρωτική καταστροφή, του Ελληνικού έθνους, προσφέρει απλόχερα την σεξουαλική “ελευθερία” από τα “δεσμά” του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και του Χριστιανισμού, σε όλους όσους τον πιστεύουν. Τα αρχαία χρόνια, μόνον οι αγράμματοι και η ηθικά και πνευματικά εξαθλιωμένοι, συμμετείχαν, στα σεξουαλικά όργια. Τα ίδια τα καθεστώτα, προωθούσαν τα όργια για να μπορούν να εξουσιάζουν, με ευκολία τις μάζες. Οι Έλληνες φιλόσοφοι-σοφοί, δεν συμμετείχαν ποτέ, και καταδίκαζαν δημόσια, κάθε σεξουαλική παρεκτροπή. Είναι τραγικό όμως οι νεοταξίτες, εξουσιάζουν, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, στην σύγχρονη Ελλάδα, μέσα από την σεξουαλική διαφθορά.

Οι αμόρφωτες και δεισιδαίμονες μάζες συμμετείχαν με πάθος στις αισχρές Διονυσιακές εορτές, διότι οι κρατούντες επέτρεψαν, να υπάρχει σε αυτές ελευθερία ακόμη και στα πιο ταπεινά αχαλίνωτα πάθη των θρησκευτών.
 
Κάθε είδους απαίδευτοι-ανώμαλοι, κρυμμένοι πίσω από τα αποκρουστικά προσωπεία, μπορούσαν να ικανοποιήσουν νομότυπα τα αισχρά τους πάθη, εκτελώντας τα θρησκευτικά-εωσφορικά τους καθήκοντα, με σοδομισμούς, στοματικά, καταπόσεις, όργια, αιμομιξίες κλπ.
 
Παρατηρώντας την ιστορία θα διαπιστώσουμε δυο βασικά αξιώματα. τα οποία καθόρισαν την επιβίωσή, την και την εξέλιξή της Ελλάδος. Τα στοιχεία αυτά είναι η λογική σκέψη, ο πολιτισμός των Αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων, και από την άλλη η Βακχική λατρεία. Η λογική σκέψη, οι επιστήμες, και το πάθος για την ζωή, συνθέτουν το βασικό υπόβαθρο της ανθρώπινης σκέψης. Τα παραπάνω δυο βασικά στοιχεία, τα οποία ήταν και είναι εντελώς αντίθετα μεταξύ τους, οι αρχαίοι Έλληνες τα απέδωσαν σε δυο θεούς. 

Τον Απόλλωνα ως προστάτη του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού-τεχνών, και τον Φρυγικό θεό Σαβάζιο, που αργότερα, ονομάστηκε Διόνυσος, ως θεό των παρά φύση σεξουαλικών πράξεων. Ο Φοίβος λατρευόταν, ως Θεός της λογικής, του φωτός, του μέτρου και του πολιτισμού. Ο Σαβάζιος-Διόνυσος, ήταν και είναι ο εκφραστής, του αχαλίνωτου σεξουαλικού πάθους, της μανίας και των έντονων συναισθημάτων. Οι δυο θεοί συγκεντρώνουν, δυο διαφορετικές θεωρίες, δυο αντίθετες απόψεις, δύο διαφορετικά αξιώματα για την ζωή. Οι αντίθετες αυτές δυνάμεις-ιδεολογίες, προσπαθούν να επικρατήσουν στην επιστήμη, στην τέχνη, στους θεσμούς, την ηθική την κοινωνία, και τα έθνη. 

Ειδικότερα ο Ελληνισμός, στο πέρασμα των αιώνων, είναι δημιούργημα τόσο του Απολλώνιου πνεύματος (Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός), όσο και του Διονυσιακού (Εωσφόρος). Το Απολλώνιο πνεύμα-αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός, αποτελούν η απλότητα, η λογική, ο στοχασμός, η αυτοσυγκράτηση, και η γαλήνη. Αντίθετα, το Διονυσιακό πνεύμα το χαρακτηρίζει η μανία, το μένος, το πάθος, το συναίσθημα, οι σεξουαλικές ανωμαλίες, οι ψυχικές εκρήξεις, οι παρορμήσεις, τα πιο βρώμικα-αισχρά ένστικτα, του ανθρώπου, και η εύθυμη πλευρά της ζωής. Το Απολλώνιο πνεύμα ορίζεται από το μέτρον άριστον και το μηδέν άγαν, την μεσότητα και την αποφυγή των υπερβολών, και των άσκοπων-καταστροφικών ενεργειών. Το Διονυσιακό πνεύμα δεν τα δέχεται όλα αυτά, και οδηγεί τους Έλληνες σε καταστροφικές πράξεις και συμπεριφορές οριακές, οι οποίες διαχρονικά θέτουν τον Ελληνισμό σε θανάσιμους κινδύνους. 

Tο Διονυσιακό στοιχείο και οι Ανατολικές τέχνες καθηλώνουν το Ελληνικό έθνος και τους Έλληνες, στο επίπεδο των ζώων και στον πρωτογονισμό, ενώ το Απολλώνιο πνεύμα και οι Ελληνικές μαχητικές, εξυψώνουν και βοηθούν, με τα ανώτερα και ευγενέστερα δημιουργήματα τους. Στην σύγχρονη εποχή, οι Ανατολικές  μυστηριακές λατρείες-τέχνες, που απαιτούν ηθικές παρεκτροπές, σεξουαλικά όργια και μετατρέπουν τις γυναίκες σε χοιρώδεις μάζες. όπως είπε ο Άγιος Παισιος, βρίσκονται εκ νέου σε πλήρη ακμή. Ο “θεός” Σαβάζιος Διόνυσος, καταφέρνει για μια ακόμη φορά, μία πολύ σημαντική νίκη εναντίον του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού και της Ορθοδοξίας.

Η ΤΑΝΤΡΙΚΗ ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ.

Ο έσχατος σκοπός λοιπόν της γιόγκα, και της Ταντρικής γιόγκα, δεν είναι η βελτίωση της υγείας, της ψυχικής ηρεμίας και η ανάπτυξη των ικανοτήτων του σώματος- πνεύματος του ανθρώπου, αλλά η πνευματική παγίδευση του με απρόβλεπτες συνέπειες. Οι Ανατολικές πολεμικές τέχνες, δεν είναι απλές ασκήσεις εκγύμνασης, αλλά συστήματα που έχουν φιλοσοφικό-θρησκευτικό προσανατολισμό. 

Οι πολεμικές τέχνες βασίζονται σε Ανατολικές φιλοσοφίες-θρησκείες, και ειδικά στον Ταοϊσμό -Βουδισμό Ζεν. Το Ζίου-Ζίτσου, το Καράτε, το Κιούντο και το Κέμπο είναι έντονα επηρεασμένα από τον Βουδισμό Ζεν. Δημιουργός των πολεμικών τεχνών, θεωρείται ο Βουδιστής μοναχός Μποντιντάρμα. Πολλοί ‘Ελληνες που εξασκούνται στις πολεμικές τέχνες, το κάνουν χωρίς να γνωρίζουν τον θρησκευτικό χαρακτήρα τους. Δυστυχώς τα περισσότερα μαχητικά είδη, συνδέονται με ένα πνευματικό κέντρο που έχει τις ρίζες του στον Ταοϊσμό και τον Βουδισμό.

Στην βάση τους όλες οι πολεμικές τέχνες, αποτελούν μέρος ενός συνολικού συστήματος εκπαίδευσης, το οποίο έχει ως απώτερο σκοπό την ριζική μεταμόρφωση της ίδιας της ύπαρξης του ασκούμενου. 

Η πνευματική διάσταση είναι ο πυρήνας των πολεμικών τεχνών. Ο Richard Schmidt, καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο της Νεμπράσκα, επισημαίνει ότι : “Οι Ιαπωνικές πολεμικές τέχνες αποτελούν τα οχήματα για την πνευματική εκπαίδευση-φώτιση, και ότι το πνεύμα και τα πιστεύω παραμένουν κατά βάση τα ίδια, ανεξάρτητα από το είδος της πολεμικής τέχνης. 

Ανεξάρτητα από το στυλ που ακολουθεί κάποιος, το κλειδί για όλες τις πολεμικές τέχνες, βρίσκεται στην επιδέξια χρήση της παγκόσμιας ζωτικής δύναμης τσι για τους Κινέζους, και κι για τους Γιαπωνέζους. Το τσί είναι μια μεταφυσική, νεοταξική ενέργεια που βρίσκεται έξω από τα όρια οποιουδήποτε επιστημονικού ελέγχου, η μελέτης. Η μεταφυσική θεωρία τους, διδάσκει ότι ο ειδικός στις πολεμικές τέχνες, είναι ικανός να τιθασεύει την συμπαντική ενέργεια τσι και να την στερεί ή να αδειάζει τον αντίπαλό του από αυτήν. Δηλαδή, η θεμελίωση των πολεμικών τεχνών, βρίσκεται στις ενεργειακές πρακτικές του τσι -κι, οι οποίες είναι ασυμβίβαστες με την Ελληνορθόδοξη πίστη και ζωή. Όπως επισημαίνουν πρώην δάσκαλοι πολεμικών Ανατολικών μαχητικών τεχνών, αλλά και αξιόλογοι μελετητές, η χειραγώγηση της ενέργειας [κι ή τσι στις πολεμικές τέχνες, είναι ίδια με την χρήση της, στον χώρο του Ινδουιστικού-Βουδιστικού αποκρυφισμού. Για αυτούς τους λόγους, ελλοχεύουν οι σοβαροί κίνδυνοι από τον αποκρυφισμό. 

Στους κινδύνους να προσθέσουμε την άμβλυνση του Ελληνορθοδόξου φρονήματος, το οποίο οδηγεί κάποιους στο επικίνδυνο συγκρητιστικό συμπέρασμα ότι μπορεί να συνδυαστεί η Ορθόδοξη Χριστιανική ζωή, με πρακτικές έκφρασης ανατολικών θρησκειών, κάτι το οποίο αφενός δεν ισχύει και αφετέρου έχει και σωτηριολογικές συνέπειες. 

Ο εξαιρετικός Αρχιμανδρίτης Χαράλαμπος Βασιλόπουλος, αναφέρει στα αξιόλογα ντοκυμαντέρ του, πολύ σημαντικά πράγματα σχετικά με τις Ανατολικές μαχητικές τέχνες. 

Σύμφωνα με τον αρχιμανδρίτη, οι αθλητές των πολεμικών τεχνών της Ασίας (Ιαπωνία, Κίνα κλπ), μέσα από τις κραυγές τις οποίες βγάζουν, και  όταν κάνουν ασκήσεις  αυτοσυγκεντρώσεως, καλούν δαίμονες οι οποίοι εισβάλουν εν συνεχεία μέσα στους αθλούμενους, για να αγωνιστούν-πολεμήσουν, κατόπιν συνεχόμενων επικλήσεων.

Κλείνοντας να αναφέρω, ότι σε κάθε κλάδο, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις.

Γράφει ο Άγγελος-Ευάγγελος Φ. Γιαννόπουλος

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ
Πάγια αρχή μου είναι ότι όλοι οι λαοί, όλοι οι άνθρωποι, έχουν δικαίωμα να πιστεύουν οπού θέλουν. Όλα αυτά με την απαραίτητη προυπόθεση να μην επιβάλλουν τα πιστεύω τους σε τρίτους, είτε δια της βίας, είτε με πλάγιους τρόπους.  Από όλους τους προαναφερόμενους, εξαιρείται, ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών-μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν.

 Η ελευθερία πίστεως είναι θεόδοτη. Ο ίδιος ο Θεός έδωσε το δικαίωμα στους ανθρώπους, να πιστεύουν, όπου επιθυμούν. Προσωπικά είμαι υπέρ της συνυπάρξεως των λαών και των διαφορετικών θρησκευτικών, πεποιθήσεων, για αυτό στηρίζω, τον μεγάλο Σύριο ηγέτη Ασσάντ, ο οποίος επέτυχε να συνυπάρχουν ειρηνικά, Χριστιανοί και Μουσουλμάνοι.

Αναφέρομαι πάντοτε στους Φοίνικες που από μονοθεϊστές της Π. Διαθήκης και πιστοί των προφητών, εγκατέλειψαν τον Θεό, άλλαξαν και έγιναν εωσφοριστές του δωδεκαθέου. Δεν αναφέρομαι σε όλους τους Φοίνικες.

ΤΡΟΙΑ  ΜΙΑ ΙΟΥΔΑΙΟΦΟΙΝΙΚΙΚΗ ΑΠΟΙΚΙΑ.



ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ, ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ YOU TUBE, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΟΥΝΕ ΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ : ΜΑΣΟΝΙΑ -ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 

– YouTube


ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΣΤΕΡΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ. 

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ. ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ Η ΑΞΙΑΣ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ, ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ. 

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ-ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΕΣ ΜΑΧΗΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΥΜΒΑΤΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΘΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ-ΠΑΝΑΡΧΑΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ. 

ΟΣΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ, ΤΟΥΣ ΚΑΛΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΑΧΗΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ. ΔΕΝ ΚΡΙΝΩ ΚΑΝΕΝΑΝ.

ΚΑΝΩ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ. ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΖΗΜΙΑ, ΚΑΝΕΝΑΣ. Η ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟΝ,ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ,
ΠΡΑΓΜΑΤΙΙΚΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΗΘΗ. 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου