Παρασκευή, 2 Απριλίου 2021

Τα φιλοσοφικά-ηθικά αξιώματα και οι στόχοι του Arisvinews.


Ο ιστορικός, φιλόσοφος, βιογράφος, και Αρχιερέας του Δελφικού μαντείου ο Πλούταρχος, δίνει μια πολύ σημαντική πληροφορία, στο έργο του με τίτλο “Περί Σωκράτους Δαιμονίου”.





Κάνει αναφορά στον Βασιλιά Αγησίλαο. Όταν ο Σπαρτιάτης ηγεμόνας άνοιξε τον τάφο της Μητέρας του Ηρακλή, της Αλκμήνης, βρήκε μέσα ένα κείμενο και κάποιες επιγραφές.

Τότε αμέσως κάλεσε τον Σπαρτιάτη Αγητορίδα, τον οποίο έστειλε ως πρεσβευτή της Σπάρτης στην Αίγυπτο, για να μάθει από πότε χρονολογούνται τα ευρήματα και τι λένε οι επιγραφές, καθώς η γλώσσα ήταν Ελληνική, εν τούτοις γιατί ήταν χιλιάδες χρόνια πριν δεν ήταν σε θέση να διαβάσουν.

Εκείνη την εποχή Φαραώ ήταν ο Νέκταβι. Μετά από τρεις ημέρες ο Αρχιερέας Χόνουφι, απάντησε στον Φαραώ, και στον Σπαρτιάτη Αγητορίδα, ότι το αλφάβητο αυτό το γνώριζε ο Ηρακλής και όλοι οι Έλληνες της εποχής του και ότι το αλφάβητο αυτό, ξεκίνησε στα χρόνια του Πρωτέα. Επίσης εξήγησε, ότι το κείμενο έγραφε, τα εξής : ” Να τιμούν οι Έλληνες τους “θεούς” και να λύνουν τις διαφορές τους μέσα από τους φιλοσοφικούς διαλόγους, και την ρητορική. Από τα αρχαία χρόνια οι ήρωες και οι σοφοί των Ελλήνων, δεν πολεμούν μόνο με τα όπλα στα πεδία των μαχών, αλλά αγωνίζονται και με τον γραπτό-προφορικό λόγο, την Φιλοσοφία, την Ρητορική και την παιδεία. Η παιδεία, η δικαιοσύνη και η ελευθερία του λόγου, είναι από τους βασικότερους πυλώνες του Ελληνικού έθνους.

Είναι προτιμότερο να αδικηθείς, παρά να αδικήσεις και να κάνεις κάτι κακό, μας δίδαξε μεταξύ πολλών άλλων ο Αριστοκλής. 

Άξιος τιμής, σε μία πόλη, είναι όποιος, δεν αδικεί. Όμως όλα τα αξιώματα, και τις τιμές, μιας πόλεως, της αξίζουν, όσοι εμποδίζουν, τις αδικίες που γίνονται (Αριστοκλής-Νόμοι).

Αναλογιστείτε πόσες αδικίες ξεκινούν μέσα από την λογοκρισία και την φίμωση των συνανθρώπων μας. Η δημοσιογραφική φίμωση, είναι μια από τις χειρότερες μορφές φασισμού και κοινωνικής-ρατστιστικής βίας. (Αποσπάσματα από την στήλη Γεωστρατηγική και ιστορία)

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες", η φράση έχει συνδεθεί άρρηκτα με τα έργα του Γάλλου φιλόσοφου Βολταίρου και εκφράζει απόλυτα τους συντάκτες του ηλεκτρονικού περιοδικού Arisvinews. Εν τούτοις ο Βολταίρος δεν έγραψε και δεν είπε ποτέ αυτά τα διάσημα λόγια, αν και το νόημα τους συμφωνούσε απόλυτα με τις απόψεις του. Τα λόγια ανήκουν στην Βρετανίδα συγγραφέα Έβελιν-Μπίατρις Χολ και βιογράφο του Βολταίρου, που υπέγραφε με το ψευδώνυμο S. G. Tallentyre. Το 1903 εκδόθηκε η βιογραφία που έγραψε για τον Βολταίρο και το 1906, το βιβλίο της με τίτλο «Οι Φίλοι του Βολταίρου», όπου και εμφανίστηκε για πρώτη φορά η διάσημη φράση. Επάνω σε όλα αυτά τα προαναφερόμενα φιλοσοφικά-ηθικά αξιώματα ιδρύθηκε το ιστολόγιο arisvinews. Η πραγματική δημοκρατία, και η ελευθερία του λόγου και της έκφρασης, είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα για μια σωστή-υγιής κοινωνία. Είναι τα θεμέλια ενός έθνους. Από αυτές τις αρχές, σε συνδυασμό με την ηθική και την παιδεία εξαρτάται η εθνική επιβίωση-εξέλιξη.

Στο arisvinews θα διαβάσετε τα πιο αξιόλογα άρθρα για τα Ελληνοτουρκικά, τα Βαλκάνια, το Συριακό, το Ουκρανικό και το Λιβυκό μέτωπο, τα οποία κανένα άλλο περιφερειακό ιστολόγιο δεν τα έχει αναρτήσει και δεν θα το κάνει ποτέ. Το arisvinews βρίσκεται μέσα στις 15 κορυφαίες ιστοσελίδες της επικράτειας, καθώς έχει τα πιο σημαντικά άρθρα στον τομέα της γεωστρατηγικής-ιστορίας και της διεθνούς επικαιρότητας. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι στα πλαίσια της πραγματικής Δημοκρατίας, έχουν όλοι το δικαίωμα να εκφράσουν την άποψη τους.

Το Arisvinews δεν είναι ένα απλό ηλεκτρονικό περιοδικό, καθώς μέσα από την θεματολογία του, και την κορυφαία Ελληνική-Χριστιανική στήλη (Επικρατέειν η Απόλλυσθαι) σε επισκεψιμότητα-εκτίμηση, έχει κατά γενική παραδοχή, την μεγαλύτερη και πιο ουσιαστική προσφορά στο Έθνος. 

Κατά γενική παραδοχή πανεπιστημιακών και πολλών άλλων αξιόλογων Ελλήνων με παιδεία, μέσα από τις εργασίες του κυρίου Άγγελου-Ευάγγελου Φ. Γιαννόπουλου  δημιουργούνται άνθρωποι με ολοκληρωμένη και πολύ ισχυρή προσωπικότητα, με αποτέλεσμα να έχουν σημαντικές προσωπικές επιτυχίες και οι οποίοι είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν κάθε δυσκολία που θα συναντήσουν στην ζωή τους, ειδικά αυτήν την πολύ κρίσιμη εποχή για το έθνος. 

Όπως είναι γνωστό και ιστορικά αποδεδειγμένο, η νέα τάξη για να είναι σε θέση να εξουσιάζει, θέλει τους Έλληνες ανήθικους και απαίδευτους. Η κακία είναι αμάθεια, μας δίδαξε ο Ύπατος των Φιλοσόφων, ο Αριστοκλής. Τιμής ένεκεν για την τεράστια-ανεκτίμητη προφορά του κυρίου Γιαννόπουλου στον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία, όταν έχουν κοινές εργασίες, με τον Θεολόγο της αρχιεπισκοπής τον κύριο , μπαίνει πάντοτε πρώτο το όνομα του κυρίου  Άγγελου-Ευάγγελου Φ. Γιαννόπουλου. (1)

Πως έγινε η επιλογή του ονόματος Αρίσβη ; 

Σύμφωνα με την "μυθολογία", που δικαίως αποκαλούν οι σύγχρονοι-παγανιστές ιστορία, ο πρώτος βασιλεύς και γενάρχης της Λέσβου, ήταν ο Μακαρέας. 

Ο Μακαρέας καταγόταν από την Αίγυπτο και έφθασε από την Ρόδο, στην Λέσβο, στην περιοχή δυτικά από την είσοδο του κόλπου Καλλονής, εκεί όπου διατηρείται ο εικονιζόμενος "Καλόχτιστος", με την πανάρχαια Λεσβία δομή του.

Ο Μακαρέας ήταν δισέγγονος της Ρέας και του Κρόνου, αδελφού του Δία, εγγονός του Ποσειδώνα και της Αλίας, και γιος του Ήλιου και της Ρόδου, η οποία είχε αδέλφια τούς Τελχίνες από την Κρήτη, που ανέθρεψαν τον Ποσειδώνα.

Ο πρώτος Λέσβιος ηγεμόνας, είχε μία αδελφή και έξι αδελφούς, που από το όνομα του πατέρα τους, ονομάστηκαν Ηλιάδες, και οι οποίοι αγαπώντας την παιδεία και την αστρονομία, χώρισαν την ημέρα σε ώρες. 

Ο Μακαρέας και άλλοι τρεις αδελφοί του, αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν επειδή σκότωσαν από ζήλια, τον εξυπνότερο αδελφό τους, τον Τενάγη.

Ο Μακαρέας ήλθε στην Λέσβο το 1826 π.Χ., με τις έξι κόρες του την Ίσσα, την Άντισσα, την  Αρίσβη, την Μήθυμνα, την Μυτιλήνη και την Μεγακλώ και τους τέσσερις γιους του τον Έρεσο, τον Κερδόλαο, τον Νέανδρο και τον Λεύκιππο, όπου αποκτώντας μεγάλη δύναμη από τον πλούτο της Λέσβου και από το δίκαιο τρόπο που κυβερνούσε, μεγάλωσε το βασίλειό του, φτιάχνοντας αποικίες με αρχηγούς τους γιους του στα νησιά Χίο, Σάμο, Κω και Ρόδο, που μαζί με την Λέσβο τα έλεγαν: «Μακάρων νήσοι», από το όνομά του. Οι έξ από τις πόλεις της Λέσβου, Ίσσα, Άντισσα, Αρίσβη, Μήθυμνα, Μυτιλήνη και Ερεσός, ονομάστηκαν από τις πρώτες πέντε κόρες και έναν από τους γιους του.

Ο Μακαρέας βασίλευσε με δικαιοσύνη, καθιερώνοντας ένα δίκαιο νόμο, για το κοινό συμφέρον, που από την δύναμη και την τόλμη του λιονταριού τον ονόμασε "Λέοντα".

Σύμφωνα με τον Μηθυμναίο Μυρσίλο, και τον Κλήμη από την Αλεξάνδρεια :

"Ο λυρικός ποιητής Αλκμάν, του 7ου αιώνα π.Χ., θεωρεί τις εννέα Μούσες ως κόρες του Δία και της Μνημοσύνης και οι υπόλοιποι ποιητές και συγγραφείς τις εκθειάζουν και τις σέβονται, καθώς μέχρι τώρα όλες οι πόλεις και τα Μουσεία για εκείνες φτιάχνουν ιερά. Όταν ο Μακαρέας βασίλευε στην Λέσβο συνεχώς φιλονικούσε με την γυναίκα του, η κόρη του, η Μεγακλώ, παίρνοντας το μέρος της μητέρας της, αγανακτούσε και σκεπτόταν τι έπρεπε να κάνει. Οπότε αγόρασε από την Μυσία της Μικρασίας, εννέα θεραπαινίδες Μύσες, ισάριθμες με τις Μούσες και τις ονόμασε Μοίσες, σύμφωνα με την Αιολική διάλεκτο. Στην συνέχεια τις δίδαξε να παίζουν κιθάραν και συγχρόνως να τραγουδούν μελωδικά τα παλαιά κατορθώματα, οπότε εκείνες συνέχεια κιθαρίζοντας και τραγουδώντας θεσπέσια, έθελγαν τον Μάκαρα η Μακαρέα, και σταματούσαν την οργή του. Για το λόγο αυτό, η Μεγακλώ ανταποδίδοντας το καλό που εκείνες έκαναν στη μητέρα της, αφιέρωσε εννέα χάλκινα αγάλματα πανομοιότυπα με τις εννέα θεραπαινίδες και διέταξε να τιμούν αυτά τα αγάλματα στη Λέσβο για πάντα ως ιερά».

Η φιλόμουση Μεγακλώ, γνωρίζοντας ότι ο πατέρας της ήταν γενναίος, οργανωτικός, δίκαιος, φιλελεύθερος, πρωτοπόρος νομοθέτης, και παράλληλα φθονερός αδελφοκτόνος-εριστικός σύζυγος, λατρεύοντας τις Μούσες, ανέδειξε τις αρετές του Μακαρέα, καταπράυνε τα πάθη του και επέβαλε την οικογενειακή ηρεμία στο παλάτι.

Η Μεγακλώ, με την πρώτη ειδωλολατρική πράξη της, στην Λέσβο, να φιλοτεχνήσει στην εποχή του Χαλκού, εννέα χάλκινα αγάλματα, είδωλα, πανομοιότυπα με τις εννέα θεραπαινίδες και να τα επιβάλλει στην Λέσβο ως λατρεία στις ισάριθμες Μούσες, έφερε την πλούσια φιλόμουση ασχολία στους Λέσβιους, που συνεχίστηκε με την δεκάτη Μούσα, όπως κατέγραψε ο Μέγας Αριστοκλής, την ποιήτρια Σαπφώ, με τον Αντισσαίο Τέρπανδρο, που ανακάλυψε την επτάχορδη λύρα, και με τον Μηθυμναίο Αρίωνα, που μάγεψε ακόμα και τα δελφίνια τραγουδώντας.

Εκτός από την Μουσική ο Μάκαρας και οι συγγενείς του, έφεραν στην Λέσβο και την Κρόνια λατρεία-παγανισμό. Ο Μάκαρας, ακολούθησε την ίδια διαδρομή, από την Άιγυπτο, όπως οι Φοίνικες Κάδμος, Δαναός, Λυγκέας, Αίγυπτος, και ήρθε στην αρχαία Ελλάδα (Ηρόδοτος Β βιβλίο "Ευτέρπη", Ισοκράτης Ελένης εγκώμιον τελευταία παράγραφος).  

Επίσης επιλέχθηκε το όνομα Αρίσβη, διότι ένας από τους ιδιοκτήτες του ιστολογίου, έχει καταγωγή από την Καλλονή. 

Η οικουμενική στήλη Επικρατέειν η Απόλλυσθαι.


(1) ΑΓΙΟΣ ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΕΓΙΣΤΩΝ ΦΩΣΤΗΡΩΝ ΤΗΣ ΤΡΙΣΗΛΙΟΥ ΘΕΟΤΗΤΟΣ.







Η Andri Λύτρα σπούδασε ψυχολογία στο πανεπιστήμιο του Ρεθύμνου. Εδώ και ένα χρόνο έχει ενταχθεί στα ιστολόγια πολιτισμού-παιδείας και ενημέρωσης. Είναι στον τομέα επικοινωνίας, διαφημίσεων και στην ομάδα σύνταξης του arisvinews. 


Λεπτές ισορροπίες στα Βαλκάνια και μεγάλος κίνδυνος για πολεμική σύρραξη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου